Spring naar bijdragen

De Torchlympische spelen Juni 2015!


CasBrother

Aanbevolen berichten

Hi iedereen,

Er komt geen pvp event bij de Torchlympische Spelen. In plaats daarvan komt er een minigame vergelijkbaar met mobarena. Ook hier krijgt iedereen van mij een setje iron. A.s. zondag om 15:00 eerste event: Spleef! Ik zal alle namen in een bakje doen en dan 2 mensen die ik trek, worden gekozen om tegen elkaar te strijden. Verdere regels volgen ingame.

Groeten,

FireApple.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kom er net achter dat ik een verjaardag heb morgen, dus ik ga er van uit dat ik er niet bij kan zijn. (tenzij de tijd verplaatst kan worden.) :(

 

Helaas, ik kan het nu niet meer verplaatsen erg jammer.

 

Maar straks begint het spleef toernooi! Wees er optijd bij! Ik zal ff snel de regels vertellen.

  • /dis niet toegestaan
  • /fly niet toegestaan
  • Niet de spleefers irriteren door voor ze te vliegen etc.
  • Niet in de arena komen wanneer bezig.
  • Niet chagrijnig zijn als je verliest. Als je in de halve finale staat en dan verliest, kan je alsnog nog 3e worden.
  • Eigen shovel niet toegestaan

En dan nu de prijzen!

1e plaats: Wint 250$ en een beacon!

2e plaats: Wint 100$ en 32 diamonds!

3e plaats: Wint 50$ en 64 iron!

 

Ik hoop jullie allemaal te zien om 15:00, ik zal online zijn vanaf ongeveer 14:15!

 

Groeten en tot straks,

FireApple

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het Event wordt verplaatst naar 15.30 omdat FireApple nog even weg moet. Het kan ook ietsje eerder worden, dus wees optijd.

 

Tevens zal ik erbij zijn om mensen die de regels niet na streven even in de jail te zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste spleefers,

 

Afgelopen middag hebben we genoten van alle enthousiaste kandidaten die mee deden. Zelfs Pixiio deed mee, maar die werd meteen verslagen door xDarthTeddyx. Dit zijn de winnaars van de prijzen

1e plaats was voor: Pixels_Gamer!

2e plaats ging naar: robabank!

En nog net 3e geworden is ska212121!

4e was JoeyVanLoon

En 5e was xDarthTeddyx

 

Volgende week op waarschijnlijk dezelfde tijd en dezelfde dag zijn we er weer met de Fishing game! Denk je dat je het allerbeste item kan opvissen in 5 minuten met een normale vishengel? Doe dan mee!

Er deden denk ik wel meer dan 20 mensen mee en dat vind ik super tof ;)

 

Tot volgende week!

FireApple

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

FireApple, even een tipje, hoe denk je het goed te kunnen controleren dat mensen geen spullen gewoon uit hun enderchest bv pakken en zeggen dat ze dat hebben opgevist? 

Ik denk dat we er van uit mogen gaan, dat niemand vals speelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

FireApple, even een tipje, hoe denk je het goed te kunnen controleren dat mensen geen spullen gewoon uit hun enderchest bv pakken en zeggen dat ze dat hebben opgevist? 

Je kan wel een beetje nagaan of het legit is, en je kan alles filmen, zo kun je zien hoevaak een hengel wordt opgehaald, waarna zitbaar is hoeveel spullen er zouden moeten zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste torchcrafters,

 

Ik ben blij dat ik de prijzen van de fishing game mag bekend maken! Ze zijn dit keer niet zo groot als bij spleef, dat komt vooral omdat het nu om geluk gaat, en bij de vorige had je nog enigszins de "skills" nodig. :P

Maar de prijzen:

1e prijs 150$ en een wither skull

2e prijs 100$ en 100 lapis lazuli (Lekker veel enchanten dus ;))

3e prijs 50$ en een unbreaking III en Silk Touch I diamond pickaxe

 

Maar hoe wordt je nou de winnaar?

Dit keer een ronde van 5 minuten met 5 speler. Iedereen krijgt 1 stijger aan gewezen op de naam van de sapling die in de pot zit. (bijv. Jungle) Degene die het meest waardevolle item heeft opgevist gaat door, maar ook degene met de meeste vis. Dus er zijn misschien 20 mensen, maar dan blijven er 8 over. Dan wordt 1 stijger niet geruikt. En zo door tot de finale waar de gene met het beste item wint, degene met de meeste vis 2e wordt en de gene met het een na beste item wordt 3e.

Is het event afgelopen en is de winnaar bekend? Ga dan niet weg! Er komt nog een vuurwerkshow bij het strand/eiland daar worden ook de winnaars "Gehuldigd" en kan iedereen kijken naar het vuurwerk. Tijdens het event kan je door eten voorzien worden door bij de ingang op de pressure plates te staan om een gratis meloen te krijgen.

 

De tijd word wss 15:00, houd dit topic in de gaten, op ongeveer vrijdag weet ik het zeker.

 

Groeten,

FireApple.

bewerkt door FireApple (CasBrother)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat als 2 mensen hetzelfde 'zeldzame item' hebben opgevist? (Bijvoorbeeld 2 mensen hebben beide een name tag opgevist).

 

Dat zou dan mooi uitkomen, want dan kunnen ze allebei door naar de volgend ronde, waar dan gewoon 5 mensen in kunnen staan

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kleine update:

 

Grand Arena volledig aangepast aan Mobarena:

3Zl1sWX.pngBetreden is volledig op eigen risico en is erg gevaarlijk.

4 blaze spawners, 3 zombie spawners, 2 cave spiders en 1 spider

Maar dit is pas op 30 juni dus nog even wachten ;)

 

Groeten, 

FireApple

 

p.s. Zondag 15:00

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kleine update:

 

Grand Arena volledig aangepast aan Mobarena:

Betreden is volledig op eigen risico en is erg gevaarlijk.

4 blaze spawners, 3 zombie spawners, 2 cave spiders en 1 spider

Maar dit is pas op 30 juni dus nog even wachten ;)

 

Groeten, 

FireApple

 

p.s. Zondag 15:00

Geweldig!

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...