Spring naar bijdragen

Het Userrijk


MisterLeroyy

Aanbevolen berichten

Hey mensen ik ben het Leroy2211.

En voor ik een banhammer naar me hoofd gegooit krijg nee ik splits geen users en ranks van elkaar.

Maar ik zal nu alles uitleggen.

Het userrijk kun je zien als een land voor users en daar kom ik later op terug eerst het begin.Toen ik net begon op s1 als user werdt ik genegeerd behalve door Anthonyw_. Toen ik later op een eiland ging wonen begonnen de ideeën over een eiland waar users rustig konden spelen en bouwen. Er moest een naam komen het zou het Usereiland heten. Het werdt steeds voller en dan komen we nu waar zijn op 3 sep 2015. Er is geen ruimte meer en nu hebben we met een paar mensen van het eiland een extra gebied gevonden dicht bij usereiland daar komt een nieuw gedeelte van het userrijk. Ik wil een tunnel onder de zee door graven daar naartoe en in die tunnel komt dan trein rails. Maar nu komt de maar mensen die tunnel moet geclaimt worden en mij en de bewoners gaat dat van z'n lang zal die leven niet lukken dus mijn vraag is wie wilt dat claimen voor ons we zijn bereidt coins te betalen. Laat even in de reacties maar iets achter of /mail send Leroy2211.

Dat was mijn uitleg en vraag.

Voor iedereen veel plezier op TC Latahh

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil anders ook best even kijken. Als het vanavond niet lukt ben ik echter wel een tijdje afwezig! Heb op survival nog heel veel blokjes over ;)

erg bedankt fijn om te zien dat de staff hier ook nog naar kijkt alleen ik kom nu niet online misschien vanacht ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nou eerst moet ik bekijken of je geen user hater bent :-)

 

uhm.....geloof me, ik speel tc al langer dan 1,5 jaar, ik snap wel dat je wilt kijken of ik geen user hater ben, en dat is goed! Ik heb alleen een rank op prison en skyblock.

Dit userrijk geeft me het gevoel dat jullie gewoon de hele survivalwereld gaan overnemen xD

Link naar opmerking
Deel via andere websites

uhm.....geloof me, ik speel tc al langer dan 1,5 jaar, ik snap wel dat je wilt kijken of ik geen user hater ben, en dat is goed! Ik heb alleen een rank op prison en skyblock.

Dit userrijk geeft me het gevoel dat jullie gewoon de hele survivalwereld gaan overnemen

wie weet hahaha je wordt ttoegelaten

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou een brug en een railroad maken :D ondergrondse subway :D en desnoods wil ik ook een stuk claimen als het nodig is :D wil zelfs een Shop maken in het userrijk :D zodat het bevoorraadt blijft 

(Ps: ben geen user hater help hun juist)

bewerkt door Djcoco0611
Link naar opmerking
Deel via andere websites

monk ik wil u hartelijk bedanken voor u bijdragen van heel veel caimblokjes. ook wil ik iedereen bedanken die mee wilt helpen jullie zijn allemaal welkom binnen het userrijk! en natuurlijk is alle hulp welkom en djcoco0611 een paar van mijn mensen hadden het zelfde idee kom maar een keer op s1. en dat was het mensen ik wil nogmaals iedereen bedanken latahh! Nehiris4you_DG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

monk ik wil u hartelijk bedanken voor u bijdragen van heel veel caimblokjes. ook wil ik iedereen bedanken die mee wilt helpen jullie zijn allemaal welkom binnen het userrijk! en natuurlijk is alle hulp welkom en djcoco0611 een paar van mijn mensen hadden het zelfde idee kom maar een keer op s1. en dat was het mensen ik wil nogmaals iedereen bedanken latahh! Nehiris4you_DG

Zal wel eens langskomen :D

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...