Spring naar bijdragen

[Skyblock] Scavenger hunt


Caingarn

Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal, 

Nu is er altijd wel een reden voor een feestje, maar vandaag is het exact 3 maanden sinds in begonnen ben hier op TC.

Dat is natuurlijk al reden voor een feestje, daarboven op heb ik gister de top 10 behaald van grootste Islands op skyblock wat toch wel redelijk prestatie voor iemand die alleen speelt en zonder skyblock ervaring om mee te beginnen dus extra reden voor feest.

Gezien een gewone dropparty saai ga ik een scavenger hunt organiseren op mijn eiland. Voor wie niet weet wat een scavenger hunt is. Dat is een soort speurtocht waar je opzoek gaat naar items in dit geval dispensers. Dispensers die als jij ze als eerste vind jou een item geven. Wat en hoeveel dingen er te vinden zijn dat blijft nog een een verassing.

Wanneer is het event?

Volgende zaterdag 30 januari +/- 15:00

Waar is het event?

Het event zal starten vanuit mijn eiland shop /is warp caingarn

 

Meer informatie komt binnenkort! En ik hoop veel van jullie dan te zien!

 

Groetjes

Caingarn!

 

PS: Als je nog leuke items hebt die weggegeven mogen worden in de scavenger hunt mag je me altijd een /msg sturen.

 

 

 

bewerkt door Caingarn
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Caingarn,

Wat een leuk idee! En gefeliciteerd met het behalen van de eiland top10. Ik hoop dat je nog maar een lange tijd plezier mag beleven op skyblock. Ik probeer er zeker bij te zijn in het weekend! 

Groet,

Xoezer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...