Spring naar bijdragen

Ska21, Wie is dat ook alweer?


Gast Ska21

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Nu ik al zolang op Torchcraft speel, en ik mezelf al 3x heb voorgesteld dacht ik, ik ga  er maar een soort traditie van maken om aan het begin van een nieuw jaar mezelf opnieuw voor te stellen, want ja, er veranderd elk jaar weer een hele hoop :). Dit jaar kies ik voor een soort Q&A (Question and Answer(=Vraag&Antwoord)) 'Stel je voor topic'

Kan je je Torchcraft tijd beschrijven?

Om te beginnen voor de mensen die mij niet kennen, ik ben Ska21, voorheen ska212121, ook bekend als Bart. Ik speel voornamelijk Survival1, waar ik sinds begin 2015 ook helper ben. Daarnaast kom ik af en toe eens langs op de andere gamemodes, voor de gezelligheid, maar soms ook voor minder leuke zaken (gespam, gescheld, etc...).  Ik speel sinds begin 2013 minecraft, dus nu ongeveer 3 jaar, en nog steeds met veel plezier :). Op Survival1 heb ik veel, heel veel, projecten gehad, spijtig genoeg zijn de meeste onafgerond omdat ik er geen zin meer in had, of een leuker idee bedacht :P. In de 3 jaar heb ik ook een tijd Skyblock gespeeld, en al een behoorlijk groot eiland, vind ik zelf, waar ik af en toe wat verder aan klus. Daarnaast heb ik ook een tijd factions gespeeld in de faction HoeKSTeeN(HKSTN), echter vind ik Survival1 veruit de leukste gamemode van Torchcraft. Momenteel ben ik op Survival1 bezig met een nieuw project, waarvan je het topic hier kan bekijken ==> Link naar Topic.

Hoe ziet je RealLife eruit?

Zoals ik al verteld heb ben ik ook bekend als Bart, mijn RealLife naam. Ik ben 17 jaar, afgelopen schooljaar heb ik mijn Havo diploma behaald. Nu studeer Accountancy. Ik vind economie erg leuk waarna de keuze voor deze studie niet zo moeilijk was. Tot nu toe vind ik de studie zeer leuk, maar heb het er wel druk mee waardoor ik minder op Torchcraft kan zijn :(. Maar weggaan zal ik voorlopig nog niet :P. Daarnaast werk ik zaterdag meestal bij de plaatselijke Jumbo als vakkenvuller. In het vorige topic vond ik het nog leuk, nu compleet niet meer. Mijn enige motivatie is het geld, en dat is alles, per seconde tel ik ongeveer hoeveel ik verdien en zo kom ik de tijd door :P. Ik, als arme student, moet toch ergens geld vandaan halen. Naast school, huiswerk, werk en minecraft voer ik weinig andere dingen uit, naja als je slapen niet meerekent dan, en eten, en... :P.

Wat vind je van het helper zijn?

Het helper zijn is erg leuk vind ik. Je hebt veel , meestal leuk, contact met de spelers en het staffteam. Daarnaast vind ik het af en toe ook vervelend om helper te zijn, voornamelijk als ik de hele tijd straffen moet uitdelen aan mensen, het liefste doe ik dit natuurlijk niet, maar soms kan het niet anders. Ik probeer als Helper wel zoveel mogelijk mensen te helpen op een goede manier, echter kijk ik niet altijd in de chat dus kan het zijn dat ik iets niet zie.

Wat vind je van Torchcraft?

Torchcraft vind ik een erg leuke en gezellige server. Er is een grote variatie aan gamemodes en een erg fijne en leuke groep van vaste spelers. Ik ben ook nog lang niet klaar met spelen hier :P.

Hoe zie je je toekomst voor je?

In de toekomst hoop ik Accountant te worden, en dus mijn opleiding met succes af te ronden. Daarnaast hoop ik een leuk huisje te kunnen kopen ergens in de natuur of in een rustig gebied. Ik hou niet zo van heel veel drukte om mij heen :P. Ik hoop dan overigens ook nog steeds op Torchcraft te spelen :)

 

Nou dit was het zo een beetje wel wat ik zelf zo heb bedacht. Heb jij nou nog een vraag voor mij, stel hem dan in de reacties en ik antwoord hem zo snel als mogelijk. Je mag alles vragen, naja zolang het maar een beetje fatsoenlijke vragen zijn ;).

Ik zie jullie snel op de server weer,

Ska21 a.k.a. Bart.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 hours ago, CasBrother said:

Leuk verhaal Ska! Leuk om (nog) meer van je te weten! =D

En er is ook nog zoveel wat jullie niet weten :P, Mijn evil kant bijvoorbeeld :ph34r:

 

4 hours ago, KingDannyOne said:

Wie is Ska21? Nooit van gehoord, ken alleen maar een ska212121. :(

 

Leuk om weer een topic te zien over je! ;)

Haha Thnx, en tja, sommige mensen wennen eenmaal dingen niet zo snel he ;)

 

6 hours ago, BlitzUw said:

haha Ska

:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...