Spring naar bijdragen

Aankondiging TLS Winter 2015


CasBrother

Aanbevolen berichten

Hey fakkeltjes,

Ik begrijp dat er enige verwarring is rond dit alles na het zien van deze video. Ik zal een klein beetje uitleggen, maar, de rest, zal vanzelf volgen...

Ten eerste, 9 november. 9 November is de datum dat de nieuwe video zal worden geüpload. Het is dus niet de datum van de spelen zelf. 

Ten tweede, de letters die in razendsnel tempo werden laten zien, T O R C H L Y M P I S C H E  W I N T E R S P E L E N. Duidelijk genoeg? =p

En nog even iets dat ik wil vermelden, het YouTube Kanaal. Bij de vorige editie, kon dit helaas niet gebeuren. Dit jaar, zal het zekerste weten komen! Ik zal, op dat kanaal, de komende 5 weken video's uploaden van de events die komen  (maarja, wanneer ^-^). Ook zullen er kleine previews en Sneak Peaks komen van de gebouwen en hoe het er uit ziet. En daarnaast, de complete events en samenvattingen er van én nog verschillende compilaties van de leukste/spannendste momenten. Dit topic zal gebruikt worden als het "Video Topic" van de Torchlympische Winterspelen. Maar, als je abonneert op het kanaal, krijg je de informatie nou net wat eerder ;)

Ik hoop dat jullie er zin in hebben, wij in ieder geval wel!

Groeten,

CasBrother, SaintSDevastator, Ska21 en Spaghettisliert3. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey mensen,

Ik had een nieuwe video beloofd, en die is er ook! Niet zoveel speciaals, maar, toch een leuke intro voor de Torchlympische Winterspelen. Ik hoop dat jullie m leuk vinden! 

De video is natuurlijk te vinden op dit kanaal =D

Ik zal trouwens geen meldingen meer geven dat ze worden geüpload, dus abonneer om als eerste er van op te hoogte te blijven!

Groeten,

Het TLS-Team (Ja, er werken meerdere mensen aan dit keer. -Oh echt waar?! -Ja! Echt waar.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

41 minuten geleden zei CasBrother:

Hey mensen,

Ik had een nieuwe video beloofd, en die is er ook! Niet zoveel speciaals, maar, toch een leuke intro voor de Torchlympische Winterspelen. Ik hoop dat jullie m leuk vinden! 

De video is natuurlijk te vinden op dit kanaal =D

Ik zal trouwens geen meldingen meer geven dat ze worden geüpload, dus abonneer om als eerste er van op te hoogte te blijven!

Groeten,

Het TLS-Team (Ja, er werken meerdere mensen aan dit keer. -Oh echt waar?! -Ja! Echt waar.)

Die trailer zelf gemaakt? :P

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...