Spring naar bijdragen

Nieuwe skull packs in de webshop van tc. Wel of geen goed idee?


Jonko1991

Nieuwe skullpacks in de webshop. Ja of nee?   

23 leden hebben gestemd

  1. 1. Heb jij interesse in nieuwe skullpacks in de tc webshop?

    • Jaa, ik verheug me al heel lang op nieuwe skullpacks! Dus graag!
    • mis ze niet echt, dus van mij hoeft het niet!
    • Nee alsjeblieft niet! (geef ook gelijk een reden waarom je het liever niet zou willen.)


Aanbevolen berichten

Hey mede survival users!^_^

Deze vraag is voor alle survival users! (dus s1 & s2).

Een tijd geleden verkocht de webshop van tc skullpacks. Voor de gene die niet weten wat skullpacks zijn, skullpacks zijn pakketten waar
(zoals de naam het al zegt) skulls inzaten. In deze packs zaten bijvoorbeeld zombie, creeper, blaze skulls etc.
Opgeef moment was er een moment dat er wat fouten met de plugins waren waardoor de skullpacks helaas uit de webshop waren gehaald.
Wat ik o zo zonde vond omdat de skulls echt een leuke aanwinst waren voor de server.

Ik heb een tijdje geleden een ticket gemaakt met de vraag of de webshop op korte termijn weer skullpacks zou gaan verkopen.
Hierop was het antwoord helaas 'nee, er waren nog steeds teveel fouten met de plugin'.

Nu zijn we aantal maanden verder en nog steeds zou ik heel graag de skullpacks zien terug komen! Dus besloot ik maar weer eens een ticket te gaan maken met de vraag 'pix is het alweer mogelijk om skullpacks te gaan verkopen?'

Hierop kreeg ik dit antwoord te horen:

'Het is wel mogelijk. Maar ik wil graag weten of er interesse voor is. Wil je hiervoor een topic aanmaken?'

Mijn vraag dus aan jullie.. Hebben jullie interesse in nieuwe skullpacks in de webshops? Mij lijkt het namelijk echt super tof als ze dit weer zullen gaan verkopen, omdat het echt heel leuk was om allemaal verschillende skulls te verzamelen!

Ik heb hiervoor een poll aangemaakt zodat we kunnen stemmen of er nieuwe skullpacks moeten komen!
(Alsjeblieft wel serieus stemmen.. en als je amper tot geen s1 of s2 speelt gelieve dan ook niet te stemmen.)

Ik hoop dat jullie er net zo positief over denken als ik!

Met vriendelijk groet
Jonko1991!
 



 

bewerkt door Jonko1991
  • Leuk 5
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Graag meer skulls terug, weet niet of ik ze zelf zou kopen ivm. Geld wat ik niet heb door studie, maar in game is hier handel in, en staat het ook leuk bij projecten. Dus Ja voor mij!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nice. Ik stem wel niet want ik ben geen echte survival speler! :P maar ik denk dat het voor de spelers die survival spelen wel leuk is. Miss een idee dat je ook je eigen hoofd kan kopen?
 



 

 

Je kan je eigen skull al kopen in de store

 http://www.winkel.torchcraft.nl/category/104909

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...