Spring naar bijdragen

Pvp-tournooi


DaanHeerw

Niet meer nodig, bekijk onderaan het topic waarom.  

15 leden hebben gestemd

  1. 1. Moet er met standaardkit worden gevochten?



Aanbevolen berichten

Beste Torchcrafters,

Kort geleden is er een nieuwe pvp-map bijgekomen: Rome!

Om de lancering te vieren had ik als idee een team vs team te organiseren. De teams zullen zijn: Rood en Blauw

Hoe kan ik meedoen

Om te beginnen moet je jezelf aanmelden. Dit kan je doen door jezelf                                                                                                                                                       -op het forum aan te melden in dit topic.                                                                                                                                                                                                     -- Mij ingame een mailtje sturen op survival1 (Op  msg's worden niet gereageerd omdat er een kans is dat ik AFK ben en dus niet bereikbaar ben.)                               - Mij op het forum een mailtje te sturen.

In welk team kom ik?

Helaas heb je zelf geen invloed op de team-indeling. Ik zal dit allemaal bepalen. Je zou wel zelf weten in welk team je komt, dat komt in dit topic te staan.               Je kan je eigen team herkennen door de schoenen die ze dragen. Team Blauw heeft Blauwe schoenen, en team Rood heeft Rode schoenen. Je kan zelf kiezen welk armor je hebt. Diamond, Iron of misschien Gold. Ik zal wel zelf de teams zo eerlijk mogelijk indelen, door de kennis die ik heb en krijg.

Ik wil toeschouwer zijn, kan dat?

Dat kan, er zijn alleen wel een aantal eisen aan;

-Je mag geen armor aan hebben (En als het kan, niks in je hand hebben.)

Je mag ook niemand slaan, en moet minimaal 2 blokjes van een deelnemer af staan. Als je te dichtbij komt kan je per ongeluk gehit worden. 

Wat gebeurt er nadat ik dood ben?

Nadat je dood bent mag je gewoon toeschouwer zijn mits je de toeschouwer regels hanteerd. Ook zullen alle doden worden begraven in /warp kerkhof. Daar krijgen ze een menswaardig afscheid. Ze zullen begraven worden door Proman109. 

Krijg je ook hulp?

Ik wil wel dat ik hulp krijg, maar die zal ik zelf uitkiezen. Alles zal worden vastegelegd door mij, en zal op youtube worden gepost zonder edit of geluid erin omdat ik die bevoegdheden nou eenmaal niet heb. Er zullen ook regels komen waar de mensen zich aan moeten houden. 

Hulp

-SaintsDevastor, Hij zal erbij zijn mocht iemand zich niet aan de regels houden

Deze mensen die me helpen hebben allemaal een functie (opnemen, straffen uitdelen etc.) Het is dus geen vriendjespolitiek mochten sommigen dat denken.

Wanneer moet ik erbij zijn?

Het zal op Zaterdag 7 November worden gehouden. Graag om 14:30 aanwezig zijn om de schoentjes uit te delen en kijken wie er allemaal wel en niet zijn zodat er misschien nog veranderd kan worden in teams. Het toernooi zal beginnen om 15:00 mits er genoeg deelnemers zijn.

-Regels

-Maximaal 9 potions waarvan maximaal 1 strength potion en geen debuffs (Potions die een ander niet verzwakken, posion, weakness, etc.)

-Geen enchanted golden apple's ook wel Notch apples en god apples genoemd.

-Geen compass of powertool.

-Geen omstanders slaan, de omstanders mogen geen deelnemers slaan.

Waar in de map mag ik niet komen?

Graag willen we dat je niet in de spawn komt, die zal later worden aangegeven op een screenshot.

Screenshot: http://imgur.com/B6rsrcV 

Onderin mag je niet komen als deelnemer, Dat is de spawn.

Rechtsboven: Beginplaats van Team Rood

Linksboven: Beginplaats van Team Blauw

Midden-Boven: Het colosseum, erg geschikt voor een goed gevecht.

 

Deelnemers

-Canastaa

-ItsMrLuc

-DarkDragonFire03

-(raoulh)

-Leroy2211

-LarsMatena

-Everttwix

-josken_15

-AssasinLars

-fvanp

-Leonarda9

-Asskicker

-Nehiris4you_DG_

-ItsTiamo

-Mudkip786

-Jcreator

 

 

Teams Rood

1.Jcreator

2. raoulh

3. Leroy2211

4. Everttwix

5. josken_15

7. AssasinLars

8. Leonarda9 

9.ItsTiamo

10. Mudkip786

Team Blauw

1.Canastaa

2.ItsMrLuc

4.DarkDragonFire03

5.LarsMatena

7.suikerspin

8. fvanp

9. Asskicker

10. Nehiris4you_DG_

Dit zijn niet de defenitieve teams, mocht er iemand niet zijn worden er veranderingen aangebracht.

 

Wij sponsoren je een setje diamond armor.

-Helm: ProtII

-Chestplate: ProtIII

-Leggings: ProtIII

-Boots: Zijn niet nodig, die zijn van leather.

-Sword: Diamond sword met minimaal sharpnessIII

Bow: Deze zal je helaas zelf moeten regelen, mocht je een bow hebben geregeld dan sponsoren wij 1 stack arrows.

Probeer zelf ook een setje te regelen, anders heb je de kans dat de setjes op zijn als je bij ons komt. Dan kunnen we alleen maar slechter armor geven.

Wij hebben ook niet alles!

 

 

 

 

 

bewerkt door DaanHeerw
Onduidelijkheid
  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even he, Krijg je armor bij het pvp toernooi of moet je die zelf regelen?
Sommige mensen kunnen makkelijk even full prot 4 met alles thorns 3 maken en sommige kunnen dat niet lijkt me handig als je bepaalde kits maakt.
De een met goed armor en slecht zwaard de ander slecht armor goed zwaard.
(Moet wel bij begin door iemand gecontroleerd worden of de inventory's leeg zijn natuurlijk)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even he, Krijg je armor bij het pvp toernooi of moet je die zelf regelen?
Sommige mensen kunnen makkelijk even full prot 4 met alles thorns 3 maken en sommige kunnen dat niet lijkt me handig als je bepaalde kits maakt.
De een met goed armor en slecht zwaard de ander slecht armor goed zwaard.
(Moet wel bij begin door iemand gecontroleerd worden of de inventory's leeg zijn natuurlijk)

Iedereen mag zijn eigen rmor mee hebben. Je hebt anderhalve week om je armor te regelen. Dit lijkt me wel genoeg om het te krijgen. Ook zullen de mensen zonder armor en een wapen een full setje iron armor krijgen en een diamond zwaard. In de anderhalve week kan je best diamonds kopen en misschien enchanted spullen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou sowieso wel wat regels opstellen als ik jou was. Ik zat te denken aan:

-Geen (enchanted) golden apples

-Geen debuffs (Ook wel: 'Slechte' potions die je naar mensen gooit om ze zwakker te maken).

-Geen axe's

-Geen disguise's

-Geen godmode <_<

etc.

Disguise, God en Fly worden automatisch uitgezet zodra de je arena betreed! We hebben een nieuwe regel toegevoegd aan de Extra Survival regels. Er mag geen misbruik gemaakt worden in de PvP-arena's van de compass waarmee je /jump en /thru kan doen, en met /powertool waarmee je bijvoorbeeld items kan fixen, healen en godmode kan aanzetten. Hou het leuk voor jezelf en een ander, en gebruik dit niet. Er wordt op gecontroleerd en er staat jail en/of een ban op bij overtreding!

Alle deelnemers krijgen van mij een leuk prijsje alleen al voor het meedoen, mits ze zich aan de regels houden en het toernooi volledig uitzitten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou sowieso wel wat regels opstellen als ik jou was. Ik zat te denken aan:

-Geen (enchanted) golden apples

-Geen debuffs (Ook wel: 'Slechte' potions die je naar mensen gooit om ze zwakker te maken).

-Geen axe's

-Geen disguise's

-Geen godmode <_<

etc.

Ik ben het hiermee eens, vooral debuffs en notch apples

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...