Spring naar bijdragen

[Survival1] Minecraft quiz met minigames!


CasBrother

Aanbevolen berichten

Hey Fakkeltjes,

Sommige mensen hebben het al gespeeld, anderen niet, tot zover was het nog een geheim gebleven, naja, soort van. Maar nu kan iedereen hier aan mee doen. De minecraft quiz met minigames! Het is zeer simpel. Je gaat 1 tegen 1 een quiz aan met iemand anders. Er zijn 10 vragen die over minecraft gaan. Achievements, Crafting Recipe's, Blokken en nog veel meer! Heb je dit antwoord goed? Dan mag je 1 van de drie minigames kiezen!

Minigame 1: Arrow game

Het doel is heel simpel. Probeer  vanaf een afstand een pijl op een pressure plate te schieten. Maar ja, het is dusdanig gebouwd dat het heel moeilijk is! Daarom krijg je, als je het haalt, 5 punten!

Minigame 2: Geluk?

Er zijn 3 hokken waar boven een dispenser staat met 3 items er in. Dirt, diamond en iron. Voor dirt krijg je 0 punten, Iron 1 punt en diamond 5 punten. Ieder hok heeft een andere kans om een bepaald item te winnen.

Minigame 3: Raak de kip.

Probeer een button op een lamp te raken met een bow om een kip naar beneden te laten vallen. Heel simpel, daarom krijg je hier ook maar 1 punt voor als je het haalt.

Bonus Game!

Je kan voor 5 punten een bonus spelletje spelen. Hiermee kan je 1 tot 10 punten mee verdienen! (Dit wordt compleet willekeurig gedaan!) Dit is natuurlijk een keuze, maar als je 1 punt krijgt heb je wel 4 punten verloren.

Oke cool! En nu?

Als je wilt meedoen, klan je het ingame vragen of het hier beneden zeggen, je kan ook zeggen met wie je het wilt doen ;) (Als diegene het zelf wel wilt.) De prijs is: Jouw punten na 10 vragen x 10. Dat getal krijg je dan in money van mij. (Bv 12 punten. 12 x 10 = 120$) Maar, alleen degene met de meeste punten aan het einde krijgt de prijs!

Record!

De hoogste score tot nu toe is van Hidde2304, hij had maar liefst 22 punten!

Groeten,

CasBrother.

//note: Dit is voor Survival1!

 

bewerkt door CasBrother
  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is echt heel erg leuk, maar erg moeilijk om een arrow op de pressure plate te schieten, het is mij 1x gelukt :)

Maar ik ga zeker nog eens spelen, als er iemand tegen mij durft... ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...