Spring naar bijdragen

Wat zal je doen?


carlovdwegen

Aanbevolen berichten

Op een bank zitten

 

----

 

Je ziet spaghettisliert3 weer eens flirten met AppleBel, wat nu?

Wat lees ik daar...?

 

 

 

 

@Spaghettisliert3: gillen om nieuw WC-papier.

 

---

 

Je krijgt van de loterij te horen dat je een reis naar een ver weg, tropisch en onbewoond eiland hebt gewonnen! Dit blijkt een enkeltje te zijn en eenmaal aangekomen, besef je dat je niet meer terug kunt. Geld voor een ticket terug heb je niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als het goed ik ben ik dan dood.

 

---

 

Je gaat uit eten, maar naar welk restaurant je gaat, is geheim. Het blijkt uiteindelijk een visrestaurant te zijn. Als je binnen bent, realiseer je je dat je allergisch bent voor vis. Je durft het je afspraakje/familie/vrienden niet te vertellen en de obers en serveersters al helemaal niet. Wat doe je?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik zoek een dak

 

 

je komt een meisje tegen die je van vroeger kent, je was hele goede vrienden met haar en je vindt haar nu leuk.

wat zeg je nadat je hoi zei. (voor meisjes is het een jongen die je tegenkomt)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik eet een banaan

Plots komt je moeder naar je pc nadat ze al 10 minuten heeft geroepen dat je naar beneden moet komen. Je zit juist in een spannende 1v1 met je aartsvijand en je moeder zegt als je nu niet stopt mag je 1 week geen mc spelen, wat doe je?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik dan zou doen? Ik denk... dat ik de fout wil herstellen dat ik ooit een meisje van de trap af heb geduwd op de basisschool waarna ze haar been brak/enkel kneusde. (Ik weet het niet precies meer)

 

---

 

Je wordt wakker in een spookhuis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...