Spring naar bijdragen

Minimale Prijzen (Idee)


Everttwix

Aanbevolen berichten

Hallo TorchCrafters,

Omdat de laatste 2 maanden of langer diamonds en andere spullen te goedkoop verkocht worden, meestel werden Diamonds voor evenveel verkocht of 1$ meer dan de verkoop prijzen bij se Mine Shop. Daarom lijkt het mij een idee om Minimale prijzen te laten komen in Prison,

De voorgestelde prijzen staan hieronder.

 

Minimale Prijzen!

 

Redstone

Redstone Ore: 350$ (Deze zijn moeilijk te vinden in de Mines, zelfs in God++. Ook kun je met Fortune 3 er heel wat redstone uit krijgen.) (4-8 Redstone Dust)

Redstone Dust: 50$

Redstone Block: 450$

 

Diamond Stuff

Diamond Ore: 150$ (Deze vind je alleen in de God++ mine, daarom zijn ze zeldzamer dan ooit! Met Fortune 3 kun je er 1-4 Diamonds uit krijgen.)

Diamond: 50$

Diamond Block: 450$

Diamond Helmet: 200$

Diamond Chestplate: 450$

Diamond Leggings: 350$

Diamond Boots: 200$

Diamond Sword: 100$

Diamond Pickaxe: 150$

Diamond Hoe: 100$

Diamond Shovel: 50$

 

Emerald

Emerald Ore: 50$ (Deze zijn redelijk zeldzaam, je kan ze ook als user vinden. Met Fortune kun je 1-4 Emeralds uit 1 ore krijgen.

Emerald: 20$ 

Emerald Block: 160$ 

 

Overig

Prismarine: 40$ (Deze kun je in de God mine hakken daarom zijn deze iets goedkoper i.p.v Dark Prismarine.)

Dark Prismarine: 60$ (Deze kun je in de God++ mine hakken en daarom zijn ze duurder dan de Prismarine! )

Nametag: 100$

 

PS: Dit topic kan ooit nog geupdate worden als ik bij andere items prijzen heb bedacht.

PS 2: Als jullie het willen dat ik van alle items van Prison een lijst ga maken moet je dat zeggen in de reacties.

bewerkt door Everttwix
Ontbrekende woorden/zinnen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

20$ is prima. (50$ per ore zou ik dan doen).

 

En over de redstone. Het is een minimale prijs.

Er zijn (zover ik weet) niet veel mensen die het aanbieden. Dit wil zeggen dat ik er van uit ga dat mensen redstone wel boven die prijs zullen verkopen, aangezien het bijna nergens wordt aangeboden. Je moet daarom de minimale prijs ook niet te hoog leggen.

bewerkt door Spaghettisliert3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het idee uitstekend en vult mooi aan op wat er gaat gebeuren bij de update. De minimale prijzen die in de beginpost worden vermeld, zullen "richtprijzen" worden, aangezien er geen straf op komt te staan als je onder de prijs verkoopt.

Er komt 1 item met een minimale prijs waar wel een straf op staat als het onder de prijs wordt verkocht, en dat item wordt Lapis.

Maak de lijst compleet zodat we het kunnen vermelden bij de Prison update :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Guys, deze week ga ik met SickLittlePuppet de richtprijzen opzetten op basis van de beschikbare ores en hun verkoopprijs in de shop. Dus jullie hebben nog een dag of 2 om met ideeën te komen voor de richtprijzen.

Alvast even een spoiler voor de aankomende update: Er komt een betere shop om je items te verkopen ;)

 

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Guys, deze week ga ik met SickLittlePuppet de richtprijzen opzetten op basis van de beschikbare ores en hun verkoopprijs in de shop. Dus jullie hebben nog een dag of 2 om met ideeën te komen voor de richtprijzen.

Alvast even een spoiler voor de aankomende update: Er komt een betere shop om je items te verkopen ;)

 

Top!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Guys, deze week ga ik met SickLittlePuppet de richtprijzen opzetten op basis van de beschikbare ores en hun verkoopprijs in de shop. Dus jullie hebben nog een dag of 2 om met ideeën te komen voor de richtprijzen.

Alvast even een spoiler voor de aankomende update: Er komt een betere shop om je items te verkopen ;)

 

Fijn! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het idee uitstekend en vult mooi aan op wat er gaat gebeuren bij de update. De minimale prijzen die in de beginpost worden vermeld, zullen "richtprijzen" worden, aangezien er geen straf op komt te staan als je onder de prijs verkoopt.

Er komt 1 item met een minimale prijs waar wel een straf op staat als het onder de prijs wordt verkocht, en dat item wordt Lapis.

Maak de lijst compleet zodat we het kunnen vermelden bij de Prison update :)

1 probleempje, iedereen wil een goedkopere shop hebben wat klanten aantrekt. Daarom zijn diamonds nu 18$ waard ong. in shops. Ik ben bang dat het gewoon zo blijft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedoel je met 'betere', dat als je er bijvoorbeeld 64 verkoopt je in verhouding meer krijgt dan wanneer je er 1 losse verkoopt? :) (Met aparte signs).

Staat al ingesteld bij met de huidige signs (9 iron ignots is bijvoorbeeld minder dan 1 iron block), het is alleen nu niet overzichtelijk. Daar komt verandering in ;)

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heeyy,

Ik zit niet meer zovaak op mc vanwege al het huiswerk dat ik heb, maar ik vind de minimale/richtprijzen ook een goed idee :). Ik doe hierbij ook een voorstel :P

Diamond: $50

Diamond ore: $125

Diamond Block: $430

 

Emerald: $20

Emerald ore: $50

Emerald Block: $175

 

Redstone dust: $40

Redstone ore: $90

Redstone block: $340

 

Lapis lazuli: $25

Lapis ore: $300

Lapis block: $225

 

Suikerspin :)

 

 

 

 

bewerkt door suikerspin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heeyy,

Ik zit niet meer zovaak op mc vanwege al het huiswerk dat ik heb, maar ik vind de minimale/richtprijzen ook een goed idee :). Ik doe hierbij ook een voorstel :P

Diamond: $50

Diamond ore: $125

Diamond Block: $430

 

Emerald: $20

Emerald ore: $50

Emerald Block: $175

 

Redstone dust: $40

Redstone ore: $90

Redstone block: $340

 

Lapis lazuli: $25

Lapis ore: $300

Lapis block: $225

 

Suikerspin :)

 

 

 

 

De blokken die je hebt voorgesteld hebt zijn een beetje raar vind je ook niet?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De blokken die je hebt voorgesteld hebt zijn een beetje raar vind je ook niet?

 

Misschien, maar dat de lapis ore duurder is dan een blok is wel logisch, want uit een ore kan ik er met fortune soms 30 uithalen en dat zijn 3 blokken. Maar verder heb ik geen idee, ik had het geschreven toen ik voor de helft sliep xD

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Hier zijn ze dan! De richtprijzen :D

Let op! Lapis is het enige item met een vaste minimale prijs van 18 coins!

 

Hout:

  Oak 1

  Birch 2

  Spruce 3

  Jungle 4

  Dark Oak 5

  Acacia 5

 

Steen:

  Stone 1

  Diorite 2

  Andesite 3

  Granite 4

  Sandstone 5

  Red Sandstone 6

 

Erts:

  Coal Ore 4

  Coal 2

  Coal Block 19

  Iron Ore 5

  Iron Ingot 6

  Iron Block 55

  Gold Ore 8

  Gold Ingot 10

  Gold Block 92

  Emerald Ore 24

  Emerald 12

  Emerald Block 111

  Redstone Ore 28

  Redstone 14

  Redstone Block 130

  Diamond Ore 32

  Diamond 16

  Diamond Block 149

! Lapis Ore 140

! Lapis 18

! Lapis Block 168

  Quartz Ore 10

  Quartz 5

  Quartz Block 20

  

Overig:

  Clay 12

  Prismarine 20

  Prismarine Bricks 25

  Dark Prismarine 30

  Sea Lantarn 35

  End Stone 30

 

Binnenkort komt er een overzicht, waar te zien is in welke mines de items te vinden zijn (momenteel wordt er

De bovenstaande prijzen zijn al ingevoerd in de nieuwe NPC Admin Shop, die je in het verkoophuisje bij "/warp a" kan vinden!

 

bewerkt door Monk_NL
Prijzen van Lapis geupdate.
  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede richtprijzen, al vind ik die van lapis ore nog een beetje apart. Ik geloof dat je daar wel 25+ lapis uit kan krijgen?

Sandstone vind ik ook wel goedkoop voor 5. Je moet er namelijk wel 4 dagen voor voten. $5 mine ik, en zelfs mensen in mine A, binnen 5 seconden.

bewerkt door Spaghettisliert3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede richtprijzen, al vind ik die van lapis ore nog een beetje apart. Ik geloof dat je daar wel 25+ lapis uit kan krijgen?

Sandstone vind ik ook wel goedkoop voor 5. Je moet er namelijk wel 4 dagen voor voten. $5 mine ik, en zelfs mensen in mine A, binnen 5 seconden.

Thanks om dat van de Lapiz Ore te melden! Dat is mijn fout, verkeerd getal neergezet! Ga ik straks aanpassen. De tokens store zal ook aangepast worden. De sandstone was duur omdat het eerst niet in de mines zat ;)

Kunnen jullie kijken wat het gemiddelde aantal Lapis is wat uit een Ore blok komt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...