Spring naar bijdragen

Prison Richtprijzen


Monk_NL

Aanbevolen berichten

Ik ben het wel met Everttwix eens, maar ik zal mijn antwoorden ff stuk voor stuk neerzetten :P

Ik heb zoals de instructies een slok water genomen en ik houd mij goed vast dus here it comes xD

Antwoord bij vraag 1 van Suikerspin :) :

Ik denk dat het wel leuk is om een Admin shop te maken, maar ik zou hier, zoals Everttwix ook al zei, geen ores in stoppen. Het leuke aan minen is namelijk dat je later ook nieuwe ores krijgt / meer. Ik zou het jammer vinden als je het dan ook kan kopen in de Admin shop. Wel is het leuk om stuff dat  je kan farmen te verkopen. Maar ik zou geen saplings van andere bomen verkopen, omdat het bijvoorbeeld speciaal is aan VIP te zijn dat je acacia wood hebt, wat users (tot iig mine T,, geen idee of dit later nog komt) niet hebben.

Het is wel leuk om gekleurde wol, en glass te verkopen. Het glass moet wel duur zijn omdat je geen sand kan vinden. Verder kan je blokken waar geen recipe voor is, zoals chisseled stone bricks, verkopen.

Antwoord bij vraag 2 van Suikerspin :) :

Het is inderdaad leuk een shop gebouw te maken, maar pas vanaf godlike en niet voor vip++ al, want dan wordt de waarde qua shops voor godlike wel hoger (of hoe je dat ook noemt.)

1. Ik denk dat er voor in het begin ongeveer 20 shops wel goed moeten zijn.

2. Ik zelf vindt een flatgebouw wel leuk, maar ik denk dat het niet echt werkt. Spelers zullen niet snel de moeite nemen om naar de bovenste verdieping te lopen, waardoor de bovenste shops niet goed lopen.

3. Ik heb een voorbeeld gemaakt van een shop in creative, van hoe ik het mooi zou vinden. Deze shop staat (in de normale wereld, /spawn) op /plot tp -44;25

4. Ik zou de huur $750 per dag doen, net als de cellen

5. Misschien is het leuk (misschien dat hier een plugin voor nodig is, idk :P maar ik vertel het gewoon) als Gods, Godplus en UG's ook mensen add kunnen geven op hun shop. Dan kunnen ze bijv. met een bepaald command (bijv. /shop add [name] [time]) players toevoegen aan hun shop. Om een user toe te voegen aan de shop kost $500 per dag (van de user, niet van de shop eigenaar). Door users toe te voegen aan een shop wordt er een soort handel neergezet, maar misschien is dit geen leuk idee voor de Godlikes, omdat de users dan ook mogelijkheden hebben in /warp winkels wat misschien niet leuk is. Maar aan de andere kant: een user kan maar 1 shop plaatsen ;)    In mijn voorbeeld shop heb ik 39 kisten gezet. Ik denk dat je de spelers niet de inhoud van hun shop kunnen slopen, maar wel kisten, zodat ze de opstelling van de kisten kunnen verplaatsten.

Dit waren mijn antwoorden, ik hoop dat ik een 10 voor deze test heb gehaald. Het was een pittig proefwerk maar hij ging naar mijn idee wel goed. Dat glaasje water heeft zeker wel geholpen :)

Oh en tot slot: Ik "kiss de /warp winkels liever niet goodbye"

Ik zeg liever: "Hello /warp winkels!"

 

Ik hoop dat je hier wat aan hebt Monk :P

bewerkt door suikerspin
Prijs aangepast
  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei suikerspin:

Ik ben het wel met Everttwix eens, maar ik zal mijn antwoorden ff stuk voor stuk neerzetten :P

Ik heb zoals de instructies een slok water genomen en ik houd mij goed vast dus here it comes xD

Antwoord bij vraag 1 van Suikerspin :) :

Ik denk dat het wel leuk is om een Admin shop te maken, maar ik zou hier, zoals Everttwix ook al zei, geen ores in stoppen. Het leuke aan minen is namelijk dat je later ook nieuwe ores krijgt / meer. Ik zou het jammer vinden als je het dan ook kan kopen in de Admin shop. Wel is het leuk om stuff dat  je kan farmen te verkopen. Maar ik zou geen saplings van andere bomen verkopen, omdat het bijvoorbeeld speciaal is aan VIP te zijn dat je acacia wood hebt, wat users (tot iig mine T,, geen idee of dit later nog komt) niet hebben.

Het is wel leuk om gekleurde wol, en glass te verkopen. Het glass moet wel duur zijn omdat je geen sand kan vinden. Verder kan je blokken waar geen recipe voor is, zoals chisseled stone bricks, verkopen.

Antwoord bij vraag 2 van Suikerspin :) :

Het is inderdaad leuk een shop gebouw te maken, maar pas vanaf godlike en niet voor vip++ al, want dan wordt de waarde qua shops voor godlike wel hoger (of hoe je dat ook noemt.)

1. Ik denk dat er voor in het begin ongeveer 20 shops wel goed moeten zijn.

2. Ik zelf vindt een flatgebouw wel leuk, maar ik denk dat het niet echt werkt. Spelers zullen niet snel de moeite nemen om naar de bovenste verdieping te lopen, waardoor de bovenste shops niet goed lopen.

3. Ik heb een voorbeeld gemaakt van een shop in creative, van hoe ik het mooi zou vinden. Deze shop staat (in de normale wereld, /spawn) op /plot tp -44;25

4. Ik zou de huur $100 per dag doen, net als de cellen

5. Misschien is het leuk (misschien dat hier een plugin voor nodig is, idk :P maar ik vertel het gewoon) als Gods, Godplus en UG's ook mensen add kunnen geven op hun shop. Dan kunnen ze bijv. met een bepaald command (bijv. /shop add [name] [time]) players toevoegen aan hun shop. Om een user toe te voegen aan de shop kost $500 per dag (van de user, niet van de shop eigenaar). Door users toe te voegen aan een shop wordt er een soort handel neergezet, maar misschien is dit geen leuk idee voor de Godlikes, omdat de users dan ook mogelijkheden hebben in /warp winkels wat misschien niet leuk is. Maar aan de andere kant: een user kan maar 1 shop plaatsen ;)    In mijn voorbeeld shop heb ik 39 kisten gezet. Ik denk dat je de spelers niet de inhoud van hun shop kunnen slopen, maar wel kisten, zodat ze de opstelling van de kisten kunnen verplaatsten.

Dit waren mijn antwoorden, ik hoop dat ik een 10 voor deze test heb gehaald. Het was een pittig proefwerk maar hij ging naar mijn idee wel goed. Dat glaasje water heeft zeker wel geholpen :)

Oh en tot slot: Ik "kiss de /warp winkels liever niet goodbye"

Ik zeg liever: "Hello /warp winkels!"

 

Ik hoop dat je hier wat aan hebt Monk :P

Ik ben het zelf hier wel mee eens maar zelf vind ik dat de huur van de winkels wel duurder moeten zijn

bewerkt door Nehiris4you_DG_
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Nehiris4you_DG_:

Ik ben het zelf hier wel mee eens maar zelf vind ik dat de huur van de winkels wel duurder moeten zijn

Misschien dat $1000 per dag beter is? Je kunt per dag zeker wel 10k of meer minen als je godlike bent (of hoger)

Citaat

Maar ik zou geen saplings van andere bomen verkopen, omdat het bijvoorbeeld speciaal is aan VIP te zijn dat je acacia wood hebt, wat users (tot iig mine T,, geen idee of dit later nog komt) niet hebben.

Mee eens, als je aan ander hout wilt komen moet je maar gaan minen. Daar draait Prison nou eenmaal om.

bewerkt door Everttwix
Dingen toevoegen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei Everttwix:

Misschien dat $1000 per dag beter is? Je kunt per dag zeker wel 10k of meer minen als je godlike bent (of hoger)

Mee eens, als je aan ander hout wilt komen moet je maar gaan minen. Daar draait Prison nou eenmaal om.

1000 per dag vind ik wel weer en beetje TE veel. Misschien 300 per dag?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei Nehiris4you_DG_:

1000 per dag vind ik wel weer en beetje TE veel. Misschien 300 per dag?

Kijk, 300 euro per dag is wel goed, alleen dan is het niet zo heel speciaal om er 1 te hebben. Op Prison verdien je nou eenmaal snel geld.

ten tweede, je krijgt ook inkomsten van je shop dus dan heb je dat geld zo weer bij elkaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Everttwix:

Kijk, 300 euro per dag is wel goed, alleen dan is het niet zo heel speciaal om er 1 te hebben. Op Prison verdien je nou eenmaal snel geld.

ten tweede, je krijgt ook inkomsten van je shop dus dan heb je dat geld zo weer bij elkaar.

laten we eerlijk zijn 1000 is toch wel een beetje veel om per dag te betalen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Op 24-12-2015 at 03:34 zei Monk_NL:

Guys, nu je Glowstone Dust kan farmen in de Witch Farm, kan je Glowstones maken.

Aan jullie om te bepalen wat een redelijke richtprijs is, zodat Glowstones ook aan de Winkelier verkocht kan worden :)

Kan zand dan ook aan de winkelier worden toegevoegd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Suikerspin:

van 4 red sand als een blokje plaatsen. Dan krijg je 1 redsandstone.

Sand is irritanter hakken, zit in de UltraGod mine en je kan er meer dingen mee. (Smelten voor glass). Dan vind ik niet dat je per 4 sand net zoveel moet krijgen als 1 sandstone block.

Ik stel voor: $8 of $10 per redsand.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

52 minuten geleden zei Spaghettisliert3:

Sand is irritanter hakken, zit in de UltraGod mine en je kan er meer dingen mee. (Smelten voor glass). Dan vind ik niet dat je per 4 sand net zoveel moet krijgen als 1 sandstone block.

Ik stel voor: $8 of $10 per redsand.

Ja vind ik ook hoor :P Maar het was bedoeld om uit te leggen hoe je van red sand red sandstone kan maken XD

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Just_RVE:

humpff het hele warp winkels gebeuren staat me niet zo aan de concurentie is dan te dicht bij :ph34r: 

 

dus als goedkope verkoop je goed maar ik ben niet zo gul xD

 

Uiteindelijk zullen de spelers met de regelmatig bijgevulde voorraad de beste omzet draaien. Ongeacht hoe laag je de prijs maakt. In een lege shop valt niks te halen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 26 december 2015 at 11:59 zei Everttwix:

Kan zand dan ook aan de winkelier worden toegevoegd?

Nope, die komt er niet in. Dat is om jullie zo te motiveren om het aan andere spelers te verkopen. Want ondanks dat het goed te vinden is in de UltraGod-mine, is het een exclusief item dat alleen UltraGods kunnen verkrijgen (tokens store wordt binnenkort aangepast). Aan jullie de verantwoording om dit op de markt te brengen aan de spelers. Met sand kan je glass maken!

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Monk_NL:

Nope, die komt er niet in. Dat is om jullie zo te motiveren om het aan andere spelers te verkopen. Want ondanks dat het goed te vinden is in de UltraGod-mine, is het een exclusief item dat alleen UltraGods kunnen verkrijgen (tokens store wordt binnenkort aangepast). Aan jullie de verantwoording om dit op de markt te brengen aan de spelers. Met sand kan je glass maken!

en als we dat niet doen........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...