Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

review hier je (net) gekeken films. spoilers zijn niet welkom!

ik trap af!!

Freddy's Return: a nightmare reborn

ik vond hem niet echt eng maar ik ben al wel wat gewent, je kan zien dat het een wat oudere horror clasic is maar dat weerhoud me niet om er met alle plezier naar te kijken. het is tevens wel een goed gemaakte film voor die tijd een hele goede basis alleen weet je wel dat het fake is (dat is dan weer wel jammer)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb laatst Shallow Grave gekeken. Onder critici wordt het een beetje 'mwah' ontvangen maar in mijn ogen was het een meesterwerk! Ik vond het verhaal en de personages zo slim in elkaar gezet en de (zwarte) humor die erin werd gebruikt vond ik zo geniaal... En het einde: beste. einde. ooit! Ik zat te huilen van geluk. Deze film krijgt een dikke 10/10 van mij!

bewerkt door AppleBel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Let's be cop's! - Twee vrienden genaamd Ryan en Justin spelen met gehuurde politie-uniformen voor agent. Ze zijn namelijk van plan naar een gekostumeerd feest te gaan. Aanvankelijk gaat alles goed, totdat de twee nepagenten een echte Russische gangster tegen het lijf lopen en ze langzamerhand in allerlei problemen verzeild raken.

 

Super leuk, hieronder een kleine spoiler.

15efeec4728d5308827f9096c9b4a30af8bda43d

  • Leuk 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Xoezer:

Let's be cop's! - Twee vrienden genaamd Ryan en Justin spelen met gehuurde politie-uniformen voor agent. Ze zijn namelijk van plan naar een gekostumeerd feest te gaan. Aanvankelijk gaat alles goed, totdat de twee nepagenten een echte Russische gangster tegen het lijf lopen en ze langzamerhand in allerlei problemen verzeild raken.

 

Super leuk, hieronder een kleine spoiler.

15efeec4728d5308827f9096c9b4a30af8bda43d

wat zijn we weer grappig :rolleyes:

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op ‎7‎-‎1‎-‎2016 at 16:15 zei Xoezer:

Let's be cop's! - Twee vrienden genaamd Ryan en Justin spelen met gehuurde politie-uniformen voor agent. Ze zijn namelijk van plan naar een gekostumeerd feest te gaan. Aanvankelijk gaat alles goed, totdat de twee nepagenten een echte Russische gangster tegen het lijf lopen en ze langzamerhand in allerlei problemen verzeild raken.

 

Super leuk, hieronder een kleine spoiler.

15efeec4728d5308827f9096c9b4a30af8bda43d

nou dat soort flauwe kul tolereren we hier niet voor straf naar prison :P 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag naar Heightful eight geweest. Naar mijn mening een waardeloze film en slechtste film van Quentin Tarantino. Had er veel meer van verwacht na al die aanraders. Erg langdradig en niet een breed verhaal. Film duurt lang en enorm langzame opbouw zonder een echte climax. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...