Spring naar bijdragen

Ondergrond wereld.


Slipkak

Aanbevolen berichten

Hoi mensen van torchcraft!

Ik wou een project beginnen, het gaat as volgt:

Ik wou zeg maar een heel groot normaal stuk gebied maken onder de grond, dus met bomen, rivier, dieren, gras, enz. Dus gwn wat boven is, dan copy en paste onder grond, wie mee wil hebben moet wel ff dit hebben

*genoeg resource

*gwn tools van dia (geen noobs met wood tools enz.)

*gemideld vaak online zijn

*rijk!!

*slim / goed bouwen

Nou dit was 't! Wie mee wl doen kan! Zet gwn ff erbij, en dan kunnen wij binnekort beginnen!

Vriendelijke Groet: Slipkak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

f2 is screenshot knop btw,

deze worden opgeslagen in C:\Users\PC-naam\AppData\Roaming\.minecraft\screenshots

zoiezo een aanrader om zo nu en dan eens een screenshot van dingen te maken

Is ZOO leuk om een half jaar later dingen terug te zien!

ik moet nu nog bijna janken als screenshots van mn oude server zie :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik zou echt graag willen meehelpen XD het probleem is alleen: ik heb all 2 projecten waarvan 1 groot project en 1 gwn voor de lol!

en ik ben ooknog van plan om een 3e te beginnen dus dat gaat hem niet worden.

veel suc6

Alle projecten zijn toch voor de lol? Of ben ik nu op mijn achterhoofd gevallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb nog 1 iemand nodig, ik heb er al 1 maar daarmee lukt het niet, of het duurt gwn halfe maand ofz, vraag dit aub ff aan je vrienden, ik heb echt mensen. Nodig, en het liefst zo snel mogelijk, dsu plz vraag ff, en alvast thnx :D. Ik ga ook gamekanaal beginnen, kijk daar ff , als ik klaar ben met kanaal lol, maar daar post ik alles.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zeg begin alvast! Ik wil ook wel zo nu en dan meehelpen, lijkt me een leuk project.

Ik zat zelf ook al te denken van hmmmm hoe ga ik schapen en varkens naar mn grote mine lokken, en toen kreeg ik een idee!

Ik heb nu vanaf mn mine recht naar boven (met behulp van landkaart, dat ie bij n eiland uitkomt) een schacht gegraven van 8x8 recht naar beneden

dus helemaal vanaf bedrock tot aan oppervlakte

Dan ga ik onder gewoon een bad maken van 4 diep en ga ik daar beesten in duwen :D

(kan ook met een 2x2 schacht, maar ik had zin in een lekker grote :P )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil ook wel helpen ik kan redelijk goed bouwen vindt ik zelf en heb redelijk veel geld :P ben ook vip++ dus kan vielgen en ik heb redelijk goede spullen 2 picks met sliktouch bevoorbeeldt en meer

ben ook bezig met ander project maar ik wil je best zo nu en dan even helpen :P

laat me van je hooren als je wil dat ik help

Gr Joris

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zeg begin alvast! Ik wil ook wel zo nu en dan meehelpen, lijkt me een leuk project.

Ik zat zelf ook al te denken van hmmmm hoe ga ik schapen en varkens naar mn grote mine lokken, en toen kreeg ik een idee!

Ik heb nu vanaf mn mine recht naar boven (met behulp van landkaart, dat ie bij n eiland uitkomt) een schacht gegraven van 8x8 recht naar beneden

dus helemaal vanaf bedrock tot aan oppervlakte

Dan ga ik onder gewoon een bad maken van 4 diep en ga ik daar beesten in duwen :D

(kan ook met een 2x2 schacht, maar ik had zin in een lekker grote :P )

Je mag mee helpen met mij en joris, maar resurces zijn belangrijk


We zijn begonnen! Je kan nog joinen, nog 1 slot over! We zulleen screenshots posten, we doen het in desert, het word een groot glazen bal, het word iniedergeval gaaf!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil ook wel helpen ik kan redelijk goed bouwen vindt ik zelf en heb redelijk veel geld :P ben ook vip++ dus kan vielgen en ik heb redelijk goede spullen 2 picks met sliktouch bevoorbeeldt en meer

ben ook bezig met ander project maar ik wil je best zo nu en dan even helpen :P

laat me van je hooren als je wil dat ik help

Gr Joris

Bij je handtekening, het is castle ipv castel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi mensen van torchcraft!

Ik wou een project beginnen, het gaat as volgt:

Ik wou zeg maar een heel groot normaal stuk gebied maken onder de grond, dus met bomen, rivier, dieren, gras, enz. Dus gwn wat boven is, dan copy en paste onder grond, wie mee wil hebben moet wel ff dit hebben

*genoeg resource

*gwn tools van dia (geen noobs met wood tools enz.)

*gemideld vaak online zijn

*rijk!!

*slim / goed bouwen

Nou dit was 't! Wie mee wl doen kan! Zet gwn ff erbij, en dan kunnen wij binnekort beginnen!

Vriendelijke Groet: Slipkak.

Mag iron tools ook ? xd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...