Spring naar bijdragen

Mijn Survival 1 geld en Items!


G3tShr3cked aKa Camiel

Aanbevolen berichten

Hoi Torchcrafters,

Sommigen van jullie kennen mij zeker al, maar sommigen misschien nog niet. Ik was tot ongeveer 5 maanden geleden een actieve Survival 1 speler. Helaas heb ik mijn plezier en interesse in MineCraft verloren waardoor ik nu met veel stuff en ingame geld zit. De laatste tijd ben ik actief CS:GO gaan spelen, en hier heb ik ook superveel plezier in. Daarom het volgende:

Sommige mensen zullen het ongetwijfeld weten, maar in CS:GO zijn skins een groot begrip. Skins zijn awesome prints op wapens ingame, die je voor geld kunt kopen op de Steam Community Market. Graag zou ik mijn ingame items en geld willen ruilen met iemand die er CS:GO skins voor over heeft.

Ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om mijn items voor de volle prijs te ruilen tegen CS:GO items, daarom hier de prijzen:

Ingame heb ik 39.800 coins (Survival 1 ofc), als je dit aantal coins zou willen kopen in de TC shop zou je ongeveer 40 euro kwijt zijn. Ikzelf zou graag een skin, of meerdere skins (tot max 5) ter waarde van 25 euro terug willen voor dat ingame geld.

Ik heb nog 15 beacons, deze wil ik graag kwijt voor een skin/skins ter waarde van 5 euro.

Ik heb qua gems nog 5 1/2 stacks Diamond Blocks met een ingame coinwaarde van 18.000 coins, deze mogen weg voor een skin ter waarde van 10 euro (ipv 18 euro normaal gesproken omgerekend)

Plus nog 3 stack Emerald Blocks met een ingame coinwaarde 13.800 coins (bij een gemiddelde stukprijs van 8 coins) en dit mag weg voor een skin van 6 euro.

Totaalprijs zou voor alles 46 euro zijn, maar als iemand alles in 1 keer wil ruilen, mag het voor 40 euro aan skins weg ;)

Ik ben heus de beroerdste niet, dus een leuk extraatje is niet uitgesloten :)

Ik hoop dat jullie me nu niet zien als een sellout, en ik hoop ook geen onzinreacties te krijgen hierover :s

Vertrouw je mij nou niet helemaal, (begrijp ik best) en weet ik dat jij wel te vertrouwen valt, wil ik best al eerste gaan in de trade.

 

Als jullie geïnteresseerd zijn in het ruilen van 1 van de bovenstaande items, kun je mij toevoegen op Steam. http://steamcommunity.com/profiles/76561198176171679/ Steamnaam is FlyingFazeFish als de link niet werkt.

 

Al het overige spul, goedkopere spullen als iron, huizen etc, zal ik gewoon verloten onder de armen :)

 

Fijne avond allemaal, 

Groeten van Camiel

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...