Spring naar bijdragen

Nieuwe prison ranks


Pixiio

Aanbevolen berichten

Hey spelers van Prison! Van eerdere tips hebben we gehoord dat jullie graag de afstand tussen de ranks wat minder willen qua geld. Aangezien we graag naar jullie luisteren horen we graag wat jullie betere prijzen vinden.

 

Hoe dan?

Wil je voor ons het volgende lijstje invullen en in de reacties posten? Vul hieronder de prijzen in waarvan jij denkt dat ze goed zijn.

A > B:

B > C:

C > D:

D > E:

E > F:

F > G:

G > H:

H > I:

I > J:

J > K:

K > L:

L > M:

M > N:

N > O:

O > P:

P > Q:

Q > R:

R > S:

S > T:

T > U:

U > V:

V > W:

W > X

X > Y:

Y > Z:

 

Mee helpen graag, maar...

  • Alsjeblieft alleen je posten als je veel prison hebt gespeeld!
  • Help alleen als je er écht tijd in besteed. Dit is niet binnen 5 minuten ingevuld. Maar het geeft wel een resultaat: je kunt namelijk altijd zeggen dat jij de prijzen hebt ontworpen!

Bedankt voor het mee helpen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Pixiio, 

 

Het is moeilijk op dit te balanceren. Is het niet leuk om de prijzen per mine te verhogen bijv: A: Coal 20Euro B: 30 Euro.

Ik ga proberen om dit lijstje morgen in te vullen. 

Doei :)

Die kan je er ook wel bij bedenken.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik een voorstel mag doen, heb ik hier een ingevulde lijst, ik denk dat dit wel een beetje goede prijzen zijn, als ik dit bijvoorbeeld vergelijk met andere prison servers, en dan de prijzen voor bijvoorbeeld stone, coal, iron, etc... in verhouding met de ranks.

 

A > B: 400

B > C: 900

C > D: 1600

D > E: 2500

E > F: 5000

F > G: 7500

G > H: 10000

H > I: 13000

I > J: 18000

J > K: 24000

K > L: 32000

L > M: 40000

M > N: 49000

N > O: 58000

O > P: 68000

P > Q: 80000

Q > R: 90000

R > S: 100000

S > T: 112500

T > U: 125000

U > V: 150000

V > W: 190000

W > X: 250000

X > Y: 350000

Y > Z: 500000

Link naar opmerking
Deel via andere websites

A > B: 1.000

B > C: 2.500

C > D: 5.000

D > E: 7.500

E > F: 10.000

F > G: 17.500

G > H: 25.000

H > I: 32.500

I > J: 50.000

J > K: 60.000

K > L: 70.000

L > M: 80.000

M > N: 90.000

N > O: 100.000

O > P: 120.000

P > Q: 140.000

Q > R: 160.000

R > S: 180.000

S > T: 200.000

T > U: 225.000

U > V: 250.000

V > W: 275.000

W > X: 300.000

X > Y: 350.000

Y > Z: 400.000

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Je kunt ook de prijzen behouden die er nu zijn, en de prijzen van coal etc. omhoog gooien met 400/500%. En iedereens rank resetten zodat iedereen gelijke kans. En als iedereen het wil iedereen zijn inventory te resetten en de plotworld.

 

Een ding per keer, en resetten staat momenteel niet op de planning.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Prijzen Ranks!

 

A > B: 500

B > C: 750

C > D: 1000

D > E: 1.500

E > F: 2.000

F > G: 3.000

G > H: 5.000

H > I:  7.500

I > J: 10.000

J > K: 15.000

K > L: 25.000

L > M: 40.000

M > N: 60.000

N > O: 85.000

O > P: 110.000

P > Q: 145.000

Q > R: 180.000

R > S: 220.000

S > T: 275.000

T > U: 330.000

U > V: 390.000

V > W: 460.000

W > X: 550.000

X > Y: 750.000

Y > Z: 1.000.000

Z: LAST RANK!

 

Waarom ik de laatste paar zo duur heb gedaan is omdat het niet de bedoeling is dat je binnen een week of 2 al bij rank Z zit.

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou de prijzen baseren op de verkoopprijzen. Dus kijk je naar hoeveel je ongeveer ophaalt per full inventory en hoeveel inventories je ongeveer nodig heb om te ranken. Hoe hoger je komt moet ook meer moeite gedaan worden dus ook vaker een full inventory sellen. 

 

Bijvoorbeeld:

A - ongeveer 5 full inventories = $.....

B - ongeveer 7 full inventories = $.....

c - enz...

 

Je kan de aantal full inventories verhogen met bijvoorbeeld:

- percentages, ik wil ...% meer full inventories dan de vorige (of eerste) rank

- plus, ik wil per rank steeds +5 full inventories erbij

- enz..

 

Je moet wel rekening houden met percentages van (blok)soorten  die voorkomen in een mijn en de verkoopprijs per soort.

 

Wat ik nu bij andere zie is dat ze steeds verhogen met een bedrag als 250 en 4 ranks later verhogen ze steeds met 500. Maar is het niet per rank verder  als in  steeds makkelijker om te ranken (hogere percentage voorkomen van soort blok/nieuwe soort blok met hogere verkoopprijs)? 

Dus hoe hoger je komt in de 250 segment hoe makkelijker het wordt? Of zit ik nu verkeerd?

 

 

Ps. Ik speelde wel een tijdje geleden vaak. 

Ps2. Ik typ dit effe snel op mijn mobiel dus let niet op de fouten xD

Ps3. Vind je dit idioot of klopt er niks van, negeer het dan/verwijder mijn post.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou de prijzen baseren op de verkoopprijzen. Dus kijk je naar hoeveel je ongeveer ophaalt per full inventory en hoeveel inventories je ongeveer nodig heb om te ranken. Hoe hoger je komt moet ook meer moeite gedaan worden dus ook vaker een full inventory sellen. 

 

Bijvoorbeeld:

A - ongeveer 5 full inventories = $.....

B - ongeveer 7 full inventories = $.....

c - enz...

 

Je kan de aantal full inventories verhogen met bijvoorbeeld:

- percentages, ik wil ...% meer full inventories dan de vorige (of eerste) rank

- plus, ik wil per rank steeds +5 full inventories erbij

- enz..

 

Je moet wel rekening houden met percentages van (blok)soorten  die voorkomen in een mijn en de verkoopprijs per soort.

 

Wat ik nu bij andere zie is dat ze steeds verhogen met een bedrag als 250 en 4 ranks later verhogen ze steeds met 500. Maar is het niet per rank verder  als in  steeds makkelijker om te ranken (hogere percentage voorkomen van soort blok/nieuwe soort blok met hogere verkoopprijs)? 

Dus hoe hoger je komt in de 250 segment hoe makkelijker het wordt? Of zit ik nu verkeerd?

 

 

Ps. Ik speelde wel een tijdje geleden vaak. 

Ps2. Ik typ dit effe snel op mijn mobiel dus let niet op de fouten xD

Ps3. Vind je dit idioot of klopt er niks van, negeer het dan/verwijder mijn post.

Precies deze

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De prijzen moeten in het begin niet te goedkoop zijn, 5k heb je best wel snel, dus dan zit je al snel op de helft van de ranks..

Verder ben ik een tegenstander van Prison resetten. Veel mensen hebben veel moeite in Prison gestoken en raken alles kwijt, ook donateurs zijn hier best wel de dupe van. Bij elke donatie kreeg je extra geld, waardoor je een aantal rankups kon doen. Ik zou het erg jammer vinden.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De prijzen moeten in het begin niet te goedkoop zijn, 5k heb je best wel snel, dus dan zit je al snel op de helft van de ranks..

Verder ben ik een tegenstander van Prison resetten. Veel mensen hebben veel moeite in Prison gestoken en raken alles kwijt, ook donateurs zijn hier best wel de dupe van. Bij elke donatie kreeg je extra geld, waardoor je een aantal rankups kon doen. Ik zou het erg jammer vinden.

Dat is bij de rank inbegrepen dis dat bedrag zal gewoon als er een reset is weer op je bal staan.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet dat ik geen prison speler ben, maar mij lijkt het dat de gene die nu al ver zijn, alsnog makelijker bij Z komen. Of heb ik dat verkeerd dus misschien hebben ze wel weer moeite gedaan maar hun profiteren er toch wel van dat alles goedkoper wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...