Spring naar bijdragen

Terug van weet ik veel waar


funnymen300

Aanbevolen berichten

Goedendag Torchrafters,

Hey sommige mensen kennen me al, mijn naam is Jonathan Callebaut (volldige naam is Jonathan Lieve Vallerie Callebaut) Ik ben een tijdje weggeweest dus hierbij stel ik me nog eens voor aan jullie
Mijn naam is Jonathan, ik ben een jonge, 15 jaar, ik speel tc al vanaf 27 Julie 2013 en had mijn eerste rank op kitpvp (god++) op 2aug 2014
Ik hou van gamen, wat buiten zitten, fietsen en me bezig houden met muziek.

Waarschijnlijk hebben sommige mensen me al terug online gezien. Sommige ook niet ik ben in de tussentijd van in de grote vakantie tot nu af en toe on geweest. Ik ga hierbij ook terug actief op TC spelen. Deze server was mijn eerste NL server en ik ben er dol op. Ik heb ook overal de hoogste rank en heb al een paar keer give aweys gedaan dus ik kan aan zo'n 500,-- euro (meer) zitten. Fijn kennis te maken. En als jullie mij kennen en jullie deden name chanche wil je het dan gelieven te melden. alvast bedankt en nog een prettige kerst en een vrolijk nieuwjaar!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei Spaghettisliert3:

Welkom terug funnymen, geen idee of je mij nog kent. Ik herken je naam wel, maar ik weet niet 100% zeker van welke gamemode. Ik dacht KitPvP... :huh:

Wel ik herken je name voor de volle 100% jij hebt temiste geen name chanche gedaan. En doe jij kitpvp, misschien factions of crea. Ik weet het ook niet meer het is gewoon zolang geleden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...