Spring naar bijdragen

Het Ownie-Eiland


DeBowie1

Aanbevolen berichten

Voor alle screenshots: graag naar beneden scrollen (daar staan de links).

Dit project is gemaakt met de Faithful (32x32) resource pack, deze lijkt op de default resource pack.

 

Het Ownie-Eiland

 

Dit is een vrij groot, natuurlijk gevormde eiland in de oceaan dicht bij de kust.

 

Het eiland is gevonden door Owie57 (overigens mijn broer) in het begin/helft van 2013 dus ook van TorchCraft zelf, helaas zijn hier

geen screenshots van omdat de pc waarop de screenshots werden gemaakt helaas is stuk gegaan. Het eiland bestond toen vooral

uit (normale) bomen, en wat meertjes.

Alle bossen, meertjes en noem maar op zijn weggehaald, dit was zodat ik een eigen

bos kon maken bestaande uit normaal, birch en spruce wood.

Het hele eiland is eigenlijk in de stijl van de villa gebouwd, namelijk bestaande uit sandstone en nether bricks.

De stijl is zelf verzonnen, en naar mijn mening heeft het ook goed uitgepakt.

Er waren al meerdere pogingen gedaan om dit eiland tot een project te maken, en na een (erg) lange tijd (ongeveer 2 jaar) is er

eindelijk wat op gebouwd!

 

Ik had al langer een villa staan (gebouwd op 24 maart, 2013), toen nog op een rustige plek, maar helaas is de natuur erom heen

eigenlijk helemaal verpest. Dus ik besloot in juli 2015 maar eens mijn villa na te bouwen op het eiland wat nog steeds van Owie57 en mij was.

Mijn bedoeling was dan ook om al mijn spullen hierheen te verhuizen (wat niet is gebeurd met de oude villa), mijn oude huis

was namelijk ook wat te klein en te oud, de natuur was overigens eromheen helemaal verpest.

Ik heb geprobeerd om de villa zo mooi mogelijk van binnen te maken, en soms was ik zelf erg verbaasd hoeveel ruimte ik nog had het is namelijk niet

de grootste villa ooit. Toen de villa ongeveer wel af was heb ik maar besloten dat het niet alleen maar een villa op een eiland moest zijn, maar met onder andere

een vuurtoren en paden. Dit heb ik ook (vooral) gemaakt met sandstone en nether bricks om zo de stijl erin te houden.

 

Om het eiland heen zaten veel lelijke (unprotected) gebouwen, deze heb ik (ongeveer) allemaal zelf weggehakt

omdat ik dit er dus echt niet uit vond zien. Het eiland bestaat overigens uit 140.000 claimblocks, zodat er niet erg in de buurt iemand een gebouw kan

plaatsen wat het weer verpest.

 

Dit project is beëindigd rond eind 2015/begin 2016 (Er komen nog wat aanpassingen).

 

Op het eiland staan al deze dingen:

-De villa als hoofdpunt

-Een vuurtoren

-Een zwembad

-Een houthakkers hutje

-Een fontein

-2 boten

-Veel loop paden

-Een helipad, wat waarschijnlijk weg gaat voor een tuinhuisje

-2 (decoratie) opslag huisjes, eentje voor hout en de andere als opbergschuur

 

Helaas heb ik alleen screenshots ervan hoe het er nu uitziet (met shaders), sorry.

Link: Klik hier!

 

Dit eiland kan je bezoeken door op survival1 /warp Ownie-Eiland te doen.

 

Bedankt voor het lezen, fijne dag verder!

-Owie57 & deBowie1

 

 

 

bewerkt door DeBowie1
Bij het schrijven ervan leest het veel makkelijker, helaas niet toen ik het had geplaatst. Sorry daarvoor!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...