Spring naar bijdragen

Kerst!


KhadaTom

Aanbevolen berichten

Hey Torchcrafters!

 

Het is weer kerst!

Ja het is weer kerstavond! En voor de gene die niks te doen hebben op kerstavond is een player organised event georganiseerd. Dit houdt in dat het volledig is georganiseerd door spelers. Vanavond rond 19:00 - 20:00 Zal er een dropparty zijn en zullen er cadeautjes worden uitgedeeld door leden van het Pondvijver bouw team. Op de dropparty zullen onderandere Beacons, spawners, en geld worden gedropt.

Wanneer? en waar?

Vanavond! Om 19:00-20:00. En om even wat duidelijkheid te scheppen. De mensen die de dropparty lijden zijn RodneyJohnsonNL, Wiksxo, SaintSDevastatoR, en Ska21. Verder gaat het niet alleen om cadeautjes, maar ook dat we als Survival community samen kunnen werken.

Vanavond in Survival1! in /warp TCkerst

Iedereen is welkom

 

Met vriendelijke groet.

Het Pondvijver team.

RodneyJohnsonNL, SaintSDevastatoR, Wiksxo, Ska21, IMittie, pontis12, Sitax, iDo_Playz,

 

bewerkt door RodneyJohnsonNL
  • Leuk 5
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei RodneyJohnsonNL:

Hey Torchcrafters! Van survival1 of 2.

 

Het is weer kerst!

Ja het is weer kerstavond! En voor de gene die niks te doen hebben op kerstavond is een player organised event georganiseerd. Dit houdt in dat het volledig is georganiseerd door spelers. Vanavond rond 19:00 - 20:00 Zal er een dropparty zijn en zullen er cadeautjes worden uitgedeeld door leden van het Pondvijver bouw team. Op de dropparty zullen onderandere Beacons, spawners, en geld worden gedropt.

Wanneer?

Vanavond! Om 19:00-20:00. En om even wat duidelijkheid te scheppen. De mensen die de dropparty lijden zijn RodneyJohnsonNL, Wiksxo, SaintSDevastatoR, en Ska21. Verder gaat het niet alleen om cadeautjes, maar ook dat we als Survival community samen kunnen werken.

 

Met vriendelijke groet.

Het Pondvijver team.

RodneyJohnsonNL, SaintSDevastatoR, Wiksxo, Ska21, IMittie, pontis12, Sitax, iDo_Playz,

 

Wordt tof! :D

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 hour ago, diecil said:

Waar word dit event gehouden?

Als het op S1 is . is dit gewoon een plan om survival2 mensen weg te trekken.

Dus hopelijk is het buiten S1 en S2 zodat iedereen zijn spullen kan gebruiken op zijn eigen server en niet alleen op S1.

mvg

 

Diecil

 

Beste Diecil.

Ik kan jou verzekeren dat dit niet bedoeld is om mensen van s2 weg te lokken. Ik snap ook jou reactie niet helemaal. Ik heb het veranderd naar iedereen is welkom. Ja het word in s1 gehouden. Als je daar problemen mee hebt ben je totaal niet verplicht om te komen maar verpest de sfeer niet voor anderen. Ik zette er neer S1 of S2 omdat sommigen van s2 ook op s1 spelen. Dus vandaar. Sorry als ik jou het verkeerde idee heb gegeven ;). Hoop dat het zo is opgelost.

 

Mvg. Tom.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei diecil:

Waar word dit event gehouden?

Als het op S1 is . is dit gewoon een plan om survival2 mensen weg te trekken.

Dus hopelijk is het buiten S1 en S2 zodat iedereen zijn spullen kan gebruiken op zijn eigen server en niet alleen op S1.

mvg

 

Diecil

 

Wat heeft dit te betekenen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...