Spring naar bijdragen

i'm back/hulp nodig


MisterLeroyy

Aanbevolen berichten

Hallo mensen van Torchcraft.

Ik ben een paar weekjes inactief geweest om 2 reden: Er is iets gebeurt op deze server. uit toch nog een beetje respect voor deze speler noem ik niet zijn naam/mc naam. Ik dacht dat hij een goede ingame vriend was die ik ook op Facebook had en op skype en hij heeft toen iets op mijn tijdlijn gezet wat niet kan. reden 2 ik wist niet wat ik moest bouwen. maar ik had ook nog een groot base project. Ik ben een hele groot marvel fan dus ik had het idee om een Stark-tower base te maken. De helft staat er al, maar er moet nog heel veel  ge beuren en ik ben snel afgeleid om iets anders te doen, en ik heb nooit zin om alle spullen te verzamelen :P. daarom wil ik vragen of mensen mij willen helpen of dat mensen willen doneren. Ik kan wel hulp gebruiken van ongeveer 2 tot 3 mensen. Die mensen moet ik kunnen vertrouwen en heb je trust en sloop je de boel laat ik een ugod komen of een stafflid en maak ik een ticket. En het liefst mensen die kunnen vliegen niks persoonlijks voor users ik help juist users waar ik kan helpen. Oh en de mensen die willen doneren ik kan dit heel goed gebruiken: light gray wool, stone, glass, lapis. hier zouden mensen mij echt mee helpen. mensen die willen doneren kom naar /visit glade7.

Nou dit was mijn vraag latahh miensen!NAzZg.thumb.jpg.aff6f95e55673bf981fd930b  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom terug Leroy, ik zal je even wat stone brengen, kan wel wat missen :)

 

Edit: Je hoppers gaan niet snel genoeg :P, weet niet hoeveel stone je wil, maar spreek me maar keer ingame aan met de hoeveelheid die je wil.

bewerkt door Ska21
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Ska21:

Welkom terug Leroy, ik zal je even wat stone brengen, kan wel wat missen :)

 

Edit: Je hoppers gaan niet snel genoeg :P, weet niet hoeveel stone je wil, maar spreek me maar keer ingame aan met de hoeveelheid die je wil.

Je hebt teveel? Kan je ook wat bij mij kwijt hoor. :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Ska21:

Welkom terug Leroy, ik zal je even wat stone brengen, kan wel wat missen :)

 

Edit: Je hoppers gaan niet snel genoeg :P, weet niet hoeveel stone je wil, maar spreek me maar keer ingame aan met de hoeveelheid die je wil.

Oke thx ik zal effe kijken of ik aan iemand die goed is redstone kan vragen of hij weet hoe het sneller gaat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

48 minutes ago, Leroy2211 said:

Oke thx ik zal effe kijken of ik aan iemand die goed is redstone kan vragen of hij weet hoe het sneller gaat

Misschien gewoon een x ingame geven

 

8 hours ago, KingDannyOne said:

Je hebt teveel? Kan je ook wat bij mij kwijt hoor. :rolleyes:

Vraag maar ingame

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...