Spring naar bijdragen

Skywars Build-Team


Nehir

Aanbevolen berichten

Screenshot van Planeten, Fruit en Frozen:

imgur.com/a/Cwkte

("Werkt de bovenstaande link?" <-- Thanks voor de feedback, het werkt) :)

Ik weet waar ze zitten hehe, heel Evil in elkaar gezet! Ik ben Trots op de bouwers!

Heel erg bedankt monk! hier doen we het voor!

En ska21, jij ook heel erg bedankt voor je feedback, awesome dat jullie ons motiveren om door te gaan :)

Vandaag Fruit en Frozen gespeelt, beide zeer leuke maps, ben alleen in frozen nog opzoek naar de chest :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wauw... Ik ben echt sprakesloos dat jullie dit kunnen maken, dat lukt mij nog niet eens in een maand.

Echt tof! :lol:

--- Sound ---

Bedankt voor je motivatie! We vinden het heel leuk dat jullie onze mappen spelen :) We hopen dat jullie het leuk blijven vinden en als jullie tips hebben horen we het graag!

Gr,

Het build team :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Guys, we hebben geen ideeën meer :o OMG CRISIS ALLES NU VERGAAT DE WERELD  

Hebben jullie misschien wat ideeën voor nieuwe maps? Laat jouw idee horen en misschien maken wij er wel een map van :P Alvast bedankt!

-Nehiris4you =-=Persoonlijke stalker van Monk_NL=-= 

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Hi!

We zouden het heel fijn vinden als jullie het kopje ''Nog even belangrijk'' lezen en even zeggen wat jullie van de nieuwe sw kit prijzen vinden. Op verzoek van monk gingen suikerspin en ik nieuwe sw kit prijzen verzinnen. Dit is puur waar wij aan dachten en we willen graag weten wat jij ervan vind.

-Nehir en Suikerspin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei xRobert010:

Een skyblock map :P Alleen dan met wat resources in de grond en een iets groter eiland, int midden weet ik nog niet helemaal misschien een beginner eiland van skyblock met 2 huisjes enz.

Gr, Robert

Hier zat ik ook al aan te denken, er zijn wel al veel andere sw mappen die op een soort skyblock island lijken, vind ik. Wij zoeken meer voor een uitdaging!

Toch heel erg bedankt dat je mee helpt iets te verzinnen :)

-Nehir en Suikerspin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is even ideeeen bedenken, ben er niet goed in normaal, maar ik zie wel hoe ver ik kom:P.

 

Map alien/ufo, met allemaal kleine ufos rondom, en dan een grote ufo in het midden.

Map disco, of lights. Je spawnt op een klein lampje met een bepaalde kleur glas, en in het midden staat een grotere discobollamp

Map Elektronica. Je spawnt op bijvoorbeeld een laptop, een telefoon, etc, en in het midden staat een grote pc bijvoorbeeld.

Map Voertuigen. Je spawnt op een auto, bus, vliegtuig, etc. En in het midden een grote vrachtwagen ofzo.

Map Animals. Je spawnt op (de skull van) een bepaald dier, schaap, varken, ofzo. en in het midden een groter dier.

Map Europa/Vlaggen. Je spawnt op een wereldbol, met de kleuren van een bepaalde vlag, en in het midden is dan de vlag van bijvoorbeeld de Europese Unie.

Map snoepjes, Je spawnt op een snoepje, bijvoorbeeld drop, of suikerspin ;), en in het midden is dan een eiland vol snoepjes.

Map leaves. Je spawnt op een blad met bijvoorbeeld spruce leaves, en in het midden een groot eiland, met dan elk een stuk van de leaves die ook gebruikt zijn bij de spawneilanden.

 

Nou dit waren mijn ideeen wel een beetje denk ik. Hoop dat jullie er wat mee kunnen.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Ska21:

Is even ideeeen bedenken, ben er niet goed in normaal, maar ik zie wel hoe ver ik kom:P.

 

Map alien/ufo, met allemaal kleine ufos rondom, en dan een grote ufo in het midden.

Map disco, of lights. Je spawnt op een klein lampje met een bepaalde kleur glas, en in het midden staat een grotere discobollamp

Map Elektronica. Je spawnt op bijvoorbeeld een laptop, een telefoon, etc, en in het midden staat een grote pc bijvoorbeeld.

Map Voertuigen. Je spawnt op een auto, bus, vliegtuig, etc. En in het midden een grote vrachtwagen ofzo.

Map Animals. Je spawnt op (de skull van) een bepaald dier, schaap, varken, ofzo. en in het midden een groter dier.

Map Europa/Vlaggen. Je spawnt op een wereldbol, met de kleuren van een bepaalde vlag, en in het midden is dan de vlag van bijvoorbeeld de Europese Unie.

Map snoepjes, Je spawnt op een snoepje, bijvoorbeeld drop, of suikerspin ;), en in het midden is dan een eiland vol snoepjes.

Map leaves. Je spawnt op een blad met bijvoorbeeld spruce leaves, en in het midden een groot eiland, met dan elk een stuk van de leaves die ook gebruikt zijn bij de spawneilanden.

 

Nou dit waren mijn ideeen wel een beetje denk ik. Hoop dat jullie er wat mee kunnen.

 

 

Geweldig! Dit heeft ons echt geholpen en we zullen proberen 1 van jouw ideeën uit te voeren! Heel erg bedankt ska! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Just now, Nehiris4you_DG_ said:

Geweldig! Dit heeft ons echt geholpen en we zullen proberen 1 van jouw ideeën uit te voeren! Heel erg bedankt ska! 

Succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Just_RVE:

suikerspin of nehir zou ik ook mee mogen helpen?

 

 

Hi just_rve. Kun je antwoord geven op deze vragen.

Hoe oud ben je?

Ben je vaak online, meestal, soms of heb je het te druk met iets bijv school?

Heb je ervaring met bouwen? Hiermee bedoel ik: eerdere projecten op servers?

Nadat je deze vragen hebt beantwoord kunnen we verder kijken, ik moet het natuurlijk nog wel even overleggen met de rest van het build team en je zal een klein bouwwerkje moeten maken van een thema dat word opgegeven. We hopen dat je van je terug horen :) 

Gr, Nehir en Suikerspin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...