Spring naar bijdragen

De Torchlympische spelen Juni 2015!


CasBrother

Aanbevolen berichten

Beste torchcrafters,

 

Vandaag is het zo ver, het vis event. Ik zal zoals altijd nog even alles door bespreken en de regels vertellen.

Regels:

  • /dis uit
  • Eigen vishengels streng verboden
  • Niet zeggen dat je iets hebt gevangen dat je niet hebt, er zijn nog mensen nodig om te controleren, en die zullen er wel zijn.
  • Wees aardig voor elkaar, en niet boos zijn als je hebt verloren.

Zoals je ziet is /fly gewoon toegestaan.

 

Ook zijn er nog kleine aanpassingen in hoe je kan winnen.

De eerste ronde(s) is het gewoon hetzelfde: Krijg het beste item of de meeste vis.

Maar in de finale zit er een punten systeem aan verbonden (dank aan ska212121):

Normale vis 1 punt, zalm en pufferfish 2 punten, nemovis 3 punten, nametag 6 punten, Enchanted book met 3 of minder enchantments 5 punten, enchanted boek met 4+ enchantments 10 punten, tripwirehook 2punten, Vishengel 4 punten, overige items 2 punten. (De "overige items" kan nog aangepast worden ingame, ligt eraan welk item je opvist.)

 

Zoals altijd zal ik vanmiddag ongeveer een uurtje eerder online zijn om alles voor te bereiden. Ook wil ik graag de fishing rods terug, items die je opvist mag je houden.

 

Groeten,

FireApple

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste torchcrafters.

 

We hebben zojuist het vis event gedaan, en ik zal meteen even de uitslag vertellen:

  1. Xenzalybi (Met 16 punten, had in de 1e ronde meer items dan ska)
  2. ska212121 (Met 16 punten, had in de 1e ronde minder items)
  3. spaghettisliert3 (Met 14 punten)
  4. Pixels_Gamer (Met 12 punten
  5. JK_gast (Met 7 punten)

Dus nu denk je, leuk! Xen heeft 1 wither skull gewonnen, maar nee! InDaShadow doneerde een wither skull voor de winnaar en Pixels_Gamer nog 10 diamond blocks! Beide bedankt.

 

Volgende week gaan we minen! Ik zal volgende week ook de prijzen en de puntentelling in dit topic dumpen :P

Ik heb al een troostprijs van AnoukCat ontvangen voor degene die 4e wordt. Namelijk 5 banners van /visitregion taiga5 (echt geen reclame hoor :P). Denk jij dat je goed bent in minen? Doe dan mee! Dit event zal waarschijnlijk wel over 2 dagen gehouden worden, omdat het opvullen met stone en ores nogal veel tijd kost.

 

Tot volgende week!
FireApple

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ska kan ook niet uit de top 5 he? en Pixels_Gamer lukt het ook niet :P Gefeliciteerd allemaal!

Nee dat kan ik niet xD , het is verslavend.

Misschien komt dat omdat er nog maar 2 events zijn geweest, waar zo'n 10 - 15 mensen aan meededen. Met een beetje 'skills' kom je dan wel in de top 5 :)

Ssst, zeg dat nou niet, denk aan mijn ego, ; )
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Torchcrafters,
Het is tijd om alles bekend te maken om het minen, op het einde heb ik nog iets extra's.
 
Het minen vind plaats a.s. zondag (14 Juni) om 14:00. We beginnen iets eerder omdat het opvullen van de mine tijd kost. Het minen is 1v1v1v1. In de tussentijd kunnen we misschien nog wat spleef doen als jullie dat willen ;). Ik verwacht evenveel aantallen als vorige week, als het meer is, verwacht ik niet te veel meer. Ben je benieuwd naar de puntentelling? Kijk dan in de spoiler hieronder.

Coal 1 punt, zit er 39 keer in


Iron 1,5 punten, zit er 25 keer in
Gold 2 punten, zit er 13 keer in
Redstone 1,5 punten, zit er 10 keer in
Lapis Lazuli 2 punten, zit er 6 keer in
Diamond 5 punten, zit er 4 keer in

Emerald 10 punten, zit er 2 keer in

Ook zal ik de regels nog even door nemen

  • /fly uit
  • /dis uit
  • /spa uit
  • Eigen pickaxe niet toegestaan, je krijgt van mij een iron pickaxe, waarmee ook /spa niet mogelijk is.
  • Niet liegen over je score
  • Niet boos worden als je verliest, houdt het gezellig.

Zo als je ziet zijn het er aardig wat.

Om door te gaan naar de volgende ronde, moet je het meeste aantal punten hebben of het een na meeste aantal.

 

Nu even iets anders wat over iets totaal anders gaat.

Na het laatste event (Mobarena) is er zoals altijd de prijsuitreiking etc. Maar daarna nog iets. Jjudo2 kwam op het idee om een grote dropparty te geven ter afsluiting van dit event. Dit zal plaatsvinden in de spleef arena. Donaties zijn erg welkom. Na de mining game is dus de spleef arena buiten gebruik. Dan zullen er donatie hoppers komen waar jullie je items in kunnen droppen. Deze zal dan helemaal verandert worden in een geschikte drop party plek. 

 

Dat was wat ik te vertellen had, dus tot zondag ;)

Groeten,

FireApple

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey,

 

Mij leek het een goed moment om de prijzen bekend te maken! Het zijn weer leuke prijzen dus hier komen ze:

Voor de 1e plaats heb ik een Wither Skull, een Ultra Pickaxe (Dia pickaxe met Unbreaking 3, Efficiency 5 en Silk Touch 1) en 200$

De 2e plaats krijgt een half stackje diamonds en 100$

En de 3e plaats mag 2 stacks Exp. Bottles, een Sharpness 4 boek en 50$ in ontvangst nemen.

En de 4e plaats krijgt namens AnoukCat 5 gratis banners van /visitregion taiga5.

 

Ik zie jullie allemaal hopelijk zondag!
Groeten,

FireApple

 

Edit: InDaShadow geeft voor de winnaar nog een beacon!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha, moest ik ook al aan denken :P

Weet alleen niet of ik morgen mee kan doen, ik ga misschien weg, dus ik weet nog niet of ik er bij ben.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste spelers,

Vandaag hadden we het mine event! Dit was de top 5:
1e was xDarthTeddyx! Hij had 55 punten en won een beacon, nether star gedoneerd door AnoukCat, een wither skull, ultra pickaxe en 200$
2e was FireBanana (mijn broertje) . Hij had 50 punten en won 32 diamonds en 100$
3e was ItsMrLuc. Hij had 37 en won 128 xp bottles, sharpness 4 boek en 50$!
4e was _SkyGamerTimo_. Hij had 34,5 punten en won 5 gratis banners van taiga5
5e was JK_Gast. Hij had 39,5 punten in de eerste ronde, maar dat was niet genoeg.

Volgende week gaan we racen met boats! Denk jij de beste te zijn? Doe dan mee!

Groeten!
FireApple

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...