Spring naar bijdragen

CasBrother

Aanbevolen berichten

Hey allemaal!

Okay, okay. Ik weet dat het nog erg ver klinkt! Zomer! Ook deze zomer zal er een Torchlympische Spelen komen, en aangezien ik het niet allemaal alleen kan, heb ik hulp nodig van getalenteerde bouwers die aan dit event mee willen helpen. 

Wie zoek ik?

Zoals ik al zei, getalenteerde bouwers, maar, je moet meer dan dat hebben! Je moet leuke ideeën hebben voor events, gezellig zijn en in een team kunnen werken. Je hoeft dus niet fantastisch te kunnen bouwen om mee te doen! Als je het gezellig maakt, en je hebt leuke ideeën én je hebt wat talent voor youtube/photoshop, heb je al een grote kans dat je word aangenomen. Mensen die zich niet aan de afspraken houden worden in overleg met de rest van het team gekickt uit het bouw team. Ik zal iedere sollicitatie serieus nemen en als je wordt aangenomen / afgewezen, zal je dat van mij horen via Skype, Ingame of op het forum. 

Link weggehaald, sollicitaties gesloten

Niet serieuze sollicitaties worden genegeerd en maken dus ook geen kans.

Doe mee en misschien ben jij, ja jij, wel degene die heeft geholpen aan het grootste event van Torchcraft! 

Heb je nog eventuele vragen, stel ze gerust! c:

Groeten,

CasBrother

 

bewerkt door CasBrother
  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even een Fun Fact:

Van de 13 mensen die (tot nu toe) de sollicitatie hebben ingeleverd, hebben 9 mensen bij de laatste vraag (Bedankt voor het invullen) "Ik wil kaas" ingevuld! Dat is 69%!

Je kan de sollicitatie nog steeds inleveren. Dit kan tot 14 februari, 23:59:59

Succes iedereen die het nog gaat invullen! :)

bewerkt door CasBrother
woops foutje, ik ben zo goed in data
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei CasBrother:

Even een Fun Fact:

Van de 13 mensen die (tot nu toe) de sollicitatie hebben ingeleverd, hebben 9 mensen bij de laatste vraag (Bedankt voor het invullen) "Ik wil kaas" ingevuld! Dat is 69%!

Je kan de sollicitatie nog steeds inleveren. Dit kan tot 14 januari, 23:59:59

Succes iedereen die het nog gaat invullen! :)

14 januari? :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 9-2-2016 at 17:25 zei CasBrother:

Hey allemaal!

Okay, okay. Ik weet dat het nog erg ver klinkt! Zomer! Ook deze zomer zal er een Torchlympische Spelen komen, en aangezien ik het niet allemaal alleen kan, heb ik hulp nodig van getalenteerde bouwers die aan dit event mee willen helpen. 

Wie zoek ik?

Zoals ik al zei, getalenteerde bouwers, maar, je moet meer dan dat hebben! Je moet leuke ideeën hebben voor events, gezellig zijn en in een team kunnen werken. Je hoeft dus niet fantastisch te kunnen bouwen om mee te doen! Als je het gezellig maakt, en je hebt leuke ideeën én je hebt wat talent voor youtube/photoshop, heb je al een grote kans dat je word aangenomen. Mensen die zich niet aan de afspraken houden worden in overleg met de rest van het team gekickt uit het bouw team. Ik zal iedere sollicitatie serieus nemen en als je wordt aangenomen / afgewezen, zal je dat van mij horen via Skype, Ingame of op het forum. 

SOLLICITEREN KAN VIA DEZE LINK!

Niet serieuze sollicitaties worden genegeerd en maken dus ook geen kans.

Doe mee en misschien ben jij, ja jij, wel degene die heeft geholpen aan het grootste event van Torchcraft! 

Heb je nog eventuele vragen, stel ze gerust! c:

Groeten,

CasBrother

 

Ik ben nu al super excited :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 9-2-2016 at 17:25 zei CasBrother:

Hey allemaal!

Okay, okay. Ik weet dat het nog erg ver klinkt! Zomer! Ook deze zomer zal er een Torchlympische Spelen komen, en aangezien ik het niet allemaal alleen kan, heb ik hulp nodig van getalenteerde bouwers die aan dit event mee willen helpen. 

Wie zoek ik?

Zoals ik al zei, getalenteerde bouwers, maar, je moet meer dan dat hebben! Je moet leuke ideeën hebben voor events, gezellig zijn en in een team kunnen werken. Je hoeft dus niet fantastisch te kunnen bouwen om mee te doen! Als je het gezellig maakt, en je hebt leuke ideeën én je hebt wat talent voor youtube/photoshop, heb je al een grote kans dat je word aangenomen. Mensen die zich niet aan de afspraken houden worden in overleg met de rest van het team gekickt uit het bouw team. Ik zal iedere sollicitatie serieus nemen en als je wordt aangenomen / afgewezen, zal je dat van mij horen via Skype, Ingame of op het forum. 

SOLLICITEREN KAN VIA DEZE LINK!

Niet serieuze sollicitaties worden genegeerd en maken dus ook geen kans.

Doe mee en misschien ben jij, ja jij, wel degene die heeft geholpen aan het grootste event van Torchcraft! 

Heb je nog eventuele vragen, stel ze gerust! c:

Groeten,

CasBrother

 

ik wacht morgen maar af ;p 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...