Spring naar bijdragen

Nieuwe Rank?


Zak_Patat

Aanbevolen berichten

Dag mede Torchcrafters,

 

Is het misschien een leuk idee dat je een nieuwe 'rank' kan krijgen als je bijvoorbeeld zoveel uur online bent? Dat je niet hoeft te betalen en verder ook geen upgrades krijgt ofz, maar gwn een rank? Of een level

 

Laat hieronder please even je mening achter!

 

Alvast bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Beste Zak_Patat,

Ik denk niet dat dit haalbaar is. Inmiddels zijn er al veel betaalde ranks en staff ranks. Niet alleen dit is een probleem, ook is het lastig voor de mensen met een huidige betaalde rank hier niets aan hebben. Ook is het zo dat de server donaties nodig heeft om te kunnen blijven bestaan. Daar helpt extra deze rank niet mee. Verder zie ik ook niet echt een goede beschrijving hoe je deze rank voor je ziet. Daarom denk ik niet dat dit nut gaat hebben.

Mvg,
Deluxe

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey,

Ik snap wat je bedoeld! een rank die los staat van de betaalde ranks en die laat zien wat je playtime is. om even op de reactie van Deluxe terug te komen dat mensen met een betaalde rank er niks aan hebben. De donatie rank is natuurlijk dominant maar de ''speeltijd''rank is meer bedoeld voor users. zodat ze meer iets van een doel hebben binnen torchcraft. Dus ik snap het idee, of ik het er mee eens ben is een 2e. Maar miss is het verstandig om een ticket aan te maken ipv hier op t forum

Mvg,

OpperDruif

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Op 2/19/2016 at 19:29 zei KingDannyOne:

Vroeger had je als je vote User+ was altijd wel een handige rank! ;)

Dat was omdat je toen nog een beginnerstutorial had.

Oh, en krijg net ingefluisterd dat het daarna/daarvoor op speeltijd was.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...