Spring naar bijdragen

Repair


jasperke55

Aanbevolen berichten

Hi

Spelers die van UG zijn hebben het misschien al gemerkt. Wij hebben namelijk een command dat /repair is maar binnenkort kan je het pas om het 8uur gebruiken (heb ik ergens gelezen). Zou het mogelijk zijn om dat wat korter te maken? Zodat we het meer kunnen gebruiken.

 

 

__

Jasperke55

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben het wel eens dat er een limit op komt, maar 8 uur is inderdaad best veel. Ik denk dat 1 uur wel weer kort is. Mij lijkt 2 uur een goed idee. Als je namelijk flink doormined is je pickaxe in 2 uur wel bijna kapot en dan kan je die repairen

___________

Evt andere oplossing: 

Misschien kan je ook doen dat je om de 8 uur 5 items kan repairen

Dat zou wel fijn zijn voor als je armor moet repairen, aangezien dat meestal in setjes gaat en er dus 4 items voor 1 setje armor is.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben het allereerst eens met het idee om er een cooldown op te zetten.

Hier zijn mijn 2 voorstellen waar ik mee akkoord zou gaan:

  • 1. 1x per (1 of 2) uur een /repair
  • 2. 1x per (24 of 48) uur een /repair all, waardoor alles in je inventory gerepareerd wordt. (^ Hier gaat mijn voorkeur naar).
bewerkt door Spaghettisliert3
  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Spaghettisliert3:

Ik ben het allereerst eens met het idee om er een cooldown op te zetten.

Hier zijn mijn 2 voorstellen waar ik mee akkoord zou gaan:

  • 1. 1x per (1 of 2) uur een /repair
  • 2. 1x per (24 of 48) uur een /repair all, waardoor alles in je inventory gerepareerd wordt. (^ Hier gaat mijn voorkeur naar).

Je 2e voorstel zou ik niet doen. Als je iets vergeten bent moet je dan nog een dag of 2 dagen wachten en kan wel even duren. 

1x per uur of 2 uur zou wel goed zijn. dan kan je 24 of te wel 12 dingen spullen per dag repairen .

 

__

Jasperke55

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben anders niet van plan 's nachts mijn wekker te zetten en uit bed te komen om mijn diamond pickaxe te repairen.

Mijn 2e voorstel vind ik helemaal geen slecht idee, wat is er mis met meerdere pickaxe's hebben? Je kan dan trouwens ook je armour of andere dingen repairen, in plaats van dat je iedere repair kwijt bent aan je pickaxe. (Deze functie heb ik op meerdere andere servers gezien).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb toch niks gezegd over meerdere pickaxes te hebben?

Als je pickaxe goed enchant heeft hij duurzaamheid, ik heb er zo'n twee die gaan zeer lang mee maar 2 keer gerepaird. En je kan dan tcoh even een andere aandoen? zoals die van /kit ultragod? en ondertussen die gebruiken en de andere repairen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je iets bent vergeten is dat dan jammer, maar als het goed is heb je dan nog andere pickaxe's die je kan gebruiken, dat bedoelde ik met meerdere pickaxe's hebben.

Nog steeds blijf ik bij mijn standpunt dat ik het veel handig vind als je /repair all kan doen aangezien je dan geen uren kwijt bent aan bijvoorbeeld een set armour te repairen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei jasperke55:

Ah ok nu snap ik het. Ja maar die zijn dan slechter en moet je dan ook enchanten enzo.

Ik zou gewoon gaan voor die 1 of 2 uur. Maar de vraag is gaan ze het wel veranderen?

Je zou natuurlijk ook meerdere goede pickaxe's kunnen enchanten. Wij als UltraGod's moeten natuurlijk niet te lui worden :).

1 uur geleden zei Suikerspin:

Ik heb in een review video van BlitzUw gezien dat er /fix all komt om de 8 uur. 

Nice! ^_^

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Suikerspin:

Voor het geval je het niet mocht weten: BlitzUw is helper, dus hij zal het wel weten ;)

Ja dat weet ik.

3 uur geleden zei Suikerspin:

Hehe, in dit forum topic staan alleen maar UltraGods in de reacties.

UltraGod ftw XD

Ah ja hoe dat je het nu zegt. Haha lol:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het wel fijn dat we gewoon unlimited /repair kunnen doen eigenlijk.

We hebben er immers wel in totaal 100 Euro voor betaald, en dan is het wel fijn dat je dan dat command unlimited kan doen, maar ik snap ook wel dat het te OP is, maar 100 euro is niet niks! Dus eigenlijk kunnen we dit beter gewoon eventjes afwachten, totdat we weten wat Pixiio en zijn staff ervan vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei MindYourOwn:

Ik vind het wel fijn dat we gewoon unlimited /repair kunnen doen eigenlijk.

We hebben er immers wel in totaal 100 Euro voor betaald, en dan is het wel fijn dat je dan dat command unlimited kan doen, maar ik snap ook wel dat het te OP is, maar 100 euro is niet niks! Dus eigenlijk kunnen we dit beter gewoon eventjes afwachten, totdat we weten wat Pixiio en zijn staff ervan vinden.

Als het unlimited is wordt er binnenkort ook minder dia van ons gekocht. Want ultragods zullen dan ook voor users repairen waardoor hun tools nooit kapot gaan. Daarom is 1x per 8 uur /fix all beter. Aangezien wij dan 1 inventory met spullen allemaal kunnen repairen. Maar aangezien het 1x per 8 uur kan zullen wij minder snel op users wachten, maar gewoon op dat moment repairen. Hierdoor blijven users ook diamonds kopen en krijgen zij niet zomaar gratis repair, terwijl wij wel onze spullen kunnen repairen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...