Spring naar bijdragen

Prison ideeën


Asskicker

Aanbevolen berichten

Hallooo Torchcrafters 

Ik zal er maar geen doekjes om winden, de prison escape plots duren oneindig lang om uit te minen. Ik plan een project voor als /plot merge gefixt wordt en ik hak daarvoor al een paar plots uit, maar dit duurt echt gewoon eeuwig. Daarom kom ik met dit idee: Op factions is er een command die heet /spa, dit is een command waarbij je heel snel kan minen, sneller dan in creative. Mijn idee is om dit toe te voegen zoals /fly, gewoon in escape, nergens anders. Dit command kan je dan in de shop kopen bij speciale rechten voor 9 euro ofzo? 

Dan heb ik ook nog een idee, maar het is hoogstwaarschijnlijk dat dit niet zal toegevoegd worden. Een adminshop, het is lastig om aan wood te geraken in prison. Dit kan natuurlijk wel maar dan moet je je plots vol planten met saplings. Het moet niet echt een adminshop zijn, maar misschien kan je ook oak wood kopen met tokens? Bv. 3 tokens voor 10 logs ofzo? 

Welja dit waren mijn ideeën :P

Met vriendelijke groet

Le random noob

bewerkt door Asskicker
  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei Asskicker:

Hallooo Torchcrafters 

Ik zal er maar geen doekjes om winden, de prison escape plots duren oneindig lang om uit te minen. Ik plan een project voor als /plot merge gefixt wordt en ik hak daarvoor al een paar plots uit, maar dit duurt echt gewoon eeuwig. Daarom kom ik met dit idee: Op factions is er een command die heet /spa, dit is een command waarbij je heel snel kan minen, sneller dan in creative. Mijn idee is om dit toe te voegen zoals /fly, gewoon in escape, nergens anders. Dit command kan je dan in de shop kopen bij speciale rechten voor 9 euro ofzo? 

Dan heb ik ook nog een idee, maar het is hoogstwaarschijnlijk dat dit niet zal toegevoegd worden. Een adminshop, het is lastig om aan wood te geraken in prison. Dit kan natuurlijk wel maar dan moet je je plots vol planten met saplings. Het moet niet echt een adminshop zijn, maar misschien kan je ook oak wood kopen met tokens? Bv. 3 tokens voor 10 logs ofzo? 

Welja dit waren mijn ideeën :P

Met vriendelijke groet

Le random noob

Ik ga binnenkort wel een lijst maken waar je kan zien waar alles te vinden is, zo kun je makkelijk zien waar je moet minen voor een soort hout.

 

./spa is wel een goed idee, alleen vind ik dat iedereen moet kunnen kopen, en niet zoals ./plot merge dat je een rank nodig hebt.

bewerkt door Everttwix
-
  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk wel dat het leuk is als bij UltraGod /spa er ook automatisch in zit, omdat UltraGod al 100 euro heeft gedoneerd en opzich /spa ook wel een command is dat bij een rank behoord. Maar het is leuk om het dan ook nog bij speciale rechten te verkopen, zodat iedereen er recht op heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei Just_RVE:

klopt maar ik heb daar wel geld aan uit gegeven en daar baal ik een beetje over

Wij zijn niet de enige server die er last van heeft, en er wordt dagelijks naar gekeken of het door de ontwikkelaar opgelost is. Zelf ben ik ook op zoek naar een tijdelijke oplossing, zodat de spelers er veilig gebruik van kunnen maken. Zolang wij dat niet kunnen garanderen blijft de "/plot merge" functie nog even tijdelijk buiten gebruik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 27 december 2015 at 09:12 zei Asskicker:

Hallooo Torchcrafters 

Ik zal er maar geen doekjes om winden, de prison escape plots duren oneindig lang om uit te minen. Ik plan een project voor als /plot merge gefixt wordt en ik hak daarvoor al een paar plots uit, maar dit duurt echt gewoon eeuwig. Daarom kom ik met dit idee: Op factions is er een command die heet /spa, dit is een command waarbij je heel snel kan minen, sneller dan in creative. Mijn idee is om dit toe te voegen zoals /fly, gewoon in escape, nergens anders. Dit command kan je dan in de shop kopen bij speciale rechten voor 9 euro ofzo? 

Dan heb ik ook nog een idee, maar het is hoogstwaarschijnlijk dat dit niet zal toegevoegd worden. Een adminshop, het is lastig om aan wood te geraken in prison. Dit kan natuurlijk wel maar dan moet je je plots vol planten met saplings. Het moet niet echt een adminshop zijn, maar misschien kan je ook oak wood kopen met tokens? Bv. 3 tokens voor 10 logs ofzo? 

Welja dit waren mijn ideeën :P

Met vriendelijke groet

Le random noob

Adminshop:

Yep, staat in de planning :)

 

Saplings:

Er zijn oak saplings in omloop. Vraag ernaar en handel erin. Er komen geen andere saplings in.

 

Hout:

Er zit zo ontzettend veel hout in de mines, je moet alleen in de juiste mines zitten. Hogere mines hebben ander soort hout.

 

Spa:

Kom op guys... jullie zitten in een Prison om te minen. Denk eens na wat er gebeurd als je spa hebt xD

"Het gaat niet alleen om de bestemming, maar ook om de reis."

Waar het eigenlijk op neer komt, is dat jullie met worldedit in gamemode 1 willen bouwen. Ga dan naar Creative toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 28-12-2015 at 12:49 zei Just_RVE:

over merge,,,, dit is best wel naaiend want ik koop de perms voor merge en kan het vervolgens een week later niet D:

:angry::(

 

Binnenkort zal je dat wel kunnen het is gewoon een bug gwn geduld hebben.

en wat everttwix al zei heeft hij wel gelijk ;p

Op 28-12-2015 at 14:20 zei Everttwix:

Wat heb je liever, /plot merge en al je spullen kwijt van je plot? of je spullen houden en geen ./plot merge?

En als je een dia pickaxe hebt en je die goed enchant dan gaat het toch ook rap? Of als je hulpt vraagt aan de spelers?

;)

Jasperke55

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Monk_NL:

Adminshop:

Yep, staat in de planning :)

 

Saplings:

Er zijn oak saplings in omloop. Vraag ernaar en handel erin. Er komen geen andere saplings in.

 

Hout:

Er zit zo ontzettend veel hout in de mines, je moet alleen in de juiste mines zitten. Hogere mines hebben ander soort hout.

 

Spa:

Kom op guys... jullie zitten in een Prison om te minen. Denk eens na wat er gebeurd als je spa hebt xD

"Het gaat niet alleen om de bestemming, maar ook om de reis."

Waar het eigenlijk op neer komt, is dat jullie met worldedit in gamemode 1 willen bouwen. Ga dan naar Creative toe.

Hehe, dat met die spa heb je wel gelijk mee :P. Maar kijk door het oog van ons boeven:

-We staan op, hebben een kort ontbijt (met /feed) -> werkkleding aan -> minen minen minen -> tussendoortje -> minen minen minen -> verkopen -> aan het plot werken -> plots uithakken -> denkt *plots van stone, een week per plot met uithakken -> plot hakken hakken hakken -> slapen -> plot hakken hakken hakken -> moet minen van bewakers, anders geen geld -> plot hakken hakken hakken -> vergeet te eten -> gaat dood

Ehh dat einde was beetje wreed mast anders ging het eeuwig door (dat einde is mij bijna overkomen toen ik na het hakken afk stond xD)

Ik vind het opzich geen probleem dat er geen spa komt, maar nu gaan de boeven wel minder werken hoor :P en meer aan het plot hakken (ik moet maar is ores in de uithak plots verstoppen xD)

Naja, we mogen niet klagen. Straks komen de bewakers nog naar de escape voor /spa, ontdekken ze ontsnapte boeven, wordt de beveiliging zwaarder :o

 

Ghehehe *dit was mijn verhaaltje voor vandaag*

Doeii! xD

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei Suikerspin:

Hehe, dat met die spa heb je wel gelijk mee :P. Maar kijk door het oog van ons boeven:

-We staan op, hebben een kort ontbijt (met /feed) -> werkkleding aan -> minen minen minen -> tussendoortje -> minen minen minen -> verkopen -> aan het plot werken -> plots uithakken -> denkt *plots van stone, een week per plot met uithakken -> plot hakken hakken hakken -> slapen -> plot hakken hakken hakken -> moet minen van bewakers, anders geen geld -> plot hakken hakken hakken -> vergeet te eten -> gaat dood

Ehh dat einde was beetje wreed mast anders ging het eeuwig door (dat einde is mij bijna overkomen toen ik na het hakken afk stond xD)

Ik vind het opzich geen probleem dat er geen spa komt, maar nu gaan de boeven wel minder werken hoor :P en meer aan het plot hakken (ik moet maar is ores in de uithak plots verstoppen xD)

Naja, we mogen niet klagen. Straks komen de bewakers nog naar de escape voor /spa, ontdekken ze ontsnapte boeven, wordt de beveiliging zwaarder :o

 

Ghehehe *dit was mijn verhaaltje voor vandaag*

Doeii! xD

YOU NEVER CATCH ME ALLIEVE

 

xD

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...