Spring naar bijdragen

Birthday give-away


DaanHeerw

Aanbevolen berichten

Ey Torchies, 

Ff kort voorstellen:

Nou, ik ben dus Daan (DaanHeerw) Ik ben de laatste tijd niet echt heel actief meer op het forum maar dat gaat veranderen (Ik weet nog niet hoe met mijn nieuwe rooster) Ik ben nu een brugger want ik ben blijven zitten. Ik ben op 11 oktober jarig en ben 13 geworden voor de mensen die het willen weten, maar nu het deel voor de mensen die meer van de give-away willen weten.

Give-away                                                                                                                                                                                                                                                     Wat moet je doen om te winnen?

Bedenk een leuke mop en stuur hem in in dit topic. uiteindelijk zal ik de leukste kiezen, je kan maar 1 keer meedoen met 1 mop, Je kan wel je mop veranderen. Uiteindelijk zal de mop tellen die op Woensdag op 18:00 in dit topic staat. De winnaar krijgt 10 euro om iets in de TC-shop uit te kiezen. Succes

Succesjes van DaanHeerw :)   

 

Btw: de uitslag is Aanstaande woensdag. Tot die tijd ga ik nog ff gieren met Gerard

bewerkt door DaanHeerw
  • Leuk 4
Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo schrok me trouwens dood vanmiddag, ik zag een neger bij het station staan met een omafiets in zijn handen. ik dacht verrekt, dat lijkt de mijne wel. dus ik snel naar huis, bleek gelukkig niet zo te zijn. de mijne zat gewoon thuis in de kelder, mijn schoenen tepoetsen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ey Torchies, 

Ff kort voorstellen:

Nou, ik ben dus Daan (DaanHeerw) Ik ben de laatste tijd niet echt heel actief meer op het forum maar dat gaat veranderen (Ik weet nog niet hoe met mijn nieuwe rooster) Ik ben nu een brugger want ik ben blijven zitten. Ik ben op 11 oktober jarig en ben 13 geworden voor de mensen die het willen weten, maar nu het deel voor de mensen die meer van de give-away willen weten.

Give-away                                                                                                                                                                                                                                                     Wat moet je doen om te winnen?

Bedenk een leuke mop en stuur hem in in dit topic. uiteindelijk zal ik de leukste kiezen, je kan maar 1 keer meedoen met 1 mop. De winnaar krijgt 10 euro om iets in de TC-shop uit te kiezen. Succes

Succesjes van DaanHeerw :)   

 

Btw: de uitslag is Aanstaande woensdag. Tot die tijd ga ik nog ff gieren met Gerard

Heb een mop gestuurd :P

Gefeliciteert trouwens!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Daan,

Nog gefeliciteerd met je verjaardag, van harte! Hier volgt mijn mop:

Jantje loopt met oma in het bos en ze komen samen 3 bordjes tegen. Op het 1ste bordje staat klootzak. Jantje vraagt aan oma wat dit betekent en oma vertelt hem dat dat dokter betekent. Op het volgende bordje staat lul, oma zegt dat dit kapstok betekent. Op het laatste bordje staat neuken. Ook hier vertelt oma de betekenis en zegt dat het slapen betekent.

Oma en Jantje komen thuis. Oma is moe en gaat naar bed toe want ze is ziek en heeft een dokter gebeld. Enkele minuten later gaat de bel. Jantje maakt de deur open en zegt tegen de dokter: ''Hallo klootzak, hang je lul maar aan de kapstok, wel een beetje zachtjes doen, want oma ligt boven te neuken.''

Groeten,

Deluxe

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er loopt een non in zwarte kledij over de straat.

Een paar dronken cafe bezoekers rennen op haar af en slaan haar helemaal total loss.

Zegt een van hen: Ha, die zag je niet aankomen he Batman!

HAHAH :lol:


Happy Birthday!

bewerkt door Deathstroke
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gefeliciteerd! Nog vele jaren! Eigenlijk moeten wij jou wat geven is het niet?

---

Op een dag wil een man een papagaai over de grens smokkelen. Hij komt aan bij de douane maar is een beetje nerveus. De douanier lijkt echter niks door te hebben. Hij zegt 'Mooi weertje he?'

Dan antwoord de papagaai met een pagaaienstem: 'Het regent hier anders pijpestelen'

Dit is de enige mop die mijn moeder kan onthouden, ik hoor hem al 14 jaar lang....

bewerkt door age111
Foutje met een punt.
  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van harte gefeliciteerd Daan, heb je een leuke dag (gehad)? En veel leuke cadeautjes gekregen, of iets anders?

Leuk dat je deze giveaway doet, natuurlijk doe ik ook mee, mijn mop:

Pietje zit al weken verveeld voor zich uit te staren in de klas. De juf krijgt het op haar zenuwen en vraagt:
"Pietje, wat is jouw probleem?"
Pietje antwoordt: "Ik ben veel te slim voor de 1e klas. Mijn zusje zit in de derde klas maar ik weet veel meer dan zij en dus moet ik òòk eigenlijk naar de 3e klas".
De juffrouw vindt dat een moeilijke kwestie en spreekt erover met de directeur. Terwijl Pietje buiten het kantoor van de directeur moet wachten legt de juffrouw het probleem aan hem uit. "Laat hem maar binnenkomen, dan zal ik hem even persoonlijk testen." zegt de directeur..
"Als hij ook maar èèn vraag niet kan beantwoorden dan blijft hij gewoon in de 1e klas".
De juffrouw gaat hiermee akkoord en Pietje mag binnenkomen. De directeur:
"Hoeveel is 3 x 3?"
Pietje: "9"
Directeur: "Hoeveel is 6 x 6 ?"
Pietje: "36"
En zo beantwoordt Pietje alle vragen die eigenlijk een derde klasser pas behoort te weten. De directeur kijkt de juffrouw aan en zegt:
"Ik denk dat Pietje best wel naar de 3e klas kan gaan."
Maar de juffrouw twijfelt nog steeds en vraagt of ze ook nog een paar vragen mag stellen. De directeur gaat hiermee akkoord en de juffrouw stelt haar eerste vraag:
"Waarvan heeft een koe er vier, terwijl ik er maar twee heb?"
Pietje: "benen"
De Juffrouw: "Wat heb jij in je broek en ik niet?"
Pietje: "Zakken"
De Juffrouw: "Wat begint met een K en eindigt met een T, is behaard, ovaal en smakelijk?" Pietje: "een kokosnoot"
Intussen zakte de mond van de directeur ver open van verbazing. De juffrouw vervolgde met: "wat gaat er hard en stijf je mond binnen en komt er zacht en slap uit?"
Pietje: "kauwgum"
De Juffrouw: "Wat doet een man rechtopstaand, een vrouw zittend en een hond op drie poten?"
Pietje: "Een hand geven"
De Juffrouw: "noem een Engels woord dat begint met een F en eindigt met een K"
Pietje: "Firetruck"
De directeur zucht heel diep en zegt:
"Laat hem maar naar de vijfde klas gaan, want die laatste zes vragen had ik al allemaal fout."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van harte gefeliciteerd Daan, heb je een leuke dag (gehad)? En veel leuke cadeautjes gekregen, of iets anders?

Leuk dat je deze giveaway doet, natuurlijk doe ik ook mee, mijn mop:

Pietje zit al weken verveeld voor zich uit te staren in de klas. De juf krijgt het op haar zenuwen en vraagt:
"Pietje, wat is jouw probleem?"
Pietje antwoordt: "Ik ben veel te slim voor de 1e klas. Mijn zusje zit in de derde klas maar ik weet veel meer dan zij en dus moet ik òòk eigenlijk naar de 3e klas".
De juffrouw vindt dat een moeilijke kwestie en spreekt erover met de directeur. Terwijl Pietje buiten het kantoor van de directeur moet wachten legt de juffrouw het probleem aan hem uit. "Laat hem maar binnenkomen, dan zal ik hem even persoonlijk testen." zegt de directeur..
"Als hij ook maar èèn vraag niet kan beantwoorden dan blijft hij gewoon in de 1e klas".
De juffrouw gaat hiermee akkoord en Pietje mag binnenkomen. De directeur:
"Hoeveel is 3 x 3?"
Pietje: "9"
Directeur: "Hoeveel is 6 x 6 ?"
Pietje: "36"
En zo beantwoordt Pietje alle vragen die eigenlijk een derde klasser pas behoort te weten. De directeur kijkt de juffrouw aan en zegt:
"Ik denk dat Pietje best wel naar de 3e klas kan gaan."
Maar de juffrouw twijfelt nog steeds en vraagt of ze ook nog een paar vragen mag stellen. De directeur gaat hiermee akkoord en de juffrouw stelt haar eerste vraag:
"Waarvan heeft een koe er vier, terwijl ik er maar twee heb?"
Pietje: "benen"
De Juffrouw: "Wat heb jij in je broek en ik niet?"
Pietje: "Zakken"
De Juffrouw: "Wat begint met een K en eindigt met een T, is behaard, ovaal en smakelijk?" Pietje: "een kokosnoot"
Intussen zakte de mond van de directeur ver open van verbazing. De juffrouw vervolgde met: "wat gaat er hard en stijf je mond binnen en komt er zacht en slap uit?"
Pietje: "kauwgum"
De Juffrouw: "Wat doet een man rechtopstaand, een vrouw zittend en een hond op drie poten?"
Pietje: "Een hand geven"
De Juffrouw: "noem een Engels woord dat begint met een F en eindigt met een K"
Pietje: "Firetruck"
De directeur zucht heel diep en zegt:
"Laat hem maar naar de vijfde klas gaan, want die laatste zes vragen had ik al allemaal fout."

 

Ahhh, Ska die vind ik geniaal :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van harte gefeliciteerd Dan dit is een soort mop ik kan echt niks verzinnen maar ik heb er een

Waarom kan ik maandag nooit op de fiets

=====================================

Dan is het al weekend

 

Dan fiets je de dagen snel weg dat was de mop

Gr.Akramcrafter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een dokter vraagt zich af hoe gek gekken zijn, dus hij doet een test.

Hij tekent een deur op een muur en roept: 'Jullie zijn vrij!'

Alle gekken rennen op de deur (muur) af en knallen tegen de muur, maar 1 blijft lachend staan.

De dokter vraagt: 'Waarom lach je?' waarop hij antwoordt: Ik heb de sleutel :lol:

bewerkt door macaroni4ever
  • Leuk 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Chatlog:

 

Monk_NL: "Papa, heb je even?"

SickLittlePuppet: "Wat is er aan de hand?"

Monk_NL: "Ik was het hele weekend bezig met een nieuwe legpuzzel, maar de stukjes passen niet en er zitten geen randen in"

SickLittlePuppet: "Stuur even een screenshot via Skype"

Monk_NL: "Done!"

SickLittlePuppet: "Wat moet die puzzel voorstellen?"

Monk_NL: "Een grote rode haan"

SickLittlePuppet: "Zoon stop die cornflakes maar weer terug in de doos dan hebben we het er niet meer over"

 

  • Leuk 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Daan,

Nog gefeliciteerd met je verjaardag.

ik(Vishrax) ben vadaag jarig,

ik ben 16 jaar geworden (zelf vind ik dat een mooie leeftijd)

daarom zou het leuk zijn als ik de Birthday give-away win

maar de mop:

Jantje zit binnen bij zijn vader.

Jantje vraagt:''Papa waar is mama?''

papa antwoord:'' Die is bij de buurman jongen, koffie aan het drinken.''

Jantje antwoord:'' Oké papa ik ga ff kijken.''

Jantje loopt naar de buurman en kijkt door het raam.

Jantje loopt weer terug naar zijn huis.

Jantje antwoord:'' Ja papa ze is koffie aan het drinken, ik hoorde steeds DOUWE EGBERT DOUWE.

Papa antwoord:'' O Oké als het maar lekker is

Dat was de mop (sorry een beetje grof XD).

voor iedereen die mee doet suc6 en een fijne dag.

Vishrax

bewerkt door Vishrax
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoop dat je beetje fijne verjaardag gehad hebt!

Hierbij ook nog even een mop, vond hem toepasselijk bij een verjaardag. 

Ik werd 's morgens gedeprimeerd wakker, omdat het mijn verjaardag was en ik dacht: alweer een jaartje ouder. Nadat ik me had gewassen en geschoren ging ik ontbijten, met de gedachte dat mijn vrouw me zou feliciteren. 

Aan tafel zat mijn vrouw zoals altijd een krant te lezen en zei verder geen woord, ik schonk zelf mijn koffie in en dacht bij mijzelf dat ze het vergeten was, maar mijn kinderen me zo wel zouden komen feliciteren en 'Happy birthday' zingen met een cadeautje. 

Wachtend op de kinderen met mijn koffie, maar die kwamen niet.

Het was inmiddels laat in de morgen, ik greep mijn jas en ging nog gedeprimeerder het huis uit, naar het kantoor. Op kantoor begroette mijn secretaresse mij met een glimlach en feliciteerde me met mijn verjaardag en haalde een kop koffie, waarna ik mij al een stuk beter voelde. Later die morgen kwam mijn secretaresse op mijn kantoor en zei: "Je bent jarig vandaag, zullen we samen gaan lunchen?". Met de gedachte dat ik mij beter zou gaan voelen zei ik dat het een goed idee was. 

We sloten het kantoor af en aangezien ik jarig was zei ik tegen mijn secretaresse: "Zullen we naar een leuk tentje buiten de stad in plaats naar de gebruikelijke McDonalds?". Zo gevraagd zo gedaan. We gingen naar een klein restaurantje net buiten de stad, we dronken wat en hadden een lekkere lunch. 

Op weg terug naar het kantoor zei mijn secretaresse dat het vandaag niet druk was op kantoor en ze stelde me voor om mee te gaan naar haar flatje, om nog even wat te drinken, mijn humeur begon steeds beter te worden. 

Aangekomen in haar flatje zei mijn secretaresse: "Neem me niet kwalijk, ik wil even wat makkelijkers aantrekken, ik ben zo weer terug". Na één minuut in haar slaapkamer, kwam ze eruit met een grote verjaardagstaart en achter haar mijn vrouw en kinderen.

SUPRISE!

...Terwijl ik op de bank zat met alleen nog mijn sokken aan. 

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Chatlog:

 

Monk_NL: "Papa, heb je even?"

SickLittlePuppet: "Wat is er aan de hand?"

Monk_NL: "Ik was het hele weekend bezig met een nieuwe legpuzzel, maar de stukjes passen niet en er zitten geen randen in"

SickLittlePuppet: "Stuur even een screenshot via Skype"

Monk_NL: "Done!"

SickLittlePuppet: "Wat moet die puzzel voorstellen?"

Monk_NL: "Een grote rode haan"

SickLittlePuppet: "Zoon stop die conflakes maar weer terug in de doos dan hebben we het er niet meer over"

 

geniaal, vooral omdat het zo herkenbaar is! 

 

nee....? niet herkenbaar? 

uhm... niet dat ik het ooit geprobeerd heb ofzo :/

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Daan, al heb ik je al gefeliciteerd, hierbij nog een keer ^_^

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

2 blondjes komen elkaar tegen op straat.

Blondje 1: "Bonjour!"

Blondje 2: "Wat zeg je nou?"

Blondje 1: "Dat is Frans. Het betekent zoiets als hallo."

Blondje 2: "Goh, da's knap! Hoe heb je dat geleerd?"

Blondje 1: "Nou, ik luister altijd naar VeronicaFM, maar als ik de knop dan iets naar rechts draai krijg ik een Franse zender. Dus zo heb ik dat geleerd."

Een week later komen de 2 elkaar weer tegen...

Blondje 1: "Bonjour!"

Blondje 2: "Krrgrrgggkkrrr..."

 

bewerkt door Spaghettisliert3
  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

He Daan! nog gefeliciteerd! hier mijn mop:

Erstonden twee blondjes in de lift en opeens bleef de lift vast zitten. Het ene blondje riep zo hard ze kon: "HELP! HELP!" Wilde het andere blondje even slim doen dus ze vroeg aan de ander zullen we samen roepen? Is goed... "SAMEN! SAMEN! SAMEN! "

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Halleuj,

Het moment waar jullie 3 dagen op hebben gewacht is eindelijk hier: de winnaar wordt bekend gemaakt. En de winnaar is:

Xenzalybi

de clou was erg onverwacht en de mop zat goed in elkaar, niet te lang en niet te kort en een grappige clou: hier is ie.

Ik werd 's morgens gedeprimeerd wakker, omdat het mijn verjaardag was en ik dacht: alweer een jaartje ouder. Nadat ik me had gewassen en geschoren ging ik ontbijten, met de gedachte dat mijn vrouw me zou feliciteren. 

Aan tafel zat mijn vrouw zoals altijd een krant te lezen en zei verder geen woord, ik schonk zelf mijn koffie in en dacht bij mijzelf dat ze het vergeten was, maar mijn kinderen me zo wel zouden komen feliciteren en 'Happy birthday' zingen met een cadeautje. 

Wachtend op de kinderen met mijn koffie, maar die kwamen niet.

Het was inmiddels laat in de morgen, ik greep mijn jas en ging nog gedeprimeerder het huis uit, naar het kantoor. Op kantoor begroette mijn secretaresse mij met een glimlach en feliciteerde me met mijn verjaardag en haalde een kop koffie, waarna ik mij al een stuk beter voelde. Later die morgen kwam mijn secretaresse op mijn kantoor en zei: "Je bent jarig vandaag, zullen we samen gaan lunchen?". Met de gedachte dat ik mij beter zou gaan voelen zei ik dat het een goed idee was. 

We sloten het kantoor af en aangezien ik jarig was zei ik tegen mijn secretaresse: "Zullen we naar een leuk tentje buiten de stad in plaats naar de gebruikelijke McDonalds?". Zo gevraagd zo gedaan. We gingen naar een klein restaurantje net buiten de stad, we dronken wat en hadden een lekkere lunch. 

Op weg terug naar het kantoor zei mijn secretaresse dat het vandaag niet druk was op kantoor en ze stelde me voor om mee te gaan naar haar flatje, om nog even wat te drinken, mijn humeur begon steeds beter te worden. 

Aangekomen in haar flatje zei mijn secretaresse: "Neem me niet kwalijk, ik wil even wat makkelijkers aantrekken, ik ben zo weer terug". Na één minuut in haar slaapkamer, kwam ze eruit met een grote verjaardagstaart en achter haar mijn vrouw en kinderen.

SUPRISE!

...Terwijl ik op de bank zat met alleen nog mijn sokken aan.

Gefeliciteerd Xen, hoewel eigenlijk moet je mij feliciteren, ach nevermind. Stuur me maar een privé-bericht van wat je wilt. ;)

Iedereen bedankt voor het meedoen, en tot de volgende give-away hoop ik!

Cya

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Halleuj,

Het moment waar jullie 3 dagen op hebben gewacht is eindelijk hier: de winnaar wordt bekend gemaakt. En de winnaar is:

Xenzalybi

de clou was erg onverwacht en de mop zat goed in elkaar, niet te lang en niet te kort en een grappige clou: hier is ie.

Ik werd 's morgens gedeprimeerd wakker, omdat het mijn verjaardag was en ik dacht: alweer een jaartje ouder. Nadat ik me had gewassen en geschoren ging ik ontbijten, met de gedachte dat mijn vrouw me zou feliciteren. 

Aan tafel zat mijn vrouw zoals altijd een krant te lezen en zei verder geen woord, ik schonk zelf mijn koffie in en dacht bij mijzelf dat ze het vergeten was, maar mijn kinderen me zo wel zouden komen feliciteren en 'Happy birthday' zingen met een cadeautje. 

Wachtend op de kinderen met mijn koffie, maar die kwamen niet.

Het was inmiddels laat in de morgen, ik greep mijn jas en ging nog gedeprimeerder het huis uit, naar het kantoor. Op kantoor begroette mijn secretaresse mij met een glimlach en feliciteerde me met mijn verjaardag en haalde een kop koffie, waarna ik mij al een stuk beter voelde. Later die morgen kwam mijn secretaresse op mijn kantoor en zei: "Je bent jarig vandaag, zullen we samen gaan lunchen?". Met de gedachte dat ik mij beter zou gaan voelen zei ik dat het een goed idee was. 

We sloten het kantoor af en aangezien ik jarig was zei ik tegen mijn secretaresse: "Zullen we naar een leuk tentje buiten de stad in plaats naar de gebruikelijke McDonalds?". Zo gevraagd zo gedaan. We gingen naar een klein restaurantje net buiten de stad, we dronken wat en hadden een lekkere lunch. 

Op weg terug naar het kantoor zei mijn secretaresse dat het vandaag niet druk was op kantoor en ze stelde me voor om mee te gaan naar haar flatje, om nog even wat te drinken, mijn humeur begon steeds beter te worden. 

Aangekomen in haar flatje zei mijn secretaresse: "Neem me niet kwalijk, ik wil even wat makkelijkers aantrekken, ik ben zo weer terug". Na één minuut in haar slaapkamer, kwam ze eruit met een grote verjaardagstaart en achter haar mijn vrouw en kinderen.

SUPRISE!

...Terwijl ik op de bank zat met alleen nog mijn sokken aan.

Gefeliciteerd Xen, hoewel eigenlijk moet je mij feliciteren, ach nevermind. Stuur me maar een privé-bericht van wat je wilt. ;)

Iedereen bedankt voor het meedoen, en tot de volgende give-away hoop ik!

Cya

 

maar.... ik snap hem niet xD

wat is de grap? Het ging toch om een mop?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...