Spring naar bijdragen

[Competitie] Help de Sint!


Xoezer

Aanbevolen berichten

main.jpg

Sinterklaas, wie kent hem niet! Sinterklaas, sinterklaas en natuurlijk lieve piet. De goedheiligman is cadeautjes verloren op de spawn van skyblock. Kun jij hem vertellen hoeveel cadeautjes hij is verloren? Stuur het antwoord op via deze link: http://goo.gl/8suD8c

De winnaar wordt op 5 december bekend gemaakt. Antwoorden in dit topic worden verwijderd. Veel succes en plezier met zoeken!

Tip: De Sint is een lieve en goedaardige man. Je zult hem nooit vinden in de PvP arena (hier hoef je dus niet te zoeken).

5 december 2015, een bericht van Sinterklaas:

Citaat

Beste TorchCrafters,

Bedankt voor jullie hulp, vele van jullie hebben helpen zoeken. Van alle inzendingen ontvangen de spelers met het juiste antwoord een echt sinterklaas cadeautje! Hieronder een lijst met winnaars. Tot volgend jaar!

Liefs, 

Sint en Piet

De winnaars van het event zijn:

- _xXJeSuisTimoXx_
- Broodje_Pvp
- Gangster_Ron
- Hete_Panda

De 4 winnaars ontvangen een cadeau trofee. Deze wordt persoonlijk door mij aan de winnaar overhandigd. 

(Het juiste antwoord was 17)

bewerkt door Xoezer
Uitslag
  • Leuk 5
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook is even gezocht, maar denk dat ik er een paar heb gemist, of een paar teveel heb. Ben namelijk 4x de tel kwijt geraakt :P

 

bewerkt door Ska21
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 19 november 2015 08:37:36 zei Ska21:

Ik heb ook is even gezocht, maar denk dat ik er een paar heb gemist, of een paar teveel heb. Ben namelijk 4x de tel kwijt geraakt :P

 

Hahaha, laten we hopen dat je alle cadeautjes geteld heb. Anders zitten er dalijk mensen zonder tijdens pakjes avond :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Citaat

Beste TorchCrafters,

Bedankt voor jullie hulp, vele van jullie hebben helpen zoeken. Van alle inzendingen ontvangen de spelers met het juiste antwoord een echt sinterklaas cadeautje! Hieronder een lijst met winnaars. Tot volgend jaar!

Liefs, 

Sint en Piet

De winnaars van het event zijn:

- _xXJeSuisTimoXx_
- Broodje_Pvp
- Gangster_Ron
- Hete_Panda

De 4 winnaars ontvangen een cadeau trofee (skull). Deze (al) is geplaatst op je eiland!

(Het juiste antwoord was 17)

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...