Spring naar bijdragen

Mine Fortress bouwers gezocht!


Pixiio

Aanbevolen berichten

Hey allemaal. Voor de nieuwe gamemode Mine Fortress zoeken we nog bouwers om nieuwe maps te maken. Hoe tof is het als honderden mensen jouw gemaakte map spelen? Nu heb je de kans! Geïnteresseerd? Lees verder.

We zoeken een aantal spelers uit en deze moeten onderling contact met elkaar zoeken om samen een plan te trekken en dan te gaan bouwen op de Event gamemode van TorchCraft. Lijkt dit je wat? Post in dit topic dan je Minecraft naam en een screenshot van je beste bouwwerk en wie weet wordt je geselecteerd. ;)

Met vriendelijke groet,
Het TorchCraft team
 

bewerkt door Pixiio
  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey allemaal. Voor de nieuwe gamemode Mine Fortress zoeken we nog bouwers om nieuwe maps te maken. Hoe tof is het als honderden mensen jouw gemaakte map spelen? Nu heb je de kans! Geïnteresseerd? Lees verder.

We zoeken een aantal spelers uit en deze moeten onderling contact met elkaar zoeken om samen een plan te trekken en dan te gaan bouwen op de Event gamemode van TorchCraft. Lijkt dit je wat? Post in dit topic dan je Minecraft naam en een screenshot van je beste bouwwerk en wie weet wordt je geselecteerd. ;)

Met vriendelijke groet,
Het TorchCraft team
 

hallo pixiio ik wil me graag melden om te bouwen ik deel dit acc met een vriend maar ik ben Just_RVE

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga het bespreken met me build team :D Even kijken of je tijd hebben, dan kunnen we wel mee bouwen. We hebben al heel veel skywars mappen gemaakt! screenshots staat in onze build topic! *genomen door monk_nl

Forums>Games>Skywars Build team!

Nog even overleggen, dan pas kan ik een definitief antwoord geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou wel graag willen helpen, heb het volgende week wel druk op school, hoeveel tijd moet je minimaal kunnen bouwen om mee te kunnen doen? Dan kan ik kijken of dat gaat lukken voordat ik apply :P (Mijn bouwwerken staan ook op de pagina die Nehiris4you_dg_ noemde, de zelfde screenshots van monk_nl XD)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou wel graag willen helpen, heb het volgende week wel druk op school, hoeveel tijd moet je minimaal kunnen bouwen om mee te kunnen doen? Dan kan ik kijken of dat gaat lukken voordat ik apply :P (Mijn bouwwerken staan ook op de pagina die Nehiris4you_dg_ noemde, de zelfde screenshots van monk_nl XD)

onthoud wel, dit is niet zoals de skywars mappen he suiker xD deze moeten veeeeeel groter zijn :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi pix,

Bij deze meld ik me aan. Hier onder is niet mijn beste screen te zien. Ik heb niet echt screen's genaakt van mijn buildings.Hopelijk is dit genoeg. Ik heb genoeg vrije tijd dus dat zal wel goed komen! De MC naam is Canastaa.

Groet, Canastaa 

 

[Door de max MB grootte kon ik de foto niet in het bericht toevoegen dus bij deze een linkje met de screen.]

Link: http://tinypic.com/view.php?pic=515zqd&s=9#.VjD8M24XX1E

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi pix,

Bij deze meld ik me aan. Hier onder is niet mijn beste screen te zien. Ik heb niet echt screen's genaakt van mijn buildings.Hopelijk is dit genoeg. Ik heb genoeg vrije tijd dus dat zal wel goed komen! De MC naam is Canastaa.

Groet, Canastaa 

 

[Door de max MB grootte kon ik de foto niet in het bericht toevoegen dus bij deze een linkje met de screen.]

Link: http://tinypic.com/view.php?pic=515zqd&s=9#.VjD8M24XX1E

Jezus, die screenshot is al zowat 2 jaar oud ongeveer? :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jezus, die screenshot is al zowat 2 jaar oud ongeveer? :o

Jup, is indd al 2 jaar terug. Begon toen een beetje met bouwen en was daarom extra trot op m'n eerste bouw werk. dat was deze boot. Daarom is dit 1 van de weinige shots die ik heb.

bewerkt door Canastaa
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Neeeee, je meent het?:P

Tuurlijk begreep ik dat wel Nehir XD

Doen we het? met het hele team?

Ik wil wel als jij denkt dat we dit kunnen, het lijkt me echt stom als we daar zo staan van..... oke we hebben de ruimte, en nu? en dat we opeens met een slecht iets komen :( dus als je denkt dat wij dit kunnen doe ik wel mee, bamboemat waarschijnlijk ook en melvin heeft vaak wel leuke ideeen,

dus? doen we het?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jup, is indd al 2 jaar terug. Begon toen een beetje met bouwen en was daarom extra trot op m'n eerste bouw werk. dat was deze boot. Daarom is dit 1 van de weinige shots die ik heb.

Goed bezig man! Ziet er super nice uit!

dat doe ik niet na!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil graag mee helpen met het bouwen, maar volgende week heb ik het druk op school, de weken daarna kan ik zeker 1 uur per dag helpen. In het weekend kan ik zo'n 3 uur per dag helpen denk ik, soms wat meer en soms wat minder. Volgende week kan ik ongeveer een half uur per dag helpen, denk ik. Als dit genoeg tijd is om mee te mogen helpen dan apply ik.

MIjn ingame naam is suikerspin :P

Een video van 1 van mijn bouwwerken (let niet op dat het plot niet helemaal is gevuld, het plot was te klein voor het gehele bouwwerk, dus had ik een kwart gemaakt om dat af te maken met world edit. Dit was een idee voor een skywars hallowen lobby :P)

En dit is de link naar screenshots van skywars maps waar ik aan heb gewerkt, de screens zijn gemaakt door Monk_NL

http://imgur.com/a/Cwkte

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil graag mee helpen met het bouwen, maar volgende week heb ik het druk op school, de weken daarna kan ik zeker 1 uur per dag helpen. In het weekend kan ik zo'n 3 uur per dag helpen denk ik, soms wat meer en soms wat minder. Volgende week kan ik ongeveer een half uur per dag helpen, denk ik. Als dit genoeg tijd is om mee te mogen helpen dan apply ik.

MIjn ingame naam is suikerspin :P

Een video van 1 van mijn bouwwerken (let niet op dat het plot niet helemaal is gevuld, het plot was te klein voor het gehele bouwwerk, dus had ik een kwart gemaakt om dat af te maken met world edit. Dit was een idee voor een skywars hallowen lobby :P)

En dit is de link naar screenshots van skywars maps waar ik aan heb gewerkt, de screens zijn gemaakt door Monk_NL

http://imgur.com/a/Cwkte

 

 

helloween lobby van ons build team <3

 

maar, als jij mee kan doen doe ik ook wel mee. volgende week heb ik het ook druk maar die week daarna kan ik net als jouw ook wel veel online zijn, ben toch bijna altijd online dus als jij jezelf apply't doe ik het ook :P 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil graag mee helpen met het bouwen, maar volgende week heb ik het druk op school, de weken daarna kan ik zeker 1 uur per dag helpen. In het weekend kan ik zo'n 3 uur per dag helpen denk ik, soms wat meer en soms wat minder. Volgende week kan ik ongeveer een half uur per dag helpen, denk ik. Als dit genoeg tijd is om mee te mogen helpen dan apply ik.

MIjn ingame naam is suikerspin :P

Een video van 1 van mijn bouwwerken (let niet op dat het plot niet helemaal is gevuld, het plot was te klein voor het gehele bouwwerk, dus had ik een kwart gemaakt om dat af te maken met world edit. Dit was een idee voor een skywars hallowen lobby :P)

En dit is de link naar screenshots van skywars maps waar ik aan heb gewerkt, de screens zijn gemaakt door Monk_NL

http://imgur.com/a/Cwkte

 

 

je laat me grap niet zien..... je geeft niks om me :o nee grapje sorry ik verveelde me xD

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suikerspin en ik (Nehiris4you_DG_) melden ons nu (officieel) aan voor het bouwen! We hebben ervaring en hebben veel sw mappen gemaakt! Screenshots van onze bouwwerken staan op de Build page! Zo kom je er:

Forums>Games>Skywars Build-Team

Wij zouden heel graag mee willen doen en we zullen zeker ons best doen! 


Gr,

Nehiris4you_DG_ en Suikerspin

bewerkt door Nehiris4you_DG_
Foutje weer verbeterd :P
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suikerspin en ik (Nehiris4you_DG_) melden ons nu (officieel) aan voor het bouwen! We hebben ervaring en hebben veel sw mappen gemaakt! Screenshots van onze bouwwerken staan op de Build page! Zo kom je er:

Forums>Creative>Skywars Build-Team

Wij zouden heel graag mee willen doen en we zullen zeker ons best doen! 


Gr,

Nehiris4you_DG_ en Suikerspin

Op verzoek van Nehir is dit een bevestiging dat dit bericht namens ons beide is geschreven :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Halleuj,

Ik wil mezelf ook graag aanmelden voor bouwer op Minefortress. De vorige keer dat ik op de event-server zat was ik wat druk, dat kan ik nu wel redelijk onderdrukken. Ik wil alleen zeggen, gun me nog een kans. Ik wil mezelf nu graag inzetten voor de server en dit lijkt me een goed tweede begin. Hier een foto van mijn beste project: http://imgur.com/jxKykl8 

Alles is grotendeels door mij gemaakt, maar raoulh heeft me ook erg veel geholpen. Er is géén gebruik gemaakt van copy en paste of worldedit. 

Als je meer van het project wil zien doe dan /survival1 dan /warp pvp en dan naar ''Rome''

Ik hoop dat jullie me een tweede kans gunnen en dat ik mezelf dan echt kan bewijzen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...