Spring naar bijdragen

Skyblock 2


darrenflavio

Aanbevolen berichten

ik heb een ideetje... ik vind namelijk dat skyblock een beetje saai word voor mensen die een goed Island hebben maar het niet willen verwijderen. daarom zal ik te denken: zou er ook een skyblock 2 kunnen komen? er is namelijk ook een survival 2 dus ik dacht misschien kan het ook wel met skyblock... denken jullie dat dat kan? ik hoop het wel, want ik ben een van die mensen die skyblock een beetje saai vind worden maar het niet weg wilt doen. hoop dat jullie reageren.

 

darrenflavio

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste,

Ik denk niet dat er snel een Skyblock 2 server zal komen. Ik zal je ook vertellen waarom.
De huidige server wordt meestal door minder dan 40 mensen gespeeld. Een nieuwe server erbij zorgt voor hoge kosten en nog minder spelers per server waardoor de populariteit ook minder wordt. Daarbij krijg je ook 2 verschillende statistieken van balancetop, island top etc.

Verder vind ik dat je oneindig lang door kunt blijven gaan op Skyblock, er zit nooit een limit. Zo kun je bijvoorbeeld veel geld sparen door dingen te verzamelen en te verkopen. Of dingen te ruilen met andere waardoor je waardevollere items krijgt. Daarnaast kunt je proberen je island level zo hoog mogelijk te krijgen, misschien wel zo hoog dat je in de huidige island-top komt. Op Skyblock kun je je altijd bezig houden met dingen van je huidige island te upgraden of te veranderen, dit heb ik zelf ook vaak gedaan. Betere farms, nieuwe opslag (bijvoorbeeld een grotere).

Probeer ook te werken aan automatische dingen, zo gaat je productiviteit omhoog en hoef je er zelf minder of zelfs niets voor te doen. Mocht je echt niks meer weten kun je YouTube raadplegen of andere spelers ingame vragen voor ideeën.

Mvg,
Deluxe

  • Leuk 6
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...