Everttwix Geplaatst 20 september 2015 Rapport Share Geplaatst 20 september 2015 (bewerkt) Hallo TorchCrafters,Omdat de laatste 2 maanden of langer diamonds en andere spullen te goedkoop verkocht worden, meestel werden Diamonds voor evenveel verkocht of 1$ meer dan de verkoop prijzen bij se Mine Shop. Daarom lijkt het mij een idee om Minimale prijzen te laten komen in Prison,De voorgestelde prijzen staan hieronder. Minimale Prijzen! RedstoneRedstone Ore: 350$ (Deze zijn moeilijk te vinden in de Mines, zelfs in God++. Ook kun je met Fortune 3 er heel wat redstone uit krijgen.) (4-8 Redstone Dust)Redstone Dust: 50$Redstone Block: 450$ Diamond StuffDiamond Ore: 150$ (Deze vind je alleen in de God++ mine, daarom zijn ze zeldzamer dan ooit! Met Fortune 3 kun je er 1-4 Diamonds uit krijgen.)Diamond: 50$Diamond Block: 450$Diamond Helmet: 200$Diamond Chestplate: 450$Diamond Leggings: 350$Diamond Boots: 200$Diamond Sword: 100$Diamond Pickaxe: 150$Diamond Hoe: 100$Diamond Shovel: 50$ EmeraldEmerald Ore: 50$ (Deze zijn redelijk zeldzaam, je kan ze ook als user vinden. Met Fortune kun je 1-4 Emeralds uit 1 ore krijgen.Emerald: 20$ Emerald Block: 160$ OverigPrismarine: 40$ (Deze kun je in de God mine hakken daarom zijn deze iets goedkoper i.p.v Dark Prismarine.)Dark Prismarine: 60$ (Deze kun je in de God++ mine hakken en daarom zijn ze duurder dan de Prismarine! )Nametag: 100$ PS: Dit topic kan ooit nog geupdate worden als ik bij andere items prijzen heb bedacht.PS 2: Als jullie het willen dat ik van alle items van Prison een lijst ga maken moet je dat zeggen in de reacties. 21 september 2015 bewerkt door Everttwix Ontbrekende woorden/zinnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BlitzUw Geplaatst 20 september 2015 Rapport Share Geplaatst 20 september 2015 Ik ben het met je eens Evert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Everttwix Geplaatst 20 september 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 september 2015 Ik ben het met je eens Evert Dat is fijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spaghettisliert3 Geplaatst 21 september 2015 Rapport Share Geplaatst 21 september 2015 Sommige prijzen vind ik nog een beetje aan de dure kant, maar ik ben het eens met het idee van minimale prijzen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Everttwix Geplaatst 21 september 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 september 2015 Sommige prijzen vind ik nog een beetje aan de dure kant, maar ik ben het eens met het idee van minimale prijzen Zoals welke? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spaghettisliert3 Geplaatst 21 september 2015 Rapport Share Geplaatst 21 september 2015 Zoals welke? Emerald vind ik wel aan de prijzige kant, aangezien je deze al in mine J kan krijgen.Redstone kan misschien ook wel iets goedkoper. Ik ben bang dat mensen het voor die prijs nooit zullen kopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Everttwix Geplaatst 21 september 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 september 2015 (bewerkt) Redstone is wel moeilijk te vinden zelfs in de God++ mine.En over Emerald, ik ben het opzich met je eens. 20$ een goede prijs? 21 september 2015 bewerkt door Everttwix Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spaghettisliert3 Geplaatst 21 september 2015 Rapport Share Geplaatst 21 september 2015 (bewerkt) 20$ is prima. (50$ per ore zou ik dan doen). En over de redstone. Het is een minimale prijs.Er zijn (zover ik weet) niet veel mensen die het aanbieden. Dit wil zeggen dat ik er van uit ga dat mensen redstone wel boven die prijs zullen verkopen, aangezien het bijna nergens wordt aangeboden. Je moet daarom de minimale prijs ook niet te hoog leggen. 21 september 2015 bewerkt door Spaghettisliert3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Everttwix Geplaatst 21 september 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 september 2015 Maar de mensen op Prison doen alles al snel op de minimale prijs, tenminste dat weet ik wel bijna zeker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monk_NL Geplaatst 21 september 2015 Rapport Share Geplaatst 21 september 2015 Ik vind het idee uitstekend en vult mooi aan op wat er gaat gebeuren bij de update. De minimale prijzen die in de beginpost worden vermeld, zullen "richtprijzen" worden, aangezien er geen straf op komt te staan als je onder de prijs verkoopt.Er komt 1 item met een minimale prijs waar wel een straf op staat als het onder de prijs wordt verkocht, en dat item wordt Lapis.Maak de lijst compleet zodat we het kunnen vermelden bij de Prison update Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spaghettisliert3 Geplaatst 22 september 2015 Rapport Share Geplaatst 22 september 2015 (bewerkt) Mijn voorstel:-Diamond: $50-Diamond ore: $125 -Emerald: 20$-Emerald ore: 50$ -Redstone dust: $35-Redstone ore: $80 -Lapis lazuli: $20-Lapis ore: $275 Iron, gold en coal hoeveel geen richtprijs vind ik. 25 september 2015 bewerkt door Spaghettisliert3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monk_NL Geplaatst 22 september 2015 Rapport Share Geplaatst 22 september 2015 Guys, deze week ga ik met SickLittlePuppet de richtprijzen opzetten op basis van de beschikbare ores en hun verkoopprijs in de shop. Dus jullie hebben nog een dag of 2 om met ideeën te komen voor de richtprijzen.Alvast even een spoiler voor de aankomende update: Er komt een betere shop om je items te verkopen BlitzUw > 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spaghettisliert3 Geplaatst 22 september 2015 Rapport Share Geplaatst 22 september 2015 Alvast even een spoiler voor de aankomende update: Er komt een betere shop om je items te verkopen Bedoel je met 'betere', dat als je er bijvoorbeeld 64 verkoopt je in verhouding meer krijgt dan wanneer je er 1 losse verkoopt? (Met aparte signs). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BlitzUw Geplaatst 22 september 2015 Rapport Share Geplaatst 22 september 2015 Guys, deze week ga ik met SickLittlePuppet de richtprijzen opzetten op basis van de beschikbare ores en hun verkoopprijs in de shop. Dus jullie hebben nog een dag of 2 om met ideeën te komen voor de richtprijzen.Alvast even een spoiler voor de aankomende update: Er komt een betere shop om je items te verkopen Top! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Everttwix Geplaatst 22 september 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 september 2015 Guys, deze week ga ik met SickLittlePuppet de richtprijzen opzetten op basis van de beschikbare ores en hun verkoopprijs in de shop. Dus jullie hebben nog een dag of 2 om met ideeën te komen voor de richtprijzen.Alvast even een spoiler voor de aankomende update: Er komt een betere shop om je items te verkopen Fijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Everttwix Geplaatst 22 september 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 september 2015 Ik vind het idee uitstekend en vult mooi aan op wat er gaat gebeuren bij de update. De minimale prijzen die in de beginpost worden vermeld, zullen "richtprijzen" worden, aangezien er geen straf op komt te staan als je onder de prijs verkoopt.Er komt 1 item met een minimale prijs waar wel een straf op staat als het onder de prijs wordt verkocht, en dat item wordt Lapis.Maak de lijst compleet zodat we het kunnen vermelden bij de Prison update 1 probleempje, iedereen wil een goedkopere shop hebben wat klanten aantrekt. Daarom zijn diamonds nu 18$ waard ong. in shops. Ik ben bang dat het gewoon zo blijft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monk_NL Geplaatst 22 september 2015 Rapport Share Geplaatst 22 september 2015 Bedoel je met 'betere', dat als je er bijvoorbeeld 64 verkoopt je in verhouding meer krijgt dan wanneer je er 1 losse verkoopt? (Met aparte signs).Staat al ingesteld bij met de huidige signs (9 iron ignots is bijvoorbeeld minder dan 1 iron block), het is alleen nu niet overzichtelijk. Daar komt verandering in Everttwix > 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suikerspin Geplaatst 24 september 2015 Rapport Share Geplaatst 24 september 2015 (bewerkt) Heeyy,Ik zit niet meer zovaak op mc vanwege al het huiswerk dat ik heb, maar ik vind de minimale/richtprijzen ook een goed idee :). Ik doe hierbij ook een voorstel Diamond: $50Diamond ore: $125Diamond Block: $430 Emerald: $20Emerald ore: $50Emerald Block: $175 Redstone dust: $40Redstone ore: $90Redstone block: $340 Lapis lazuli: $25Lapis ore: $300Lapis block: $225 Suikerspin 24 september 2015 bewerkt door suikerspin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Everttwix Geplaatst 27 september 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 september 2015 Heeyy,Ik zit niet meer zovaak op mc vanwege al het huiswerk dat ik heb, maar ik vind de minimale/richtprijzen ook een goed idee :). Ik doe hierbij ook een voorstel Diamond: $50Diamond ore: $125Diamond Block: $430 Emerald: $20Emerald ore: $50Emerald Block: $175 Redstone dust: $40Redstone ore: $90Redstone block: $340 Lapis lazuli: $25Lapis ore: $300Lapis block: $225 Suikerspin De blokken die je hebt voorgesteld hebt zijn een beetje raar vind je ook niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suikerspin Geplaatst 27 september 2015 Rapport Share Geplaatst 27 september 2015 De blokken die je hebt voorgesteld hebt zijn een beetje raar vind je ook niet? Misschien, maar dat de lapis ore duurder is dan een blok is wel logisch, want uit een ore kan ik er met fortune soms 30 uithalen en dat zijn 3 blokken. Maar verder heb ik geen idee, ik had het geschreven toen ik voor de helft sliep xD Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monk_NL Geplaatst 6 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2015 (bewerkt) Hier zijn ze dan! De richtprijzen Let op! Lapis is het enige item met een vaste minimale prijs van 18 coins! Hout: Oak 1 Birch 2 Spruce 3 Jungle 4 Dark Oak 5 Acacia 5 Steen: Stone 1 Diorite 2 Andesite 3 Granite 4 Sandstone 5 Red Sandstone 6 Erts: Coal Ore 4 Coal 2 Coal Block 19 Iron Ore 5 Iron Ingot 6 Iron Block 55 Gold Ore 8 Gold Ingot 10 Gold Block 92 Emerald Ore 24 Emerald 12 Emerald Block 111 Redstone Ore 28 Redstone 14 Redstone Block 130 Diamond Ore 32 Diamond 16 Diamond Block 149 ! Lapis Ore 140 ! Lapis 18 ! Lapis Block 168 Quartz Ore 10 Quartz 5 Quartz Block 20 Overig: Clay 12 Prismarine 20 Prismarine Bricks 25 Dark Prismarine 30 Sea Lantarn 35 End Stone 30 Binnenkort komt er een overzicht, waar te zien is in welke mines de items te vinden zijn (momenteel wordt er De bovenstaande prijzen zijn al ingevoerd in de nieuwe NPC Admin Shop, die je in het verkoophuisje bij "/warp a" kan vinden! 10 november 2015 bewerkt door Monk_NL Prijzen van Lapis geupdate. Everttwix > 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Everttwix Geplaatst 6 oktober 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2015 Mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spaghettisliert3 Geplaatst 6 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2015 (bewerkt) Goede richtprijzen, al vind ik die van lapis ore nog een beetje apart. Ik geloof dat je daar wel 25+ lapis uit kan krijgen?Sandstone vind ik ook wel goedkoop voor 5. Je moet er namelijk wel 4 dagen voor voten. $5 mine ik, en zelfs mensen in mine A, binnen 5 seconden. 6 oktober 2015 bewerkt door Spaghettisliert3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monk_NL Geplaatst 6 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2015 Goede richtprijzen, al vind ik die van lapis ore nog een beetje apart. Ik geloof dat je daar wel 25+ lapis uit kan krijgen?Sandstone vind ik ook wel goedkoop voor 5. Je moet er namelijk wel 4 dagen voor voten. $5 mine ik, en zelfs mensen in mine A, binnen 5 seconden.Thanks om dat van de Lapiz Ore te melden! Dat is mijn fout, verkeerd getal neergezet! Ga ik straks aanpassen. De tokens store zal ook aangepast worden. De sandstone was duur omdat het eerst niet in de mines zat Kunnen jullie kijken wat het gemiddelde aantal Lapis is wat uit een Ore blok komt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spaghettisliert3 Geplaatst 6 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2015 Met een normale pickaxe: 4-8 ores (Gemiddeld 6, dit zou dan 6 x 18 = $108 zijn).Met fortune 3: Maximum van 32.Ik zou uitgaan van een gemiddelde van ongeveer 8-9 lapis, want ook met fortune 3 krijg ik er soms maar 5. De prijs zou dan ongeveer $150 zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden