Spring naar bijdragen

Zieke druggsdeal in prison!


Nehir

Aanbevolen berichten

Beste Torchcrafters

Er is een enorme druggsdeal geweest op torchcraft, droppartys en heel veel druggsdeals hebben zich plaatsgevonden op Dinsdag om 20:01. Wij vinden het heel vervelend wat er is gebeurd, er zijn veel teksten gebruikt als ''Zonder druggs heb je geen leven'' en ''OMFG DRUGGS I LOVE ITT''. Dit had niet mogen gebeuren. Hiervoor bieden wij onze excuses aan. We waren te HIGH omm te weten wat de gevolgen waren.

Hier een paar screenshots:

Hihi zelf heb ik 34 druggs kunnen regelen <3 

 

drugs1.png

drugs2.png

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei KingDannyOne:

Owh, je bent weer terug? Welkom terug dan! :lol:

Kwam ff vrienden begroeten :P Was het vergeten om het aan hun te vertellen... kom ik online zie ik allemaal mensen over drugs praten en voor ik het wist had ik 34 drugs <3

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Guys, er zijn klachten binnengekomen over de "drugs" die bij spelers in hun inventory komen. Graag rekening houden dat er kids op spelen, en hun ouders het niet echt waarderen dat dit in hun inventory terecht komt.

Als jullie ermee trollen, doe dat dan met een groepje en laat niks slingeren.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jullie begrijpen duidelijk het effect niet van drugs. Alleen het feit dat je er al grappen over maakt. Ook vind ik het niet gepast om dit in de openbare chat te doen waar iedereen mee kan kijken, zowel jong als oud. Vind het raar dat je hier überhaupt al een topic over maakt.

bewerkt door xDeluxe1
  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei xDeluxe1:

Jullie begrijpen duidelijk het effect niet van drugs. Alleen het feit dat je er al grappen over maakt. Ook vind ik het niet gepast om dit in de openbare chat te doen waar iedereen mee kan kijken, zowel jong als oud. Vind het raar dat je hier überhaupt al een topic over maakt.

Helemaal mee eens. Ik stond op het punt ook zoiets te zeggen want ik vind het absoluut niet kunnen dat er hierover grappen worden gemaakt. Jongens, zoiets is serieus! Je neemt niet 'even een beetje wil poeder'. Dat spul is hartstikke dodelijk! Doe toch eens even normaal zeg...

Hoe dan ook, bedankt dat je dat bericht geplaatst hebt xDeluxe1. Scheelt mij weer een hoop typwerk.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei AppleBel:

Helemaal mee eens. Ik stond op het punt ook zoiets te zeggen want ik vind het absoluut niet kunnen dat er hierover grappen worden gemaakt. Jongens, zoiets is serieus! Je neemt niet 'even een beetje wil poeder'. Dat spul is hartstikke dodelijk! Doe toch eens even normaal zeg...

Hoe dan ook, bedankt dat je dat bericht geplaatst hebt xDeluxe1. Scheelt mij weer een hoop typwerk.

Geen probleem ;) 

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...