Spring naar bijdragen

VerkoopIsland


Egonpersyn7

Aanbevolen berichten

Beste mensen met pijn in het hart heeft het SkipiooTeam beslist om het island te verkopen!

Wat heeft dit eiland allemaal te bieden?

-Een shop met meer dan 50stackGrass/Cobblestone

-Meer dan 5stacks Prismarineblocks/qwarts

- 2Vuurwerksystemen (Shop,Laag 2)

- Iron Titan (Defect / herstelbaar)

- Paardenrace

-Sugercanefarms

-pig,cow,chikenfarm

-GoldFarm

- & veel meer ons eiland staat open u kunt het gerust zelf gaan ontdekken

 

Wij verkopen het island niet zomaar. Er zit meer dan een anderhalfjaar werk in. Vinden wij geen goedde koper? Dan verkopen we simpel niet!

Waarom verkoop? WIJ ZIJN KLAAR VOOR EEN NIEUWE UITDAGING

1) Laat weten wat jij vanplan bent met het island

2) Wat je er wilt voor geven

3) Waarom je het wilt kopen

4) Je minecraft Username

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naar mijn mening onduidelijk.

Wat wil je er precies voor hebben? Echt geld, ingame geld, ingame spullen of een donatie in Torchcraft shop?

50 stack cobble/glass, samen 50 stacks of van beide zelfde aantal? Zelfde geldt voor prismarine/Quartz. 

Verder vind ik het heel raar dat jij er anderhalfjaar aan hebt gebouwd, aangezien ik zelf 2 jaar Skyblock heb gespeeld en jou misschien een jaar geleden voor het eerst hebt gezien. Ook ben jij een lange tijd inactief geweest, dus écht anderhalf jaar zou ik het niet noemen. 

Gr. 

Deluxe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry voor het even stil leggen van de verkoop had even wat struggels met school! 

Antwoord op age111: Staat in de tekst ' we zijn klaar voor een nieuw project'

Antwoord op xDeluxe1: Inderdaad is misschien een anderhalf jaar ietsje te veel gerekend door dat ik een paar keer inactief was maar ik zit toch al een anderhalf jaar op skyblock waarvan op skyblock want ik speel alleen maar skyblock op torchcraft! Waarom ik er bij overdreef was omdat dit niet een fluitje van een cent was om heel het eiland te gaan bouwen. Natuurlijk kan ik niet alles gaan opnoemen uit wat het eiland is opgebouwd maar ik bedoel er mee dat het grootste project de shop van ons was die is jammer genoeg niet zovaak open geweest omdat het mij zoveel tijd kost om alles gaan op te vullen zodat iedereen alles kan kopen voor de geintresseerde zal ik hier wat foto"s zetten van het eiland. Natuurlijk kan je nog een privérondleiding krijgen Maar soms staat mijn eiland ook open voor een zelfrondleiding. :)

Antwoord op: Typvout : oké ik zal straks eens kijken

Antwoord II op xDeluxe1: De prijs heeft niet zo'n grote invloed op de verkoop maar mijn vraag is wat ben je er mee van plan? Wat wil je er voor geven? En waarom wil je het?

Antwoord op Canastaa: Ik vraag er zeker 15K het eiland heeft een grote waarde door de beacons, Door de prismarineblocks,...

 

ALS WIJ NIET EEN GESCHIKTE KOPER VINDEN VERKOPEN WE HET NIET WANT DIT WAS HEEL MOEILIJK OM DEZE BESLISSING TE MAKEN EN HET EILAND HEEFT TE VEEL GROTE HERINERINGEN MET HET SKIPIOOTEAM OM DIT MAAR ZO TE GAAN VERKOPEN!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...