Spring naar bijdragen

Nieuwe start of toch niet?


MisterLeroyy

Aanbevolen berichten

Hey daar spelers van Torchcraft, ik ben het Leroy2211 en ik heb jullie hulp nodig.

zoals sommigen van jullie weten heb ik het Userrijk/Usereiland een vredig thuis voor users. de afgelopen tijd werden er muren gesloopt door andere mensen en de wegen ook ik had er niet meer zo'n zin in dus ik dacht misschien een korte pauze met Usereiland, want ik heb nog een grote starktower base die nog lang niet af is de basis van het gebouw staat er al dankzij Mat_mans. maar ik weet nu niet wat ik moet doen moet ik even pauze nemen van Usereiland of moet ik stoppen met Usereiland en gewoon lekker andere dingen bouwen en gewoon mensen helpen. ik weet het niet, dus ik wil aan jullie vragen wat zal ik doen of wat zouden jullie doen. laat het maar achter het zou heel veel helpen.

 

mvg Leroy2211 Latahh

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou zelf denk ik zijn gepauzeerd, of helemaal gestopt met Usereiland. Als er mensen zijn die de boel verpesten is het niet meer leuk. Dus ik zou aan je starktower gaan bouwen:) , maar dat ben ik :P, hoop dat je wat kan ik zou doen. :)

bewerkt door Ska21
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Ska21:

Ik zou zelf denk ik zijn gepauzeerd, of helemaal gestopt met Usereiland. Als er mensen zijn die de boel verpesten is het niet meer leuk. Dus ik zou aan je starktower gaan bouwen:) , maar dat ben ik :P, hoop dat je wat kan ik zou doen. :)

ja vanaf morgen pauzeer ik even een tijdje thx ska :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...