Spring naar bijdragen

Ik zoek een gamemuis


Asskicker

Aanbevolen berichten

maar echt een voordeel heb je er niet echt aan vind ik voor je setup ziet het er leuk uit zoals je al zegt 

Paar ms snellere reactietijd, en je hoeft mechanische switches niet helemaal in te drukken waardoor je handen dus geen pijn gaan doen wanneer je lang aan het typen bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Paar ms snellere reactietijd, en je hoeft mechanische switches niet helemaal in te drukken waardoor je handen dus geen pijn gaan doen wanneer je lang aan het typen bent.

Ik heb nog nooit pijn gehad bij het typen, en ik heb geen mechanische toetsen. Maar ik ben dan ook een fervent typer. :P

Als ik jou was zou ik gewoon een muis kopen die je aanspreekt, uiteindelijk maakt het niet veel uit, en anders kun je hem binnen veertien dagen nog terug sturen. (als je hem online koopt)

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is btw ook zonde om te jitterklikken met een erg dure muis, aangezien muizen niet gemaakt zijn om 15 keer per seconde ingedrukt te worden

Minecraft registreert sowieso maar x clicks, en no cheat limiteert het ook.

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is btw ook zonde om te jitterklikken met een erg dure muis, aangezien muizen niet gemaakt zijn om 15 keer per seconde ingedrukt te worden

True maar ik heb echt wel een andere muis nodig want met mijn muis nu de Logitech B110 kan ik echt niet jitteren ik kom max aan 9 clicks per sec dusja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

True maar ik heb echt wel een andere muis nodig want met mijn muis nu de Logitech B110 kan ik echt niet jitteren ik kom max aan 9 clicks per sec dusja

 

Precies goed genoeg! 1.8 registreerd maar 10 klikjes per seconde, iets minder dan de 15 van 1.7. Daarbovenop wordt het nog verder gelimiteerd noor NCP zoals Cees al zei.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...