Spring naar bijdragen

Gestopt als Helper.


Everttwix

Aanbevolen berichten

Heey Torchcrafters,

Misschien is jullie het al opgevallen maar ik ben de afgelopen 1/1.5 maand weinig tot niet online. Na ongeveer 3 maanden helper geweest te zijn heb ik toch besloten om te stoppen als helper. De rede hiervan is omdat ik geen motivatie meer heb om Torchcraft te spelen en ook omdat ik Prison steeds minder leuk begin te vinden. Het was een super leuke tijd om als als Helper torchcraft door te brengen maar nu breng ik Torchcraft weer door als een trouw lid,

Ik hoop jullie allemaal weer snel ingame te zien, tot gauw!

 

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 16-2-2016 at 20:49 zei Everttwix:

Heey Torchcrafters,

Misschien is jullie het al opgevallen maar ik ben de afgelopen 1/1.5 maand weinig tot niet online. Na ongeveer 3 maanden helper geweest te zijn heb ik toch besloten om te stoppen als helper. De rede hiervan is omdat ik geen motivatie meer heb om Torchcraft te spelen en ook omdat ik Prison steeds minder leuk begin te vinden.

Ik hoop jullie allemaal weer snel ingame te zien als een Torchcraft speler, tot gauw!

 

Zonde :(

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei Everttwix:

Heey Torchcrafters,

Misschien is jullie het al opgevallen maar ik ben de afgelopen 1/1.5 maand weinig tot niet online. Na ongeveer 3 maanden helper geweest te zijn heb ik toch besloten om te stoppen als helper. De rede hiervan is omdat ik geen motivatie meer heb om Torchcraft te spelen en ook omdat ik Prison steeds minder leuk begin te vinden. Het was een super leuke tijd om als als Helper torchcraft door te brengen maar nu breng ik Torchcraft weer door als een trouw lid,

Ik hoop jullie allemaal weer snel ingame te zien, tot gauw!

 

Bedankt, voor je leuke tijd die je mij en andere bezorgt hebt!

Veel succes verder hopelijk dat je nog veel dingen kan berijken!

 

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...