Spring naar bijdragen

makko1314

Aanbevolen berichten

hallo torchcrafter makko1314 hier.

het viel mij laatst al op dat het voten niet goed meer ging dat 1 site niet meer beveiligd was.

nu zijn er nogmaar 2 vote links en dat vind ik pitig jammer want  we krijgen gewoon er bijna niks voor terug (qua rewards)

mijn vraag is hoe jullie hier over denken, vooral op skyblock krijg je weinig keus wat je kan krijgen voor je tokens.

groetjes marco (makko1314

bewerkt door makko1314
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou bv als je 3 tokens hebt dat je op elke gamemode 3tokens blijft hebben  en zo is het ongeveer hetzelfde als vroeger als je vote dat je op elke gamemode items kreeg 

Persoonlijk vind ik dit een erg goed plan niet dat de tokens meer globaal is maar per server.

Hoop dat dit mogelijk is. Zal alleen wel een kunstje met de database gaan worden. :P

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, daar ben ik het niet mee eens.

Het gaat er juist om dat je zelf beslist op welke gamemode je je tokens uitgeeft, @KingDannyOne @stino014 anders kunnen we net zo goed weer de oude rewards terug doen. (Dat je op iedere gamemode een kleine reward krijgt).

Omdat je nu je tokens uit kan geven op één zelfgekozen gamemode kan je dus ook sparen voor grotere prijzen, zoals bijvoorbeeld een end portal op Survival en spawners hakken op Factions.

bewerkt door Spaghettisliert3
  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...