Spring naar bijdragen

MOD SickLittlePuppet is jarig!!


Gast

Aanbevolen berichten

Dames en heren,

Vandaag, 14 september, is onze Moderator SickLittlePuppet jarig. Ik heb besloten om iets voor hem te maken, omdat hij iedereen altijd helpt met dingen en mooie creaties bouwt voor de server waar iedereen van mag genieten. Mijn cadeau is dus als dank voor alles wat hij voor iedereen doet en heeft gedaan. Ik wil dit niet alleen namens mij geven, maar namens iedereen die hij heeft geholpen. 

Vanavond, om 19:30, onthul ik het cadeau. Iedereen mag komen kijken en bij het feest zijn om hem te feliciteren. Instructies over hoe je er komt, worden later op de dag gegeven d.m.v. alerts in de chat (het is later bereikbaar via een /warp). Het feest wordt gehouden op Survival2, wees er dus bij zodat we er met zijn allen een leuke dag voor SickLittlePuppet van kunnen maken. :)

 

Groetjes en tot vanavond, lizadelana23

 

 

 

2015-07-24_10.14.23.png

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het feestje was leuk lizadelana23, bedankt dat ik je mocht meehelpen met voorbereiden!

Sick, gefeliciteerd en hartstikke bedankt voor de vele uurtjes die je in deze gezellige server stopt! Je hebt me veel geleerd over hoe bouwwerken te maken en op details te letten. Zonder jou was ik niet zover gekomen als ik nu ben, en ik ben zeer dankbaar dat ik jou mag ondersteunen met de bouw van jouw gigantische projecten.

Als stafflid weet ik hoeveel tijd en geduld er in zit om spelers te helpen en te woord te staan, ook daar ben je voor mij een goed voorbeeld in geweest. Ik hoop nog een lange tijd met je samen te mogen werken :)

  • Leuk 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt Liza.

ik had niet verwacht dat er zoveel mensen erop af zouden komen.

bedank dat jij die pixel art heb gemaakt van 1 van mij oude Engelse Bulldogs Sir. P, ChurChill

hij is nu alweer 5 1/2 jaar geleden overleden

Dit beteken meer voor mij dan jij ooit kan bedenken echt heel erg bedankt meid.

en ook iedereen die heeft mee geholpen mijn Zoon Monk_NL en mijn Big Boss Pixiio

 

Bedank jullie allemaal SickLittlePuppet.

 

  • Leuk 6
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt Liza.

ik had niet verwacht dat er zoveel mensen erop af zouden komen.

bedank dat jij die pixel art heb gemaakt van 1 van mij oude Engelse Bulldogs Sir. P, ChurChill

hij is nu alweer 5 1/2 jaar geleden overleden

Dit beteken meer voor mij dan jij ooit kan bedenken echt heel erg bedankt meid.

en ook iedereen die heeft mee geholpen mijn Zoon Monk_NL en mijn Big Boss Pixiio

 

Bedank jullie allemaal SickLittlePuppet.

 

Wat een toffe reactie Sick :)

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...