Spring naar bijdragen

Monk_NL

Aanbevolen berichten

Vandaag kwam ik even op Creative kijken, en werd ik uitgenodigd om een kijkje te nemen in een Haunted House (spookhuis) van xLoveBestiesx en haar medewerkers. Ik had nog nooit eerder een Haunted House gezien op Minecraft, dus was wel nieuwsgierig. Ik had het erg druk (zoals gewoonlijk) en dacht even snel een kijkje te nemen... Dat even snel kijken werd naar wat langer kijken en genieten!

Ik ga niet te veel verklappen over wat ik er gezien heb. De 5 spelers die in de screenshots te zien zijn hebben werkelijk waar een heel uniek iets gemaakt, waarvan ik zeer onder de indruk ben! Zorg dat je geen night vision aan hebt (dus niet stiekem kijken in het donker, ook niet door mods te gebruiken, gewoon lekker in het pikkedonker kijken).

Bij de ingang staan wat bordjes. Lees elk bordje en ga rechtsaf de donkere gang in. De bordjes zeggen wat je moet doen, volg deze. De teksten zorgen voor een optimale sfeer in de Haunted House! xLoveBestiesx en haar medewerkers zorgen voor de rest, zij "begeleiden" je door het spookhuis heen. Ik ben 2 keer geschrokken daar hun uitstekend acteertalent!

Mochten jullie zin hebben om dit ook te ervaren? Dan raad ik aan om contact op te zoeken met xLoveBestiesx op Creative. Dank jullie wel voor de leuke unieke ervaring!

 

http://imgur.com/a/SsBhj

  • Leuk 4
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...