Spring naar bijdragen

Acc weggegeven


funnymen300

Aanbevolen berichten

Hey mensen van Torchcraft. 
Zoals je aan de titel kan lezen heb ik mijn acc aan iemand gegeven, ik heb zelf een hekel aan minecraft gekregen meer als je denkt.
Daarom heb ik het acc weggegeven aan degene waar ik het eerst in het echt op verliefd was met heel mijn hart, zelfs de dag van vandaag denk ik soms nog eens aan de oude tijden. maar het leven gaat voort ik heb een geweldige meid en ik heb niet te klagen.
Vanaf nu zal Septic_Demon (funny_men300) niet meer mijn eigendom zijn. IK hoop dat pixiio ook weet dat het mijn nieuwe naam is en dat hij dit acc ook de god++ geeft op de crea zoals beloofd was wegens een fout in de shop! Ik vond het fijn julle te kenne soms kom ik zelf nog online als je me in prison zient of in crea zal ik het wel wss zijn. Ik hoop dat jullie het nog goed verder hebben en dat mc jullie levens niet verprutsen! Bedankt voor de 2 jaar van herineringen het was leuk tc te zien groeien en met alle spijt in mijn hart is dit ook voor mij het definitieve vaarwel. Ik ga blijven donate als ik kan maar dit is het dan!

Mvg, Jonathan (Septic_demon/funny_men300)
Wil je weten wie de nieuwe eigernaar is moet je het maar vragen in de game zelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei funnymen300:

Hey mensen van Torchcraft. 
Zoals je aan de titel kan lezen heb ik mijn acc aan iemand gegeven, ik heb zelf een hekel aan minecraft gekregen meer als je denkt.
Daarom heb ik het acc weggegeven aan degene waar ik het eerst in het echt op verliefd was met heel mijn hart, zelfs de dag van vandaag denk ik soms nog eens aan de oude tijden. maar het leven gaat voort ik heb een geweldige meid en ik heb niet te klagen.
Vanaf nu zal Septic_Demon (funny_men300) niet meer mijn eigendom zijn. IK hoop dat pixiio ook weet dat het mijn nieuwe naam is en dat hij dit acc ook de god++ geeft op de crea zoals beloofd was wegens een fout in de shop! Ik vond het fijn julle te kenne soms kom ik zelf nog online als je me in prison zient of in crea zal ik het wel wss zijn. Ik hoop dat jullie het nog goed verder hebben en dat mc jullie levens niet verprutsen! Bedankt voor de 2 jaar van herineringen het was leuk tc te zien groeien en met alle spijt in mijn hart is dit ook voor mij het definitieve vaarwel. Ik ga blijven donate als ik kan maar dit is het dan!

Mvg, Jonathan (Septic_demon/funny_men300)
Wil je weten wie de nieuwe eigernaar is moet je het maar vragen in de game zelf.

ik ga je super missen :'(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jij was een vriend in nood en kon alles vertellen.

en nu ga je weg dus nu ben ik ene vriend kwijt

ergens in me hart zit jij nog ik hoop dat ik je ooit nog is zie

en ik wil je niet kwijt <3

want jij was mijn beste vriend vanaf het begin toen ik met tc starte

en die tijden ga ik nooit vergeten.

jij was gewoon diegene die me trooste als ik verdrietig was.

Mij altijd aan het lachen maakte.

en nu ben ik je kwijt D: 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Thu2:

jij was een vriend in nood en kon alles vertellen.

en nu ga je weg dus nu ben ik ene vriend kwijt

ergens in me hart zit jij nog ik hoop dat ik je ooit nog is zie

en ik wil je niet kwijt <3

want jij was mijn beste vriend vanaf het begin toen ik met tc starte

en die tijden ga ik nooit vergeten.

jij was gewoon diegene die me trooste als ik verdrietig was.

Mij altijd aan het lachen maakte.

en nu ben ik je kwijt D: 

Je kan me nog altijd vinden op skype misschien kom ik zelf nog eens on maar dat zal ook zelden zijn.
Er waren inderdaad veel goeie tijden, ik zal ze ook missen maar het is nu eenmaal zo. Wie weet start ik ooit nog eens terug, maar daar ben ik nog niet zeker van. Het is me effe teveel geworden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei BelgiumFury:

:(

Dat mensen nog eens zeggen dat video games geen emoties opwekken.

:(

Meer kan ik niet zeggen

Voor relaties etc is het niet voor een spel. 
Maar ja je kan altijd verdriet, plezier etc voelen in een spel.
Het heeft mijn leven verandert maar meer naar de slechte kant dus indd, ze mogen dat niet zeggen vind ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...