Spring naar bijdragen

Wat zie jij graag in de winkel?


Pixiio

Aanbevolen berichten

Denk je nou echt dat mensen met een minecraft server shirt gaan lopen...

Sorry hoor maar ik zou me echt kapot schamen als ik met zo t-shirt liep...

-SoloRanking.

Is toch leuk. Inlijsten boven je bed elke avond een kusje geven.. of ben ik dan vreemd. :ph34r:

hahaha. :P

bewerkt door KingDannyOne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk je nou echt dat mensen met een minecraft server shirt gaan lopen...

Sorry hoor maar ik zou me echt kapot schamen als ik met zo t-shirt liep...

-SoloRanking.

Dit soort reacties zijn geen toegevoegde waarde aan het topic en lokken alleen maar reacties uit zoals je terug kan lezen.Ā Hiermee geef je eigenlijk alleen maar aanĀ dat je jezelf schaamt om Minecraft te spelen. Interessante waarnemingĀ nietwaar? Gelieve zinnige reacties te posten naar gelang vanĀ het topic onderwerp. Ik verwacht hier verder geen reacties over.

Laten we verder gaan met het onderwerpĀ van Pixiio:

"Hey TorchCrafters! Om de Winkel meer af te stemmen op jullie wensen zijn we benieuwd naar jullie meningen! In dit topic horen we dus graag wat van jou eruit mag en wat jij graag in de winkel zou willen zien."

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk je nou echt dat mensen met een minecraft server shirt gaan lopen...

Sorry hoor maar ik zou me echt kapot schamen als ik met zo t-shirt liep...

-SoloRanking.

ik ken veel server met merch en ik zie veel mensen ermee lopen, kan er aan liggen dat ik in den haag woon hoor :PĀ Maar merch is nog wel wat te vroeg voor tc en waarschijnlijk word het ook niet goed verkocht

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit soort reacties zijn geen toegevoegde waarde aan het topic en lokken alleen maar reacties uit zoals je terug kan lezen.Ā Hiermee geef je eigenlijk alleen maar aanĀ dat je jezelf schaamt om Minecraft te spelen. Interessante waarnemingĀ nietwaar? Gelieve zinnige reacties te posten naar gelang vanĀ het topic onderwerp. Ik verwacht hier verder geen reacties over.

Laten we verder gaan met het onderwerpĀ van Pixiio:

"Hey TorchCrafters! Om de Winkel meer af te stemmen op jullie wensen zijn we benieuwd naar jullie meningen! In dit topic horen we dus graag wat van jou eruit mag en wat jij graag in de winkel zou willen zien."

ik ken veel server met merch en ik zie veel mensen ermee lopen, kan er aan liggen dat ik in den haag woon hoor :PĀ Maar merch is nog wel wat te vroeg voor tc en waarschijnlijk word het ook niet goed verkocht

sorry monk... xD me pagina laadde te laat om uw reactie te lezen :/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier even een overzicht van wat er al opgenoemd is. Meer ideeƫn kunnen hieronder gepost worden :D

Ska21:

ā€œSkullpacks voor Survivalā€

Ā 

xRobert010:

ā€œOm 1 kit van een bepaalde rank te kopen. Dus niet de rank zelf maar gewoon 1 kit ervanā€

Ā 

akramcrafterTC:

ā€œVote crate bij Prisonā€

Ā 

habenstone:

ā€œkits op kitpvp (dus niet dat je een rank nodig hebt voor een kitā€

Ā 

Everttwix:

ā€œPermissions voor gekleurde borden op Prisonā€

Ā 

age111:

ā€œPotions kit op Factions, en ook een Sharp Axe in een rank/kitā€

Ā 

Spaghettisliert3 & GamerLittleKing:

ā€œSkullpacks, Coins voor Prison. Een Pet pakket met een Horse. Kit raid op Factions mag wegā€

Ā 

KingDannyOne:

ā€œSkullpacks voor Survival en Tokens en Spawn Eggsā€

Ā 

Jonko1991:

ā€œVerschillende Skullpacks en meer kits voor Survival. Pet pakket met een Horseā€

Ā 

ItsTiamo:

ā€œPotions kit op Factions en dat je om de 3 dagen een kit kan met full Diamond gear Protection 4ā€

Ā 

MaskedShadow:

ā€œzou graag bij factions alle oude kits willen zien zoals ze eerst waren en het silktouch mine van godlikeā€

Ā 

FreedomFighterNL:

ā€œGoedkopere versie van ranks, global donater. Maandelijks/eenmalig betaling van een rank over de gehele server. Deze rank zal goedkoper zijn dan apart per server te betalen. Global rank geeft een speciale tag op het forum en ingame. En een nieuwe populaire gamemode met betaalde ranksā€

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

[Prison] Permissions om de command ./repair (Inc. enchanted stuff) uit te kunnen voeren. (Cooldown: 30m)

Dit lijkt mij een goed idee omdat je dan altijd je pickaxe kan repairen als je lekker een uurtje aan het minen bent en je graag door wilt gaan en niet hoeven te stoppen en dan weer een goede pickaxe moet maken.

Of,

[Prison] Een optie in de Torchcraft winkel dat je een 'pro' pickaxe kan kopen en dat je ALLEEN die pickaxe kan repairen en geen andere stukje armor etc.Ā 

Enchantments die op de pickaxe staan,

Ā 

Unbreaking-Duurzaamheid III

Fortune-GelukĀ III

Efficiency-Efficiƫntie V

Ā 

bewerkt door Everttwix
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei El Diablo:

[UltraGod] Ā voor factions, maybe ?

Godlike++ begint saai te worden.

De kits kunnenĀ zelfdeĀ blijven of misschien samen voegen en dan, nog 1 / 2 nieuwe dingen erbij.

(( NA MIJN MENING ))

Ā 

Naja.. Ik zou Ultragod ook wel willen, maar ze hebben gezegd dat het nooit komt op pvp-modes. Als ze het dan toch adden zijn ze helemaal niet consequent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Misschien ben ik hier wat laat mee maar toch :PĀ mischien kunnen jullie dit overwegen om in de shop te doen :)Ā 

[Prison]- Plots kopen. :PĀ Ik zou graag in de winkel willen zien dat je extra plot slots kan kopen! Misschien per stuk 5 euro?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...