Spring naar bijdragen

Wie ben ik?


troes1

Aanbevolen berichten

Hallo mensen!

Veel mensen vragen zich af wie ik ben want ik join ineens de server en iedereen huh? Wie is troes??? Veel mensen die speelden tussen 2013 - 2014 kennen mij waarschijnlijk wel. Maar voor de die mij nog niet kennen lees dan hier effen de uitleg :)

Ik ben een 15 jarige jongen die in Belgie woont en gamen leuk vind ik speel ook andere games dan mc. Maar mijn eerste game was minecraft en ik vond het een super leuke game :).
Dus ik joinde Torchcraft voor het eerst in de zomer 2013 en ik speelde veel survival dit is nu survival1. Ik had ook een rank gekocht namelijk godlike dit was vroeger de hoogste rank. Ik had veel matties op survival die nu al gestopt zijn of geband zijn.

Maar na al dat survivalen en handelen begon ik aan kitpvp. Ik speelde vroeger als user met mijn user kit dan veel kitpvp. Ik vond kitpvp super leuk dus had ik een rank godlike gekocht. Doordat ik kitpvp zo leuk vond probeerde ik eens factions dit is dan met raiden etc. Ik had daarvoor al een beetje factions gespeeld maar niet zo veel. Ik heb wel donder_dude leren kennen in factions dankzij hem zit ik nu in UltraKRYM en heb ik een UltraKRYM gang in prison. Ik vind de UltraKRYM community leuk doordat er veel trollers zijn kuh kuh. Na enig tijd kreeg ik vaak beschuldigen van dingen daardoor had ik een paar weken ban maar dit is dan weer recht gezet ik spreek hier dan van de zomer in 2014. Maar vanaf dan ben ik eigenlijk gestopt met echt minecraft te spelen.

Af en toe speelde ik nog eens torchcraft maar toen ik per ongeluk adverteerde kreeg ik een perm ban. ik werd zo boos dat ik hier een bepaald iets had gemaakt maar ik wil het hier niet meer over hebben. Blijkbaar moest de ban nog veranderd worden naar 1 maand de volgende dag maar ik had al iets ergs gedaan waardoor dit perm ban bleef en vanaf dan ben ik echt gestopt met minecraft. Ik speelde met mijn vrienden irl en mensen van UltraKRYM nog andere games zoals gta v, cs:go, league of legends. Maar na al dat wachten kreeg ik eindelijk unban ik ben niet zeker wanneer maar ik denk dat dit ergens in het na jaar van 2015 was maar ik speelde nog altijd niet actief. Sinds een paar weken geleden speel ik weer actief :). 

Hopelijk hebben jullie genoeg informatie over mij :). 
Groetjes,

Troes1

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...