Spring naar bijdragen

Prison Nieuws en Updates


Monk_NL

Aanbevolen berichten

11 uur geleden zei Monk_NL:

Bug-report:

  • De functie om plots samen te voegen is tijdelijk niet beschikbaar door een bug. De samengevoegde plots worden na een paar uur unclaimed waardoor een ander het plot kan claimen en grieven. Hiermee willen we voorkomen dat jullie je items kwijtraken op de plots. Het probleem is gemeld bij de ontwikkelaar, en de functie komt terug zodra het probleem is opgelost. Excuses voor het ongemak.

ik heb 8 plots naast elkaar staan om ze samen te voegen xD Als ik voor 5 euro gwn nogeen plot slot kon kopen deed ik dat en dan had ik een vierkant van samengevoegde plots:3x3 plots samengevoegd xD

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Nehiris4you_DG_:

ik heb 8 plots naast elkaar staan om ze samen te voegen xD Als ik voor 5 euro gwn nogeen plot slot kon kopen deed ik dat en dan had ik een vierkant van samengevoegde plots:3x3 plots samengevoegd xD

Wat zou dat toch fijn zijn, dan koop ik direct 10 plots hehe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aankondiging:

  • Binnenkort zal er een test gedaan worden om de item-drops in de oude PvP-arena op de "/spawn" aan te zetten, en in de PvP-arena op de "/warp update" uit te laten bij een kill.
  • Er wordt gekeken om jullie een speed boost te geven, zodat je sneller door Prison kan bewegen.
  • Er zijn een aantal nieuwe warps aangemaakt voor in de Prison Update:
    • "/warp winkel" - verkoop hier je items.
    • "/warp mine" - de mine voor beginnende spelers.
    • "/warp cellen" - huur een cel om je items op te slaan.
    • "/warp boerderij" - haal hier jouw eten om je buikje te vullen.
    • "/warp pvp" - versla je tegenstander zonder je items kwijt te raken.
  • Ter herinnering; vanaf rank G kan je via een geheime route ontsnappen naar de nieuwe plot-wereld Escape. Kan je het niet vinden? Vraag dan aan de mede boeven of zij dat wel weten, maar let op dat de Bewakers je niet vinden! Die stoppen je zo in de isoleercel! hehe

Bug-report:

  • De functie om plots samen te voegen is tijdelijk niet beschikbaar door een bug. De samengevoegde plots worden na een paar uur unclaimed waardoor een ander het plot kan claimen en grieven. Hiermee willen we voorkomen dat jullie je items kwijtraken op de plots. Het probleem is gemeld bij de ontwikkelaar, en de functie komt terug zodra het probleem is opgelost. Excuses voor het ongemak.
    • Update: Het heeft hoogstwaarschijnlijk te maken met het opnieuw aanmaken van de wegen. Hierdoor worden de plots mogelijk unclaimed en gescheiden. Er wordt druk aan gewerkt!

 

Updates: [25-12-2015]

  • Pre-order van UltraGod is afgelopen en de functies kunnen nu officieel gebruikt worden.
    • Commando's:
      • Je krijgt alle commando's van VIP, VIP++, Godlike en Godlike++.
      • Je kan "/warp ultragod" gebruiken om naar de UltraGod mine te teleporteren.
      • Je kan "/bottle" gebruiken om je XP om te zetten naar XP bottles. Deze kun je verkopen in je shop, ruilen met andere spelers of gebruiken om iemand een boost te geven.
      • Je kan "/fly" gebruiken om te vliegen in de Escape plot-wereld.
      • Je kan "/feed" gebruiken om je honger te stillen zodat je niet meer handmatig hoeft te eten.
      • Je kan "/dis" gebruiken om jezelf te verkleden naar monsters die andere ranks niet hebben.
        • armorstand
        • ocelot
        • snowman
        • witch
        • wolf
      • Je kan "/repair" 1x per 8 uur gebruiken om je (enchanted) armor, zwaarden, pickaxen enzovoort te repareren.
      • Je kan "plot merge" gebruiken om plots samen te voegen (let op, tijdelijk buiten gebruik door een bug).
    • Functies:
      • Je krijgt alle functies van VIP, VIP++, Godlike en Godlike++.
      • Je krijgt eenmalig 150.000 coins.
      • Je krijgt (binnenkort) de mogelijkheid om een shop te kopen bij de "/warp shops"
      • Je kan 30 winkels aanmaken in plaats van 2 als VIP.
      • Je iron en gold die je mined worden automatisch voor je gesmolten.
      • Je krijgt 6 plots in plaats van 1 als user.
    • Kits:
      • "/kit ultragod" 1x per 48 uur.
        • 1x Diamond Helmet - Protection 2
        • 1x Diamond Chestplate - Protection 2
        • 1x Diamond Leggings - Protection 2
        • 1x Diamond Boots - Protection 2
        • 1x Diamond Sword - Sharpness 2
        • 1x Bow - Power 2, Infinity 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 25-12-2015 at 10:31 zei Monk_NL:

MonkAankondiging:

  • Binnenkort zal er een test gedaan worden om de item-drops in de oude PvP-arena op de "/spawn" aan te zetten, en in de PvP-arena op de "/warp update" uit te laten bij een kill.
  • Er wordt gekeken om jullie een speed boost te geven, zodat je sneller door Prison kan bewegen.
  • Er zijn een aantal nieuwe warps aangemaakt voor in de Prison Update:
    • "/warp winkel" - verkoop hier je items.
    • "/warp mine" - de mine voor beginnende spelers.
    • "/warp cellen" - huur een cel om je items op te slaan.
    • "/warp boerderij" - haal hier jouw eten om je buikje te vullen.
    • "/warp pvp" - versla je tegenstander zonder je items kwijt te raken.

Monk_nl je zegt dat er een aantal nieuwe warps zijn maar wanner zal de /warp shops beschikbaar zijn?

P.S: In de mail zei je dat ik in de pvp moet gaan voor mijn pet weg te willen maar soms gaat hij dan nog niet weg. En als ik in de mine zat en ik zat helemaal beneden en ik minede dan ging hij ook weg en dan kwam er op:"huisdieren zijn hier niet toegelaten."

En er zijn nog spelers die hun huisdieren niet weg willen.

___

Jasperke55

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei jasperke55:

Monk_nl je zegt dat er een aantal nieuwe warps zijn maar wanner zal de /warp shops beschikbaar zijn?

P.S: In de mail zei je dat ik in de pvp moet gaan voor mijn pet weg te willen maar soms gaat hij dan nog niet weg. En als ik in de mine zat en ik zat helemaal beneden en ik minede dan ging hij ook weg en dan kwam er op:"huisdieren zijn hier niet toegelaten."

En er zijn nog spelers die hun huisdieren niet weg willen.

___

Jasperke55

Ik heb hier ook last van. Ik vind het geweldig dat mijn snowman in prison kan! Maar het is erg irritant met minen omdat hij de hele tijd in mij gaat staan. Ergens, ik geloof in de tc shop, had ik gelezen dat je je pet kon uitdoen met/pet hide. Maar dit werkt niet. Kan dat command misschien geregeld worden? Dat zou wel fijn zijn voor het minen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Suikerspin:

Ik heb hier ook last van. Ik vind het geweldig dat mijn snowman in prison kan! Maar het is erg irritant met minen omdat hij de hele tijd in mij gaat staan. Ergens, ik geloof in de tc shop, had ik gelezen dat je je pet kon uitdoen met/pet hide. Maar dit werkt niet. Kan dat command misschien geregeld worden? Dat zou wel fijn zijn voor het minen 

Ja ik heb hiervoor al een mail gestuurd en ik denk dat ze het gingen bekijken. Een tip is ga naar een mine en ga helemaal naar beneden maar recht dat je 1 blok weg doet en rondom u moet blokken staan en ga zo naar beneden tot de laatste blok en dan probeer je die blok weg te doen maar dan zal er in de chat komen dat je die blok niet weg kan doen en dan zal je huisdier weg zijn snap je? anders neem ik screen.

 

___

Jasperke55

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nieuws bericht! [15-01-2016]

Nu de Prison Update officieel online is en er UltraGrote boeven rondlopen, betekend dat natuurlijk niet dat we klaar zijn met Prison! Er staat nog heel veel op de planning om Prison nog leuker te maken, voor zowel de nieuwe als oude Prison spelers!

  • De spawn is omgezet naar de Prison Update.
  • Overzicht van een aantal (nieuwe) warps geplaatst aan linkerzijde van de spawn:
    • Warps voor alle spelers:
      • /warp nieuw -> nieuwe spawn (zelfde als /spawn)
      • /warp oud -> oude spawn
      • /warp info -> informatie over prison
      • /warp ores -> informatie over de ores in de mines
      • /warp mine -> beginners mine
      • /warp winkel -> verkoop je items uit de mines
      • /warp boerderij -> farms voor eten
      • /warp cellen -> huur een cel om je items op te slaan
      • /warp vijver -> vis en chill
      • /warp zwartemarkt -> armor en tools vers van de vrachtwagen gevallen
      • /warp dropparty -> nieuwe dropparty plek in het cellencomplex (drop de items boven van het balkon)
    • Warps vanaf rank D of rang VIP:
      • /warp xp -> farm voor xp en items
      • /warp pvp -> de pvp-arena in de nieuwe spawn waar de item drops uit staan
      • /warp pvpdrops -> de pvp-arena in de oude spawn waar de item drops uit staan (binnenkort gaat het hier aan)
    • Warps vanaf rank G of rang VIP:
      • /warp escape -> deze warp werkt pas nadat je ontsnapt bent via het vliegtuig
  • Wegwijzers toegevoegd in de Prison Update.
  • Chat-meldingen toegevoegd zodra je een afgeschermd gebied inloopt.
  • NPC's beter afgesteld.
  • Wegen in de Escape aangepast.
  • Vervelende Minecraft schaduwvlekken op een aantal plaatsen opgelost.
  • Belangrijke plugins geupdate.

Er zijn nog een aantal andere dingen aangepast, maar dit zijn allemaal tijdrovende dingen achter de schermen. Er zijn in ieder geval een aantal grote updates geweest die ervoor zorgen dat Prison soepel blijft draaien. Pixiio en Cees zijn ook medeverantwoordelijk voor de goede server-prestaties! Je hoort of ziet ze bijna nooit, maar ze zijn altijd hard aan het werk :D

Bug-report:

  • De functie om plots samen te voegen is tijdelijk niet beschikbaar door een bug. De samengevoegde plots worden na een paar uur unclaimed waardoor een ander het plot kan claimen en grieven. Hiermee willen we voorkomen dat jullie je items kwijtraken op de plots. Het probleem is gemeld bij de ontwikkelaar, en de functie komt terug zodra het probleem is opgelost. Excuses voor het ongemak.
    • Update1: Het heeft hoogstwaarschijnlijk te maken met het opnieuw aanmaken van de wegen. Hierdoor worden de plots mogelijk unclaimed en gescheiden. Er wordt druk aan gewerkt!
    • Update2: Het probleem is bevestigd, maar er is nog geen officiële oplossing. Ik heb wat aanpassingen gedaan en hoop een tijdelijke oplossing gevonden te hebben. Het zal vanaf vandaag tot en met zondag uitvoerig getest worden.
  • De auto-smelt is zoals bij de meeste al bekend eruit gehaald, omdat er buiten de mines iron en gold ores gemined konden worden in beschermde gebieden. Ik heb al 5 andere plugins getest, maar die hebben allemaal hetzelfde probleem. Ik wilde deze functie voor jullie samenvoegen met auto-pickup, maar ook dat wil niet werken (de items springen weg en/of worden verdubbeld). Ik blijf kijken voor een (alternatieve) oplossing!
  • Leuk 4
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heey Monk :P

Ik heb misschien een tijdelijke oplossing voor de autosmelt, ik weet niet precies hoe of of dat kan, maar wie weet kan je er wat mee :P

 

Misschien kan je in de UltraGod mine (zodat alleen UltraGods het kunnen gebruiken xD) oneindig brandende ovens maken waardoor wij geen coal nodig hebben en alleen maar in die hokjes hoeven te wachten. Dat w8en duurt niet lang want we hebben toch 12 ovens!

Ander idee: anders kan je misschien een "ruil" plek ofzo maken, waarbij je ores ruilt voor ingots. Geen idee hoe, maar bijv. Je koopt ingots in ruil voor geld? (Echt geen idee of het kan, maar wie weet, lol). Ik heb echt veel iron en gold ores. Vooral iron aangezien ik de gold af en toe smelt, maar heb coal tekort xD.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Suikerspin:

Heey Monk :P

Ik heb misschien een tijdelijke oplossing voor de autosmelt, ik weet niet precies hoe of of dat kan, maar wie weet kan je er wat mee :P

 

Misschien kan je in de UltraGod mine (zodat alleen UltraGods het kunnen gebruiken xD) oneindig brandende ovens maken waardoor wij geen coal nodig hebben en alleen maar in die hokjes hoeven te wachten. Dat w8en duurt niet lang want we hebben toch 12 ovens!

Ander idee: anders kan je misschien een "ruil" plek ofzo maken, waarbij je ores ruilt voor ingots. Geen idee hoe, maar bijv. Je koopt ingots in ruil voor geld? (Echt geen idee of het kan, maar wie weet, lol). Ik heb echt veel iron en gold ores. Vooral iron aangezien ik de gold af en toe smelt, maar heb coal tekort xD.

Er bestaat ook een plugin dat als je iron of gold erin doet dat het meteen ingnots worden. Kan ook een handige vervanger zijn.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...