Spring naar bijdragen

Toezicht op het warps zetten


SaintSDevastatoR

Aanbevolen berichten

Ik ben het er mee eens dat er verschrikkelijk veel nutteloze warps zijn. Maar dat was wel het risico en daar is ook over na gedacht van te voren (neem ik aan). Om te zeggen dat de helpers/mods een keer in de zoveel tijd langs alle warps moeten gaan is ook een beetje radicaal, aangezien zij het al druk genoeg hebben met mensen helpen tickets beantwoorden en zelf het spel spelen. Als iemand dit toch wil doen is dat mooi maar dan zit je met het probleem dat mensen waarvan hun warp verwijderd word gaan klagen en dat ze de warp gewoon opnieuw aanmaken. MIjn punt is in sommige gevallen valt er niet tegen op te boksen. Dus inderdaad een zoals Cees al zei een apart warp systeem zou een oplossing kunnen zijn. Dus mijn advies naar het staff team toe is: Laat de helpers/mods een via het forum aangekondigde warp sweep doen (Van nutteloze warps) Tegelijkertijd met de aankondiging van het nieuwe warp systeem mocht deze gevonden/gemaakt zijn.

 

Met vriendelijke groet

RodneyJohnsonNL

Helemaal mee eens. Denk alleen wel dat het eventjes duurt voor dat dat warp systeem er is. ;)

Maar af en toe is een warp clean lijkt mij een goed plan.

bewerkt door KingDannyOne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb wel een oplossing als je als eerste alle warps waar shops staan verwijdert en verbied heb je wel 1/3 weg van de warp lijst aan warps en dan huren ze ook wel weer een shop bij warp shops dan komt daar ook wel weer mensen  dan heb je gelijk 2 dingen opgelost denk ik teminste.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mij lijkt het handig om een niet al te sreng team van mensen op te zetten die een warp goedkeuren of niet. Zo''n team bestaat uit een oneven aantal zodat er altijd een overwicht qua stemmen is. Dit lijkt mij het handigste idee omdat er zo wel mooie warps worden geaccepteerd. En dat team moet denken aan de schoonheid van het gebouw en niet aan de functie. Kijk; iemand kan iets tegen een shop hebben waar een warp bij staat, omdat het een shop is mag je niet tegenstemmen. ze moeten onder andere letten op:

-schoonheid van het gebouw (hoe mooi is het gebouw nou eigenlijk?)

-Moeite (heeft degene echt moeite gedaan voor dit?)

-is het het wel waard (Is het gebouw wel waard om een warp te worden?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mij lijkt het handig om een niet al te sreng team van mensen op te zetten die een warp goedkeuren of niet. Zo''n team bestaat uit een oneven aantal zodat er altijd een overwicht qua stemmen is. Dit lijkt mij het handigste idee omdat er zo wel mooie warps worden geaccepteerd. En dat team moet denken aan de schoonheid van het gebouw en niet aan de functie. Kijk; iemand kan iets tegen een shop hebben waar een warp bij staat, omdat het een shop is mag je niet tegenstemmen. ze moeten onder andere letten op:

-schoonheid van het gebouw (hoe mooi is het gebouw nou eigenlijk?)

-Moeite (heeft degene echt moeite gedaan voor dit?)

-is het het wel waard (Is het gebouw wel waard om een warp te worden?)

Ik denk dat er met dit systeem een klein probleempje gaat ontstaan, gezien dit een aantal zeer betrouwbare leden moeten zijn kom je al snel uit op staff leden, deze hebben het helaas erg druk! Het probleem is denk ik dat als zn team uit normale spelers bestaat dat er helaas dingen als omkoping en vriendjespolitiek ontstaan ondanks dat spelers toch zo eerlijk zijn! 

Wat ik tot nu toe het beste idee vind is dat van Cees, helaas is dat nog niet mogelijk ;)

SaintSDevastatoR
(noem me maar Saint =P)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat er met dit systeem een klein probleempje gaat ontstaan, gezien dit een aantal zeer betrouwbare leden moeten zijn kom je al snel uit op staff leden, deze hebben het helaas erg druk! Het probleem is denk ik dat als zn team uit normale spelers bestaat dat er helaas dingen als omkoping en vriendjespolitiek ontstaan ondanks dat spelers toch zo eerlijk zijn! 

Wat ik tot nu toe het beste idee vind is dat van Cees, helaas is dat nog niet mogelijk ;)

SaintSDevastatoR
(noem me maar Saint =P)

Ik begrijp je wel, maar moderators hebben toch ook vrienden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog even ter toevoeging aan Saint(SDevastatoR)Tevens zijn er ook warps waarvan de naam wordt gereserveerd, en die dan later komen bij een project, zoals ook mijn warp Skabase.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik begrijp je wel, maar moderators hebben toch ook vrienden?

Nope, wij ondergaan een reinigingsritueel zodra we Mod worden. Pixiio laat ons 's ochtends om 05:00 voor 20 minuten lang in ons onderbroek in het koude water aan het strand van Texel staan. Daarna rennen wij door het rulle zand 3 kilometer met een rugtas van 50 kilo op ons rug. Uitgeput en uitgehongerd moeten wij uren kijken naar TorchCraft video's met subliminale boodschappen om ons te hersenspoelen. Eind van de middag worden we opgesloten in een zweethut, en schrijven wij ongewillig al onze paswoorden op. Hiermee wist Pixiio al onze sociale gegevens van wie we waren (zoals bijvoorbeeld "Facebook, Skype, email, WhatsApp, Twitter-accounts"), en krijgen wij een nieuwe identiteit AKA Moderator. Slechts een paar kunnen deze tests doorstaan en die worden dan Admin of opgeruimd...

  • Leuk 4
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nope, wij ondergaan een reinigingsritueel zodra we Mod worden. Pixiio laat ons 's ochtends om 05:00 voor 20 minuten lang in ons onderbroek in het koude water aan het strand van Texel staan. Daarna rennen wij door het rulle zand 3 kilometer met een rugtas van 50 kilo op ons rug. Uitgeput en uitgehongerd moeten wij uren kijken naar TorchCraft video's met subliminale boodschappen om ons te hersenspoelen. Eind van de middag worden we opgesloten in een zweethut, en schrijven wij ongewillig al onze paswoorden op. Hiermee wist Pixiio al onze sociale gegevens van wie we waren (zoals bijvoorbeeld "Facebook, Skype, email, WhatsApp, Twitter-accounts"), en krijgen wij een nieuwe identiteit AKA Moderator. Slechts een paar kunnen deze tests doorstaan en die worden dan admin of opgeruimd...

Wist je dat er echt mensen zijn die dit denken. :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Nope, wij ondergaan een reinigingsritueel zodra we Mod worden. Pixiio laat ons 's ochtends om 05:00 voor 20 minuten lang in ons onderbroek in het koude water aan het strand van Texel staan. Daarna rennen wij door het rulle zand 3 kilometer met een rugtas van 50 kilo op ons rug. Uitgeput en uitgehongerd moeten wij uren kijken naar TorchCraft video's met subliminale boodschappen om ons te hersenspoelen. Eind van de middag worden we opgesloten in een zweethut, en schrijven wij ongewillig al onze paswoorden op. Hiermee wist Pixiio al onze sociale gegevens van wie we waren (zoals bijvoorbeeld "Facebook, Skype, email, WhatsApp, Twitter-accounts"), en krijgen wij een nieuwe identiteit AKA Moderator. Slechts een paar kunnen deze tests doorstaan en die worden dan Admin of opgeruimd...

LOLOLOLOLOLOLO SAVAGE

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...