Spring naar bijdragen

Survival Games moet terug komen!!!


NormallyGaming

Aanbevolen berichten

Hoi NormallyGaming,

Er is wel een hungergames op de server /hungergames,  daar moet je survivalen en elkaar vermoorden. Met survival games neem ik aan dat je met kisten bedoelt, er is op het moment geen plan om die opnieuw te maken zover ik weet, je kunt natuurlijk ook altijd een ticket aanmaken.

Groet,

Age

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi NormallyGaming,

Er is wel een hungergames op de server /hungergames,  daar moet je survivalen en elkaar vermoorden. Met survival games neem ik aan dat je met kisten bedoelt, er is op het moment geen plan om die opnieuw te maken zover ik weet, je kunt natuurlijk ook altijd een ticket aanmaken.

Groet,

Age

Vond persoonlijk zelf de games server leuker dan al die losse games in de lobby. Zo had je meer spelers op 3 server wat toch gezelliger was uiteindelijk! Ik ben voor NormallyGaming. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vond persoonlijk zelf de games server leuker dan al die losse games in de lobby. Zo had je meer spelers op 3 server wat toch gezelliger was uiteindelijk! Ik ben voor NormallyGaming. ;)

Inderdaad waren de games wel leuk, vooral prophunt. Ik had vip voor games maar ik vindt hungergames ook wel leuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...