Spring naar bijdragen

Hoe ik Monk altijd zie.


111age

Aanbevolen berichten

  • 9 months later...
  • 3 months later...
  • 2 weeks later...
Op 2017-4-26 at 23:56 zei Saizis:

Monk je ziet hem ook overal :D

 

Gelukkig zie ik hem niet al te vaak op m'n beeldscherm voorkomen.. Voor je het weet heb je ook nog eens nachtmerries over deze verschikkelijke Admin..

P.S grapje natuurlijk.. Die heb je al meteen de eerste dag als je @Monk_NL voor het eerst ziet  :x

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei TheIdiotManiac:

Gelukkig zie ik hem niet al te vaak op m'n beeldscherm voorkomen.. Voor je het weet heb je ook nog eens nachtmerries over deze verschikkelijke Admin..

P.S grapje natuurlijk.. Die heb je al meteen de eerste dag als je @Monk_NL voor het eerst ziet  :x

Wat zijn die geluiden toch 's nachts in je kamer...

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Hoe ik Monk altijd zie.. Poeh heb vannacht nog een droom gehad dat ie me de nickname "MonksKipnugget" gegeven had.. Zie ik hem niet in-game dan haunt ie me nog na in m'n dromen ook.. Liever zie ik hem helemaal niet meer.. psst, niet monk vertellen hoor!

  • Leuk 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7 months later...

Selfie met een aantal stoute boeven (van kwaad tot erger!):

Awesome Helper Waarom, Druiloor Evifant, Zusje van Life_with_Lisa, Killerclown PapaTheBoss

Zie je die Evil blik in Waarom zijn ogen terwijl hij zo hard op Life_with_Lisa haar hoofd slaat, dat haar ogen uitpuilen... Het gaat er altijd hard aan toe op Prison!

b4ECa26.png

  • Haha 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na het bovenstaande gepost te hebben, kwam ik de zeldzame SUP3RK3V1N104 tegen. Je ziet hem niet zo vaak uit zijn natuurlijke habitat te voorschijn komen, maar zo nu en dan laat hij zich zien buiten Games. Dit merkwaardige schepsel was zijn collectie in ijs gepreserveerde spelers aan het bewonderen. Je ziet dat dit hem tot rust brengt. Ik heb hem daarom ook niet verder gestoord. Wat er met de spelers na afloop gebeurd is, is nog een raadsel. Er was niks meer van ze terug te vinden, geen stoffelijk overschot... Helemaal niets...

FlT60Zf.png

  • Haha 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 19-5-2017 om 11:55 zei TheIdiotManiac:

Hoe ik Monk altijd zie.. Poeh heb vannacht nog een droom gehad dat ie me de nickname "MonksKipnugget" gegeven had.. Zie ik hem niet in-game dan haunt ie me nog na in m'n dromen ook.. Liever zie ik hem helemaal niet meer.. psst, niet monk vertellen hoor!

hmm lijkt me niet fijn TheIdiotManiac.

maar denken we ook eens aan PapaTheBoss?
hij zit daadwerkelijk met een real live Monk_NL opgerscheept D:

  • Leuk 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Monk_NL:

Na het bovenstaande gepost te hebben, kwam ik de zeldzame SUP3RK3V1N104 tegen. Je ziet hem niet zo vaak uit zijn natuurlijke habitat te voorschijn komen, maar zo nu en dan laat hij zich zien buiten Games. Dit merkwaardige schepsel was zijn collectie in ijs gepreserveerde spelers aan het bewonderen. Je ziet dat dit hem tot rust brengt. Ik heb hem daarom ook niet verder gestoord. Wat er met de spelers na afloop gebeurd is, is nog een raadsel. Er was niks meer van ze terug te vinden, geen stoffelijk overschot... Helemaal niets...

FlT60Zf.png

RIP gevangenen ik hoop dat dit niet komt doordat ik hem deze middag een paar keer heb gekilled in de pvp arena van Games :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
Op 28-1-2018 om 17:02 zei JustHusky:

2018-01-28_17_00_39.png.d75f58c71448ee50047b76dac31ddf88.png

Payback monkje je weet toch dat ik de heerser ben WHAHAHAHAAHA

HAHA typisch die JustHusky he ze kan ook nooit van Staff hun benen blijven...

bewerkt door Fqmke
spelingsfout
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...