Spring naar bijdragen

Youtube Rank Torchcraft


OnlyGamingPeople

Aanbevolen berichten

Hallo Mensen,

Ik had het idee om een Youtube rank in de Server te brengen.
niet alleen omdat ik zelf Youtube heb maar ook omdat het goed voor de server is en er veel spelers bij zullen komen(Vandaar dat alle grote server het hebben)
Met een Youtube rank Zullen er veel meer grote Youtubers in de server komen waardoor het ook aantrekkelijk is voor hun fans om erin te komen spelen.
De Youtubers posten video's over de server in ruil voor een Youtube rank. Zodat het voor beide kanten voordelen heeft.
Het is maar een idee, hoeft niet ofzo maar lijkt mee in ieder geval leuk als jullie het zouden overwegen.

Mvg. Bart (OnlyGamingPeople).

 

(Voor de geintereseerden, Mijn YTkanaal: http://www.youtube.com/onlyminecraftpeople)

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 16-1-2016 at 15:04 zei OnlyGamingPeople:

Hallo Mensen,

Ik had het idee om een Youtube rank in de Server te brengen.
niet alleen omdat ik zelf Youtube heb maar ook omdat het goed voor de server is en er veel spelers bij zullen komen(Vandaar dat alle grote server het hebben)
Met een Youtube rank Zullen er veel meer grote Youtubers in de server komen waardoor het ook aantrekkelijk is voor hun fans om erin te komen spelen.
De Youtubers posten video's over de server in ruil voor een Youtube rank. Zodat het voor beide kanten voordelen heeft.
Het is maar een idee, hoeft niet ofzo maar lijkt mee in ieder geval leuk als jullie het zouden overwegen.

Mvg. Bart (OnlyGamingPeople).

 

(Voor de geintereseerden, Mijn YTkanaal: http://www.youtube.com/onlyminecraftpeople)

Ha xBart!

 

Leuk dat je op torchcraft speelt, ik kijk altijd je video's ;o!

Zeker een aanrader om zijn kanaal is te checken (skywars speedbuilder pro)

 

Er is vaker vraag naar YouYube rank geweest en er komt tot nu de planning geen YouTube rank.

 

-Everttwix (Fan) :P

 

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 18-1-2016 at 19:16 zei Pixiio:

Aangezien je nog best wat views heb kan je mogelijk in aanmerking komen voor een Youtuber rank. Mail even naar [email protected], dan bekijken we je aanvraag en geven we je wat meer informatie.

Ik heb een Mailtje gestuurd :D

Zie de reactie straks vanzelf. in ieder geval bedankt voor beantwoorden!

 

Bart.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...