Spring naar bijdragen

Skywars Build-Team


Nehir

Aanbevolen berichten

ik heb nog niet gezegt dat ik stop maar ik kom graag nog eens helpen hoor, maar heb nu iever geen verplichtingen xD

38 minuten geleden zei Nehiris4you_DG_:

Mij heb je al eens vertelt hoe het komt dat je zo weinig online komt, ik begrijp het man. Mensen in het build-team kiezen vrijwillig of ze willen blijven of dat ze liever stoppen. Ik respecteer je keuze.

Het was fijn om je in ons build-team te hebben en mensen hebben zeer zeker genoten van jouw map: Schepen!

Hopelijk zie ik je gauw weer op torchcraft :) Dan kunnen we misschien een potje skywars doen :P 

Namens het hele build-team: Bedankt voor al je inzet en hulp en tot gauw maar weer op torchcraft <3 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei Nehiris4you_DG_:

Mij is gevraagd om een map te maken met het thema: End.

Op ''een andere server'' is deze map al in gebruik. We zullen ervoor zorgen om het anders te maken dan dat ze deden ''op die server''

Mvg,

Nehir!

oe mag ik die doen! :D

heb monk dan wel nodig voor endercrystals xD

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei NightFallsPvP:

ik heb nog niet gezegt dat ik stop maar ik kom graag nog eens helpen hoor, maar heb nu iever geen verplichtingen xD

 

Verplichtingen heb je niet hier in het build team :)

Zojuist zei NightFallsPvP:

oe mag ik die doen! :D

heb monk dan wel nodig voor endercrystals xD

 

Het gaat niet lijken zoals de map end op ''die andere server'' toch?

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Let op

Om jullie even up to date te houden. We zijn druk bezig met bouwen. Al een lange tijd is er geen nieuwe map door ons online gekomen. Dit heeft 2 redenen.

1. We zijn veel meer bezig aan de kwalliteit van onze skywars maps om ze nog leuker te maken.

2. We hebben nu minder leden en dat betekend dat we minder maps tegelijk kunnen maken.

Omdat we minder leden hebben dan vroeger kunnen we dus minder maps tegelijk maken. We zoeken dus nieuwe builders voor ons team!  Er is mij heel vaak ingame gevraagd of mensen in dit build team mogen en ik heb hun uitgelegd dat er ''binnenkort'' word gevraagd naar nieuwe builders op het forum! 

Hoe doe je mee? Het is heel simpel:

Stuur Nehiris4you_DG_ een privé bericht via www.torchcraft.nl. Weet je niet hoe dit moet? Wij helpen je er graag mee! Vermeld het volgende in het bericht: 

*Voornaam + Ingame naam.

*Leeftijd (hierop word je niet afgewezen, wees dus eerlijk)

*Je beste bouwwerk (heb je geen bouwwerk gemaakt? Dat maakt zeker niet uit, je bent vast niet de enige)

*Op welke dagen je meestal speelt en op welke tijd van de dag.

Wanneer het voor ons (Nehiris4you_DG, Mervin en suikerspin) moeilijk word om te kiezen houden we een wedstrijd. Je krijgt een thema van ons en bouwt dat dan in een van onze plots. Hier krijg je dan een cijfer voor. Wij verwachten dat het niet zover zal komen dat dit nodig is. Meer informatie krijg je na dat je een privé bericht hebt gestuurt naar Nehiris4you_DG_

Zoals ik al zei, het build team heeft al een tijdje geen nieuwe map uitgebracht en dit gaat dus veranderen. We doen erg ons best en we hopen dat er een gemotiveerde builder/builders in ons team komen! Voor de mensen die denken: LOL Nehir niemand wil mee doen met je stomme groepje stop maar meteen. Ingame krijg ik om de 2 dagen wel weer een berichtje van steeds weer iemand anders die zegt dat ie in ons build team wilt.

Mvg,

Het hele build-team!

PS: Al lukt het ons niet om een nieuwe builder te vinden betekend dat natuurlijk niet dat er geen nieuwe maps meer komen! Houd onze build-team topic regelematig in de gaten om de statussen van de skywars maps te volgen.

 

  • Leuk 5
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

CEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELEEBRATEE GOOD TIMES, COME ON!!

nee...? oh okay

Hoe dan ook:

Een kleine tijd geleden vroegen we aan jullie wie er ons build team zou willen joinen! We kregen honderden sollicitaties binnen (eigenlijk maar 14) maar er was er 1 die ver boven iedereen uitstak! Het is geworden... TROMGEROVEL....

iFay_  (juichende mensen op de achtergrond)

Samen met iFay_ zijn we begonnen aan een nieuwe map (nee grapje.. iFay is de enige die eigenlijk aan het bouwen is.. muhahaha). Welke map het is? Hou deze pagina in de gaten om er achter te komen!

We zijn heel tevreden met alle sollicitaties en natuurlijk met ons nieuwe lid!

Met zeer vriendelijke groet,

Nehir, mervin, suikerspin en natuurlijk iFay_

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei NightFallsPvP:

:D welkom bij de gang iFay_

:P zo tezien heeft nehir weer iemand gevonden hoedat hij lui achterover kan zitten ;P 

kuch kuch kuch kuch Kuch KUch KUCH KUCH

K

U

C

H

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei 88TS:

oke mijn idee is maak 4 of 5 eilanden met verschillende biomes en in het midden een end stukje.

Dit idee met verschillende biomes is echt een geweldig idee! We gaan ernaar kijken

Bedankt voor je verzoek!

Mvg,

ik

:) 

bewerkt door Nehiris4you_DG_
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...