Spring naar bijdragen

(Her)introductie


Joep (Wolfay_)

Aanbevolen berichten

Beste TorchCrafters,

Misschien kennen jullie mij nog, maar vele ook niet. Ik ben Joep beter bekend als 'soldierwolf01', deze naam klopt niet meer omdat ik het heb veranderd naar 'Wolfay_' om wat stoerder over te komen ;). Ik speel(de) TorchCraft sinds 2013, toen was ik 11 jaar oud en nog een echte Noob. Toen ik op deze server kwam was er alleen nog maar Survival (Tegenwoordig bekend als Survival1), er was zelfs een PvP Arena, deze PvP Arena heeft mijn interesse getrokken naar PvP.  Door deze Server ben ik van een Echte 'Noob' naar een 'Experienced Player' om zo even te zeggen, rond volgens mij 1.6 (Verbeter mij als het fout is) werd de tijdelijke PvP server geopend, heel erg hardcore: geen ranks, geen kits, en je kon direct buiten de spawn bouwen. Sinds dien ben ik verslaafd geraakt aan PvP, tot dat ik was gestopt rond het einde van 2014, al meer dan een jaar geleden dus. Ik had deze stop gemaakt omdat ik MineCraft niet meer leuk vond, ik speelde al de laatste paar maanden minder en opgegeven moment stopte ik gewoon.

 

Na meer dan een jaar begin ik weer interesse te krijgen voor Minecraft. Ik ga proberen weer langzaam terug in de game te komen, dus niet gelijk elk moment van het weekend online. Ik heb het tegenwoordig ook wat drukker op school, waardoor ik minder doordeweeks online kan zijn. Ook sport ik veel meer 3-4 keer per week heb ik Kickboks training, dus rond deze tijden ben ik ook minder online, jammer genoeg zijn deze tijden precies op de momenten dat er doordeweeks veel mensen online zijn. Ik erger me ook  aan de 1.8 update, niet aan de game mechanics en items maar vooral aan de PvP, de geregistreerde hits die per seconden worden gemaakt zijn heel erg verlaagd (ongeveer 50 %). Maar hier kan Torchcraft niks aan doen, en andere servers ook niet, dus ik zal hier over ophouden<_<. Dus dit was mijn (her)introductie, ik hoop dat ik en alle andere mensen nog een leuke tijd op TorchCraft krijgen.

-Met vriendelijke groet, Joep (Wolfay_)

PS: Constructieve kritiek is altijd welkom, en wijs mij aub om mijn grammatica/spellings fouten.

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Joep, Welkom terug, ik ken je nog wel van het begin. Misschien jij mij ook wel, ska212121 was ik vroeger, speelde toen survival, nu overigens nog steeds, naja survival1 dan :p. Iig veel plezier weer op Tc, en tot snel online :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...