Spring naar bijdragen

Aanpassingen wiki


Pixiio

Aanbevolen berichten

Hey TorchCrafters. We krijgen regelmatig de melding dat de Wiki op tekst gebied vaak niet meer klopt. Aangezien TorchCraft een server is waar veel updates worden doorgevoerd is dit soms ook moeilijk om bij te houden.

Met jullie hulp kunnen we de wiki weer goed updaten zodat alles weer van deze tijd is. Willen jullie in dit topic de link plaatsen van een stukje met wat niet meer klopt? (en ook even aangeven wat niet klopt)

Alvast bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Survival

 

 

UltraGod 
Hieronder staat beschreven welke commando's de UltraGod rank heeft. 

Commando Beschrijving functie
/flyspeed <1-10> Sneller vliegen
/setwarp Warp zetten
/pweather <sunny/stormy> Het weer voor jezelf aanpassen
/top Naar het hoogste blok boven je
/dis <mob-naam> Veranderen in mob. (nieuwe /dis)
/scs add Maak een showcase
/setwarp Warp zetten
/lb tool Blokken logger openen
/setwarp Warp zetten
/walkspeed <1-10> Loop snelheid aanpassen
/lb tool Blokken logger openen
/getpos Coördinaten bekijken
/recipe Recept bekijken van item
/spawner <naam-spawner> Spawner aanpassen

       

/tppos  toevoeging aan de lijst

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Nu users /tpa rechten hebben met een {cooldown van 5uur}  misschien ook handig om dat 

op wiki erbij te zetten ?

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

En bij [creative]  ook z'n  VIP - Handboek erbij zetten met wat de commando's zijn van de ranks.

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

En bij toegestane- mods staat er dat je  Rei's Mini map mag gebruiken maar soms zitten ook [cave finders] erop. Misschien die toestaan of verbieden ?  

Om miscommunicatie te voorkomen. 

 

 

 

bewerkt door El Diablo
  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Een paar verbeteringen:

  • Mods zoals Directionhud en Armorhud toevoegen aan toegestane mods.
  • Bij kitpvp klopt dit niet meer  "Op de spawn staan als je vooruit loopt 2 muurtjes." Done! -ShoozNL
  • We hebben nieuwe moderators! Voeg ze toe aan de stafflist. Done! -ShoozNL

Groet,

Age

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...
  • 1 year later...
Op ‎18‎/‎02‎/‎2016 at 09:40 zei Pixiio:

Hey TorchCrafters. We krijgen regelmatig de melding dat de Wiki op tekst gebied vaak niet meer klopt. Aangezien TorchCraft een server is waar veel updates worden doorgevoerd is dit soms ook moeilijk om bij te houden.

Met jullie hulp kunnen we de wiki weer goed updaten zodat alles weer van deze tijd is. Willen jullie in dit topic de link plaatsen van een stukje met wat niet meer klopt? (en ook even aangeven wat niet klopt)

Alvast bedankt!

ik kom dus altijd op dit uit

 

is dit wel normaal ???

ik denk van niet

groetjes Rood

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei TheIdiotManiac:

Hey @FireBoy_02,

Ik krijg zelf ook het zelfde te zien als ik de wiki pagina open, maar ik weet wel dat deze link up-to-date gehouden word. Hopelijk kun je die ook gebruiken als een soort wiki aangezien er wel dingen op staan over de gamemodes en dergelijke.

Groetjes,

Tim

thx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...