Spring naar bijdragen

Prison Richtprijzen


Monk_NL

Aanbevolen berichten

De Ritselaar heeft laten weten dat er (met uitzondering van lapis) richtprijzen in de gevangenis worden gehanteerd, om het zo flexibel mogelijk te maken voor de Godlike++ en UltraGod die diamanten in hun mijn kunnen hakken.

Let goed op de minimale prijzen van Lapis! Verkopen onder de minimale prijzen resulteert in een lange opsluiting in de isolatiecel!

Het is aan jullie boeven om ons de richtprijzen te adviseren. Deze prijzen komen dan ook in de Admin Shop te staan. Laat ook even weten of er iets weg kan of bij moet.

 

De richtprijzen zijn:

Hout:

  • Oak 1
  • Birch 2
  • Spruce 3
  • Jungle 4
  • Dark Oak 5
  • Acacia 5

 

Steen:

  • Cobblestone 0.10
  • Stone 1
  • Diorite 2
  • Andesite 3
  • Granite 4
  • Sandstone 5
  • Red Sandstone 6

 

Erts:

  • Charcoal 2
  • Coal Ore 4
  • Coal 2
  • Coal Block 19
  • Iron Ore 5
  • Iron Ingot 6
  • Iron Block 55
  • Gold Ore 8
  • Gold Ingot 10
  • Gold Block 92
  • Emerald Ore 24
  • Emerald 12
  • Emerald Block 111
  • Redstone Ore 28
  • Redstone 14
  • Redstone Block 130
  • Diamond Ore 32
  • Diamond 16
  • Diamond Block 149
  • Lapis Ore 140 (minimale prijs)
  • Lapis 18 (minimale prijs)
  • Lapis Block 168 (minimale prijs)
  • Quartz Ore 10
  • Quartz 5
  • Quartz Block 20
  • Glowstone 35
  • Bonemeal 3.50
  • Boneblock 32

  

Overig:

  • Clay 12
  • Prismarine 20
  • Prismarine Bricks 25
  • Dark Prismarine 30
  • Sea Lantarn 35
  • End Stone 30

 

Tools:

  • Diamond Sword 100
  • Diamond Pickaxe 120
  • Diamond Axe 80
  • Diamond Shovel 40
  • Diamond Hoe 60
  • Diamond Helmet 200
  • Diamond Chestplate 320
  • Diamond Leggings 280
  • Diamond Boots 160
  • Bow 120
  • Arrows (x32) 60
  • Fishing Rod 50

 

Voedsel:

  • Cooked Beef (x32) 50
  • Grilled Pork (x32) 50
  • Cooked Chicken (x32) 50
  • Bread (x32) 25
  • Melon (x32) 20

 

 

bewerkt door Monk_NL
Glowstone, bonemeal en boneblock toegevoegd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Monk_NL featured this discussie

Goede richtprijzen! :)

 

  • Diamond Sword 100
  • Diamond Pickaxe 120
  • Diamond Axe 80
  • Diamond Shovel 40
  • Diamond Hoe 60
  • Diamond Helmet 200
  • Diamond Chestplate 320
  • Diamond Leggings 280
  • Diamond Boots 160
  • Bow 120
  • Arrows 60 (x32)

 

 

  • Cooked Beef 50 (x32)
  • Grilled Pork 50 (x32)
  • Cooked Chicken 50 (x32)
  • Bread 25 (x32)
  • Melon 20 (x32)

 

^Ik denk dat dit wel redelijke prijzen zijn. Voor mensen die geen diamonds kunnen hakken zijn deze prijzen prima te doen, en nog altijd kunnen ze beter bij een Godlike++ kopen :)

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Spaghettisliert3:

Goede richtprijzen! :)

 

  • Diamond Sword 100
  • Diamond Pickaxe 120
  • Diamond Axe 80
  • Diamond Shovel 40
  • Diamond Hoe 60
  • Diamond Helmet 200
  • Diamond Chestplate 320
  • Diamond Leggings 280
  • Diamond Boots 160
  • Bow 120
  • Arrows 60 (x32)

 

 

  • Cooked Beef 50 (x32)
  • Grilled Pork 50 (x32)
  • Cooked Chicken 50 (x32)
  • Bread 25 (x32)
  • Melon 20 (x32)

 

^Ik denk dat dit wel redelijke prijzen zijn. Voor mensen die geen diamonds kunnen hakken zijn deze prijzen prima te doen, en nog altijd kunnen ze beter bij een Godlike++ kopen :)

Inderdaad, goede prijzen spaghettisliert!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Monk_NL pinned en unfeatured this discussie
14 uur geleden zei Spaghettisliert3:

Goede richtprijzen! :)

 

  • Diamond Sword 100
  • Diamond Pickaxe 120
  • Diamond Axe 80
  • Diamond Shovel 40
  • Diamond Hoe 60
  • Diamond Helmet 200
  • Diamond Chestplate 320
  • Diamond Leggings 280
  • Diamond Boots 160
  • Bow 120
  • Arrows 60 (x32)

 

 

  • Cooked Beef 50 (x32)
  • Grilled Pork 50 (x32)
  • Cooked Chicken 50 (x32)
  • Bread 25 (x32)
  • Melon 20 (x32)

 

^Ik denk dat dit wel redelijke prijzen zijn. Voor mensen die geen diamonds kunnen hakken zijn deze prijzen prima te doen, en nog altijd kunnen ze beter bij een Godlike++ kopen :)

Mooie prijzen! Ze zijn toegevoegd aan "/warp zwartemarkt". En omdat de spelers aangaven dat hun uitrusting sneller slijt tijdens pvp, hebben we een kleine verrassing toegepast :)

  • Leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 uur geleden zei Wesley855:

Hey Monk,

Je mist nog een Ding

Sugar Canes 

 

Suger Canes, water, Netherrack, Nether Brick zijn items die je officieel niet op Prison hoort te vinden, daarom zijn dit illegale items! Degene die betrapt wordt in het handelen ervan worden 2 dagen (in het echt 2 minuutjes) in de isolatiecel weggestopt! We hebben al nieuwe beveiligingscamera's opgehangen om jullie boeven goed in de gaten te houden!

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Monk_NL:

Suger Canes, water, Netherrack, Nether Brick zijn items die je officieel niet op Prison hoort te vinden, daarom zijn dit illegale items! Degene die betrapt wordt in het handelen ervan worden 2 dagen (in het echt 2 minuutjes) in de isolatiecel weggestopt! We hebben al nieuwe beveiligingscamera's opgehangen om jullie boeven goed in de gaten te houden!

Hoe zijn mensen aan die items gekomen dan? :O

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In het hele verre verleden bestond er een... "escape" :o

Het was een ware chaos! De gevangenen sloten de bewakers op en braken door de muren en renden hun vrijheid tegemoet. Met veel pijn en moeite zijn de gevangen opgespoord en teruggestopt achter extra dikke muren en een gracht van lava!

Sommige van hun hadden items uit de vrije wereld meegesmokkeld in hun onderbroek en sokken. Deze items vind je normaal gesproken niet in de gevangenis, en worden daarom als illegaal beschouwd!

Sommige gevangenen proberen nog steeds te ontsnappen. Als je de geheime route weet te vinden, kan je aan de achterzijde een verijdelde ontsnappingspoging zien!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op Mon Nov 23 2015 05:05:57 GMT+0100 zei Monk_NL:

Charcoal is toegevoegd aan de shop! Deze wordt ingekocht voor coins per stuk!

Vinden jullie dit een geschikte prijs? Let me know :D

Prima prijs! :D

Ik had een vraagje of de richtprijs van klei omhoog mag. Er zit in de vip mine namelijk maar iets van 22 klei ofzo per reset en is (voor zover ik weet, dus tmt S) niet in de reguliere mine te vinden. Ook zijn er weinige gods die klei verkopen dus ook daar zal niet zoveel klei zijn. Ik zelf verkoop geen klei omdat ik bakstenen spaar :P. Maar ik vind persoonlijk $12 wel iets te weinig. Ik zou zelf eerder denken aan $20? Als het niet verandert maakt het niet uit, just a tip :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daarom is het ook een richtprijs, jullie mogen er zelf $20 of desnoods $100 voor vragen. Er zit alleen klei in de VIP mine! Omdat je er $12 voor kan krijgen bij de Winkelier, betekend dat niet dat je er niet meer voor mag vragen bij spelers. Dit is hoe de echte economie in de wereld ook werkt ;)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei Monk_NL:

Daarom is het ook een richtprijs, jullie mogen er zelf $20 of desnoods $100 voor vragen. Er zit alleen klei in de VIP mine! Omdat je er $12 voor kan krijgen bij de Winkelier, betekend dat niet dat je er niet meer voor mag vragen bij spelers. Dit is hoe de echte economie in de wereld ook werkt ;)

 

Das waar ook, economie is niet mijn favo onderwerp, maar dit valt nog wel te begrijpen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Hi guys,

Ik heb 2 hele spannende vragen voor jullie! Ga ervoor zitten, neem een slok water en hou je goed vast!

 

Vraag 1:

Willen jullie ook een Admin Winkel die items verkoopt zoals bij de "/warp zwartemarkt", maar dan andere items zoals voedsel en ores? Uiteraard zullen deze items dan veel duurder ingekocht kunnen worden dan dat je aan de winkeliers kan verkopen, zodat je goedkoper uit bent bij de winkels van de spelers.

Vraag 2:

Zouden jullie een warp met winkels die Godlike, Godlike++ en UltraGod kunnen huren leuk vinden, zodat spelers niet naar jullie plots hoeven te zoeken?

 

Zo ja:

  1. Hoeveel winkels moeten we beschikbaar stellen?
  2. Mogen de winkels in meerdere verdiepingen gestopt worden, zoals in een flatgebouw?
  3. Hoe groot moet de ruimte van de winkels zijn om in te bouwen?
  4. Hoeveel moet de huur zijn per week?
  5. (Vul hier je eigen suggestie in)

Zo niet:

  1. Kiss "/warp winkels" goodbye <3
  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Willen jullie ook een Admin Winkel die items verkoopt zoals bij de "/warp zwartemarkt", maar dan andere items zoals voedsel en ores?

Ja en nee, het lijkt mij geen goed plan om ores te gaan verkopen in een Admin Shop. Als je echt aan ores wilt komen zul je toch moeten gaan minen. 

Het lijkt mij wel leuk als je daar spullen kunt kopen wat je kan farmen, zoals wheat, sugarcane, food en dat soort dingen.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...